Site icon TheCars.gr

Volvo: στα σκαριά «ένα σκανδιναβικό σαλόνι σε τροχούς»

Η Volvo Cars δήλωσε ότι το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό minivan θα μοιάζει με σκανδιναβικό σαλόνι σε τροχούς.

Το EM90, το οποίο η Volvo αποκαλεί MPV, αποτελεί μια αναπάντεχη πρόταση με την υπογραφή της σουηδικής μάρκας που είναι περισσότερο γνωστή για τα SUV και τα wagon μοντέλα της. Κατά τη διάρκεια της 96χρονης ιστορίας  της θα είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία προσφέρει ένα MPV ή minivan μοντέλο.

ΤοEM90 έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να «αξιοποιούν στο έπακρο τον χρόνο που περνούν στο αυτοκίνητο» δήλωσε η Volvo, προσθέτοντας: «Το minivan δημιουργεί χώρο για τη ζωή σας».

Το EM90 προορίζεται για την κινεζική αγορά, και επί του παρόντος δεν υπάρχουν σχέδια για πωλήσεις στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Περιοχές εκτός Κίνας όσον αφορά τη διάθεση του EM90 είναι υπό σκέψη, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Στην Κίνα, όπου το EM90 θα κάνει το ντεμπούτο του στις 12 Νοεμβρίου, τα πολυμορφικά μοντέλα αποτελούν σημαντικό μέρος της εγχώριας αγοράς. Οι πωλήσεις τους το πρώτο εξάμηνο αυξήθηκαν κατά 26% φτάνοντας τις 484.000 μονάδες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Κίνας.

Η Volvo, η οποία ανήκει στην κινεζική Geely Holding, χρειάζεται επιπλέον ώθηση στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, το EM90 θα μοιράζεται την πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων Sustainable Experience Architecture (SEA) της Geely με μοντέλα όπως το Zeekr 009, ένα minivan με τρεις σειρές καθισμάτων που έκανε ντεμπούτο στην Κίνα τον Ιανουάριο. Η Zeekr δήλωσε ότι πούλησε 20.000 αντίτυπα του 009 στους πρώτους πέντε μήνες κυκλοφορίας του στην αγορά, ενώ δε σκοπεύει να προσφέρει το 009 στην Ευρώπη.

Επιθυμία της Volvo είναι τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα να αντιπροσωπεύουν το 50% των πωλήσεών έως το 2025, με τις τελευταίες να αναμένεται ότι θα αγγίζουν τότε σε ετήσια βάση τις 1,2 εκατομμύρια μονάδες. Μέχρι το 2030, η Volvo στοχεύει να είναι μια αποκλειστικά ηλεκτρική μάρκα.

Πηγή: Automotive News

Exit mobile version