Volvo: Οδική ασφάλεια στο επόμενο επίπεδο

Volvo: Οδική ασφάλεια στο επόμενο επίπεδο

Επιθυμία της Volvo είναι να βελτιώσει περαιτέρω την οδική ασφάλεια, σε συνεργασία με τις κρατικές αρχές στον τομέα των μεταφορών για την παροχή δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, ώστε να προειδοποιούνται οι οδηγοί για τροχαία συμβάντα στη διαδρομή τους.

«Μπορούμε να σας πούμε τι υπάρχει στην επόμενη στροφή» δήλωσε η Όσα Χάγκλουντ, Επικεφαλής του Κέντρου Ασφαλείας της Volvo Cars.

Η αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία εισήγαγε στον κόσμο τη ζώνη ασφαλείας τριών σημείων, θα προσφέρει το λεγόμενο Accident Ahead Alert πρώτα στη Δανία, ενώ σχεδιάζει να διαθέσει την τεχνολογία και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές φέτος.

Στην Ευρώπη, η Volvo εκτιμά ότι υπάρχουν 2,6 εκατομμύρια οχήματα στους δρόμους που θα μπορούσαν δυνητικά να έχουν πρόσβαση στο σύστημα. Από αυτά, έως και 500.000 οχήματα Volvo στην Ευρώπη έχουν επιλέξει να ενεργοποιήσουν την τεχνολογία.

Η τεχνολογία συνδεδεμένης ασφάλειας έχει εγκατασταθεί εδώ και χρόνια στα μοντέλα των σειρών 40, 60 και 90 της Volvo, αλλά μέχρι τώρα οι προειδοποιήσεις μεταδίδονταν μόνο μεταξύ των μοντέλων της μάρκας στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ. Αυτό που έλειπε ήταν η πρόσβαση σε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από ένα κέντρο διαχείρισης της κυκλοφορίας.

Το καλό με το νέο σύστημα είναι ότι λαμβάνει όλα τα δεδομένα που είναι διαθέσιμα στα οδικές αρχές, που σημαίνει ότι θα παρέχει προειδοποιήσεις για ατυχήματα στα οποία εμπλέκονται όλα τα αυτοκίνητα, καθώς και άλλοι χρήστες του δρόμου.

Η Δανία επιλέχθηκε να είναι η πρώτη αγορά για το Accident Ahead Alert, επειδή η διεύθυνση οδικών μεταφορών της διαθέτει υψηλής ποιότητας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο καθώς και ευρεία περιοχή κάλυψης. Για να επωφεληθούν από το σύστημα οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων πρέπει να δώσουν στη Volvo τη συγκατάθεσή τους για ανώνυμη κοινοποίηση των δεδομένων τους.

Αν και η Volvo στοχεύει στην άψογη λειτουργία του συστήματος, το πιθανότερο είναι ότι θα έχει ποσοστό ακρίβειας 70 έως 80%, δήλωσε η Όσα Χάγκλουντ, προσθέτοντας ότι οτιδήποτε λιγότερο από 70% θα ήταν μη αποδεκτό, καθώς σε αντίθετη περίπτωση «ο κόσμος θα σταματήσει να εμπιστεύεται το σύστημα.»

Οι οδηγοί θα προειδοποιούνται μόνο εάν το ατύχημα βρίσκεται περίπου 200 μέτρα μπροστά από την τρέχουσα θέση τους.

Η Volvo είναι έτοιμη να επεκτείνει την υπηρεσία και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, εστιάζοντας αρχικά στις χώρες που αποτελούν μέρος του οικοσυστήματος European Data for Road Safety. Τα μέλη του περιλαμβάνουν τη Γερμανία, την Αυστρία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις Κάτω Χώρες, την Ισπανία, τη Σουηδία. Δεν περιλαμβάνονται η Γαλλία, η Ιταλία, η Πορτογαλία και όλες οι χώρες της Ανατολικής Ευρώπης.

Η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι ελπίζει ότι οι ανταγωνιστές της θα συμμετάσχουν στη δημιουργία μιας συνεργασίας ανταλλαγής πληροφοριών για την πρόληψη ατυχημάτων. Το BMW Group, το VW Group, η Mercedes-Benz και η Ford είναι ήδη εταίροι στο European Data for Road Safety.

Η Volvo δεν προτίθεται να χρεώσει κάποιο τέλος για την ανταλλαγή των δεδομένων της επειδή πιστεύει ότι η πρόληψη των ατυχημάτων θα πρέπει να είναι ο στόχος. Αρνήθηκε να δώσει μια εκτίμηση σχετικά με το πόσο θα μπορούσε ενδεχομένως να κοστίσει σε μια αυτοκινητοβιομηχανία η προσθήκη της δυνατότητας ανταλλαγής δεδομένων στα μοντέλα της.

Σε ερώτηση σχετικά με τα σχέδια επέκτασης της τεχνολογίας σε ΗΠΑ και Κίνα, η Volvo απάντησε ότι οι αγορές αυτές είναι υπό εξέταση, αλλά δεν έχει οριστεί χρονοδιάγραμμα που να ορίζει τη διάθεσή της.

Πηγή: Automotive News

Τσέκαρε τις γνώσεις σου

Ποια χρονιά εμφανίστηκε η ζώνη τριών σημείων, μία καινοτομία της Volvo;

Correct! Wrong!

Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε