Site icon TheCars.gr

Volvo: Μόνο διαδικτυακές πωλήσεις στη Γερμανία «μετά το 2025»

Volvo

Η Volvo Cars σκοπεύει να μεταβεί στη Γερμανία σε ένα διαδικτυακό μοντέλο απευθείας πωλήσεων, από το 2026. Πέρυσι οι λιανικές πωλήσεις της Volvo στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 27% φτάνοντας τις 45.500 μονάδες, καθιστώντας τη χώρα την τέταρτη μεγαλύτερη αγορά της σουηδικής εταιρείας παγκοσμίως μετά την Κίνα, τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Για να επιτύχει το στόχο της να πουλάει τα μισά αυτοκίνητα της μέσω διαδικτυακών καναλιών μέχρι τα μέσα της δεκαετίας, η Volvo θα πρέπει να επιταχύνει τη μετάβαση στο νέο μοντέλο.

Επί του παρόντος, η μόνη αγορά της εταιρείας στην οποία υιοθετείται το μοντέλο των απευθείας πωλήσεων είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, όπου πέρυσι η Volvo έλεισε το κανάλι χονδρικής πώλησης. Οι επόμενες χώρες για την Volvo, οι οποίες θα προχωρήσουν στον μετασχηματισμό του μοντέλου πωλήσεων, είναι η Σουηδία και η Νορβηγία.

Η εν λόγω μετάβαση αυτή στη Γερμανία αναμένεται διαρκέσει περισσότερο λόγω των προκλήσεων που συνεπάγεται ο μετασχηματισμός κάθε πτυχής της διαδικασίας πώλησης σε ένα δίκτυο με 240 καταστήματα λιανικής. Επιπλέον, η Volvo δεν έχει ακόμη αποφασίσει εάν θα ακολουθήσει τα βήματα των Mercedes και BMW οι οποίες θα υιοθετήσουν το αποκαλούμενο «μοντέλου πρακτορείου».

Η επείγουσα ανάγκη να εγκαταλειφθεί το μοντέλο χονδρικής οφείλεται στην εξοικονόμηση του κόστους διανομής που υπόσχονται οι απευθείας πωλήσεις, το οποίο επιβαρύνει κατά 30% περίπου την λιανική τιμή ενός αυτοκινήτου.

Αν όμως η Volvo αποφασίσει να εφαρμόσει το «μοντέλο πρακτορείου» στη Γερμανία, θα αναλάβει νέες ευθύνες. Αυτό σημαίνει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία είναι εκείνη που έχει στην κατοχή της το απόθεμα οχημάτων, και όχι η αντιπροσωπεία, και θα πουλά τα οχήματά της απευθείας στον καταναλωτή. Οι αντιπρόσωποι λαμβάνουν μια αμοιβή για κάθε αυτοκίνητο που πωλείται, αντί να διαπραγματεύονται το δικό τους περιθώριο κέρδους.

Σύμφωνα με τον διευθυντή πωλήσεων της Volvo Γερμανίας, η εταιρεία έχει ένα απόθεμα 10.000 οχημάτων. Ο μεγάλος αυτός αριθμός οφείλεται εν μέρει στο γεγονός η παραγωγή έχει επιστρέψει στα προ της πανδημίας επίπεδα, ενώ η ζήτηση υστερεί.

Η Volvo μπορεί να διαχειριστεί αυτό το επίπεδο αποθέματος καθώς διαθέτει κέντρα logistics στο Βερολίνο και κοντά στην Φρανκφούρτη.

Πηγή: Automotive News

Exit mobile version