Η Volkswagen αναζητά πιθανούς συνεργάτες, μεταξύ των οποίων η Renault, για την ανάπτυξη ενός ηλεκτρικού οχήματος που θα κοστίζει 20.000 ευρώ, σύμφωνα με δημοσίευμα γερμανικής εφημερίδας.
Η VW ενδιαφέρεται να συνεργαστεί πάνω σε μία πλατφόρμα για τη δημιουργία του αυτοκινήτου που θα καταστήσει τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία προσιτά στο ευρύ κοινό, ανέφερε η Handelsblatt.
Οι συνομιλίες με τη Renault βρίσκονται ακόμη «σε πολύ αρχικό στάδιο» και μπορεί να μην καταλήξουν πουθενά, έγραψε η Handelsblatt, επικαλούμενη πηγές που γνωρίζουν το θέμα.
Volkswagen και Renault συζητούν για ηλεκτρικό όχημα στα 20.000 ευρώ
Ο στόχος για την παραγωγή του εν λόγω οχήματος σε ετήσια βάση και για τους δύο εταίρους είναι οι 200.000 έως 250.000 μονάδες.
Η VW αποκάλυψε τον Μάρτιο τις λεπτομέρειες ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου το οποίο η ίδια εξελίσσει με κόστος 25.000 ευρώ, το οποίο θα κυκλοφορήσει έως το 2025 διαθέτοντας αυτονομία 450 χλμ. και μπαταρία που θα μπορεί να φορτίζει από το 10% στο 80% σε περίπου 20 λεπτά.
Η VW είχε δηλώσει ότι εργαζόταν παράλληλα πάνω σε ένα όχημα με τιμή 20.000 ευρώ, χωρίς όμως να δώσει περισσότερες πληροφορίες.
Renault Twingo EV: Κάτω από 20.000 ευρώ
Τον περασμένο μήνα το πρώην στέλεχος του VW Group και νυν διευθύνων σύμβουλος της Renault, Λούκα ντε Μέο, δήλωσε ότι η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία θα λανσάρει την επόμενη γενιά του Renault Twingo ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης το 2026 με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ.
Ο ντε Μέο έδειξε το μοντέλο στους επενδυτές κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για την Ampere, επιχειρηματικό βραχίονα της Renault που εστιάζει αποκλειστικά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες επιταχύνουν τα σχέδιά τους για την έλευση προσιτών ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην αγορά ως απάντηση στους νεοεισερχόμενους παίκτες από την Κίνα.
Η μέση τιμή λιανικής πώλησης ενός EV στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο του 2023 ήταν πάνω από 65.000 ευρώ, σύμφωνα με την JATO Dynamics, ενώ στην Κίνα ήταν μόλις πάνω από 31.000 ευρώ.
Εκπρόσωπος της Renault δήλωσε ότι η συνεργασία είναι απαραίτητη για να είναι ανταγωνιστική στα μικρά ηλεκτρικά οχήματα.
«Κάνουμε διάφορες συζητήσεις, αλλά τίποτα δεν έχει οριστικοποιηθεί» δήλωσε ο εκπρόσωπος.
Η VW αρνήθηκε να σχολιάσει το δημοσίευμα.