Η νέα εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης της Volkswagen θα συνεργαστεί με τον τεχνολογικό τομέα στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και την Κίνα και θα μπορεί επίσης να αναπτύξει γρήγορα ψηφιακά πρωτότυπα, για να τα μεταφέρει σε μάρκες του ομίλου.
Ο όμιλος VW, στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη της αναγνώρισης ομιλίας, καθώς και στην εφαρμογή νέας τεχνολογίας AI, για να επιτρέψει στα οχήματα, να επικοινωνούν καλύτερα με το σπίτι και άλλες υποδομές όταν χρειάζεται. Πρέπει να γίνει πολλή δουλειά στη συγκεκριμένη τεχνολογία, προτού μπορέσει να δημιουργηθεί κάτι, που να μοιάζει με μια κανονική, ανθρώπινη συνομιλία, απο τον φωνητικό βοηθό του αυτοκινήτου.
Το πρότζεκτ
Προσπαθώντας να ξεπεράσει τις δυσκολίες του εγχειρήματος, η Volkswagen δημιούργησε μια εταιρεία με το όνομα AI Lab, για να λειτουργεί ως «θερμοκοιτίδα» και ως παγκόσμιο δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων, ικανό να συνεργάζεται με τεχνολογικά κέντρα σε τρεις ηπείρους.
«Ο στόχος είναι η ταχεία ανάπτυξη ψηφιακών πρωτοτύπων και η μεταφορά τους στις μάρκες του ομίλου για εφαρμογή», δήλωσε η αυτοκινητοβιομηχανία.
Όσον αφορά τις δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, η VW επικεντρώνεται στην αναγνώριση ομιλίας και στις εκτεταμένες λειτουργίες του οχήματος, συμπεριλαμβανομένων των κύκλων φόρτισης, βελτιστοποιημένων για τεχνητή νοημοσύνη για EV.
Η VW ελπίζει επίσης ότι η τεχνητή νοημοσύνη, μπορεί να παίξει ρόλο στη δικτύωση οχημάτων, συμπεριλαμβανομένης της επικοινωνίας με τα «έξυπνα» σπίτια των οδηγών και άλλες υποδομές.
Άγρυπνη παρακολούθηση
«Σκοπεύουμε να συνδέσουμε εξωτερικά ψηφιακά οικοσυστήματα με το όχημα, δημιουργώντας μια ακόμα καλύτερη εμπειρία προϊόντος», δήλωσε ο Oliver Blume, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Volkswagen και της Porsche AG.
«Η συνεργασία με εταιρείες τεχνολογίας, είναι ζωτικής σημασίας για εμάς. Στο μέλλον, σκοπεύουμε να απλοποιήσουμε τη συνεργασία σε οργανωτικό και πολιτιστικό επίπεδο. Μεταξύ των πραγμάτων που θα θέλαμε να δούμε η τεχνητή νοημοσύνη να κάνει στο μέλλον, περιλαμβάνουν, αντί να χειρίζεται απλώς την κλήση αριθμών τηλεφώνου μέσω φωνητικών εντολών στο αυτοκίνητο, θα θέλαμε η τεχνητή νοημοσύνη να καλεί και να μιλά ενεργά με ανθρώπους (ή άλλα ρομπότ), για ραντεβού, αφού λάβει γρήγορες προφορικές οδηγίες από εμάς. Και ενώ βρισκόμαστε στις πρωινές μετακινήσεις, η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε επίσης να παρακολουθεί αθόρυβα μερικές ντουζίνες διαδικτυακούς ιστότοπους δημοπρασιών και να τους ψάχνει για τα απαραίτητα ανταλλακτικά αυτοκινήτου και άλλα αντικείμενα, να περιγράφει τα αντικείμενα μέσω φωνής ή να μας τα δείχνει μέσω ημιδιαφανούς εμφάνισης, ενώ ταυτόχρονα θα λαμβάνει σημειώσεις από εμάς, για να υποβάλουμε προσφορές για αυτά, μέχρι ορισμένα ποσά».
Πολλαπλές λειτουργίες
«Θα θέλαμε επίσης η τεχνητή νοημοσύνη, να παρακολουθεί την κυκλοφορία μέσω των καμερών του οχήματος που αποτελούν μέρος μιας σουίτας υποβοήθησης του οδηγού, να σαρώνει την κυκλοφορία γύρω από αυτήν και να επισημαίνει σπάνια οχήματα που μας αρέσουν, μέσω φωνητικών ειδοποιήσεων. Το εργαστήριο τεχνητής νοημοσύνης της αυτοκινητοβιομηχανίας, δεν θα χειριστεί την πραγματική κατασκευή μοντέλων παραγωγής, αλλά θα εντοπίσει νέες ιδέες προϊόντων, που συνδέονται με την τεχνητή νοημοσύνη. Στη συνέχεια, το εργαστήριο θα αναπτύξει ιδέες με συνεργάτες, για την κατασκευή πρώιμων πρωτοτύπων».
Ασφάλεια στην οδήγηση
«Ιδανικά, θα θέλαμε επίσης να δούμε την τεχνητή νοημοσύνη να δημιουργεί ένα ασφαλέστερο και πιο έμπειρο σύστημα SAE Level 4, προσανατολισμένο στον καταναλωτή, το οποίο να μπορεί να μάθει τις συνηθισμένες διαδρομές του στην πόλη και να είναι αρκετά καλό για να τον μεταφέρει από το σπίτι στη δουλειά και πίσω χωρίς παρέμβαση του οδηγού. Έχουμε μια μακρά λίστα με πράγματα στα οποία η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να μας βοηθήσει ενώ βρισκόμαστε στο αυτοκίνητο. Θα επιδιώξουμε πολλά υποσχόμενες πρωτοβουλίες στην αγορά, μαζί με συνεργάτες όπου αυτό είναι απαραίτητο, ανεξάρτητα από τις υπάρχουσες ρυθμίσεις και άλλους δεσμούς στη σειρά παραγωγής», δήλωσε ο Michael Steiner, επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης του ομίλου Volkswagen και μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου, έρευνας και ανάπτυξης της Porsche AG.