Site icon TheCars.gr

Volkswagen: Γιατί σταματά την παραγωγή του Polo στην Ευρώπη μετά από 40 χρόνια

Η Volkswagen κατασκευάζει τα μοντέλα Polo στην Παμπλόνα της Ισπανίας από το 1984. Περισσότερα από 8,4 εκατομμύρια Polo έχουν κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της Παμπλόνα.

Το Volkswagen Polo, είναι ένα από τα μοντέλα με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της DataForce, το Polo της Volkswagen ήταν το 8ο κορυφαίο σε πωλήσεις μικρό αυτοκίνητο της Ευρώπης, με πάνω από 90.100 μοντέλα να έχουν πουληθεί έως τον Αύγουστο του 2024.

Ωστόσο, η Volkswagen ετοιμάζεται να παρουσιάσει μια σειρά μικρότερων, πιο προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων, τα οποία θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο στην Ισπανία. Το εργοστάσιο της Παμπλόνα έχει προγραμματίσει να αρχίσει να παράγει δύο μικρά ηλεκτρικά SUV το 2026.

Τα νέα ηλεκτρικά SUV, θα τροφοδοτούνται από μια τροποποιημένη έκδοση της πλατφόρμας MEB της Volkswagen, υποστηρίζοντας την τρέχουσα σειρά ID, συμπεριλαμβανομένου του ID.4.

Είδαμε για πρώτη φορά το μικρό SUV πέρυσι μετά την παρουσίαση του concept ID.2all από τη Volkswagen. Το ID.2all θα είναι φθηνότερο από το ID.3 με τιμή εκκίνησης κάτω από 25.000 ευρώ ($27.500).

Η Volkswagen παρουσιάζει το ID.2all: Ένα μικρό και προσιτό ηλεκτρικό SUV

Ο CEO του ομίλου Thomas Shafer δήλωσε, ότι το ID.2all αποτυπώνει το «πού θέλουμε να πάμε το brand». Η Volkswagen συνδύασε εμβληματικά στοιχεία σχεδιασμού από θρυλικά μοντέλα, όπως το Golf και το Beetle με μια σύγχρονη αναβάθμιση, για να ξεχωρίσει στην ηλεκτρική εποχή.

Volkswagen: Γιατί σταματά την παραγωγή του Polo στην Ευρώπη μετά από 40 χρόνια

Ο επικεφαλής σχεδιαστής Andreas Mindt ισχυρίζεται, ότι το ID.2 φαίνεται «ακόμα καλύτερο» από το concept car που παρουσιάστηκε πέρυσι, καθώς ολοκληρώνονται οι εργασίες σχεδιασμού για το μοντέλο παραγωγής. Ο Mindt δήλωσε ότι το χαμηλού κόστους ηλεκτρικό SUV «δίνει μια προεπισκόπηση της νέας γλώσσας σχεδιασμού της Volkswagen».

Μετά την αποκάλυψη του εσωτερικού για πρώτη φορά τον περασμένο Δεκέμβριο, ο Mindt δήλωσε: «Το μέλλον των εσωτερικών χώρων της Volkswagen είναι εδώ».

Volkswagen: Γιατί σταματά την παραγωγή του Polo στην Ευρώπη μετά από 40 χρόνια

Η Volkswagen ισχυρίζεται ότι το ID.2 θα διαθέτει έναν μεγάλο όγκο αποθήκευσης, έως 1.330 λίτρα. Ο Mindt δήλωσε, ότι είναι ασυνήθιστο να βρείτε τόσο μεγάλο χώρο αποθήκευσης σε ένα μικρό αυτοκίνητο.

Ένα από τα πιο cool εσωτερικά χαρακτηριστικά είναι ο νέος περιστροφικός διακόπτης, ο οποίος σας επιτρέπει να επιλέξετε τις διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης. Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ των λειτουργιών «Classic», που προέρχονται από την εποχή του Beetle, ή «Vintage», που θα σας μεταφέρει στην εποχή του Golf.

Παρόλο που η παραγωγή του Polo θα σταματήσει στην Ευρώπη, το μοντέλο θα συνεχίσει να πωλείται κανονικά. Ωστόσο, η παραγωγή του θα μεταφερθεί σε μονάδα της Volkswagen, στην Kariega της Νότιας Αφρικής.

Σύμφωνα με την εταιρεία, τα μοντέλα T-Cross και Taigo, θα συνεχίσουν να παράγονται στην Ισπανία.

Exit mobile version