Η Volkswagen αποκάλυψε το Buzz GTX, το οποίο είναι ουσιαστικά η έκδοση GTI του ηλεκτρικού minivan Bulli. Όπως ήταν αναμενόμενο, η έκδοση GTX αποδίδει 335 ίππους, που αποδίδονται στο δρόμο, μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα και ενός άλλου στον πίσω άξονα, για να σχηματιστεί ένα ηλεκτρικό σύστημα 4Motion AWD. Αυτό επιτρέπει έναν εκτιμώμενο χρόνο σπριντ 0-100 χλμ/ώρα 6,5 δευτερολέπτων.
Αυτό ίσως δεν είναι τόσο γρήγορο σε σύγκριση με ένα Golf GTI, αλλά το Golf δεν μπορεί να μεταφέρει τόσα πράγματα, ή να μεταφέρει τόσους πολλούς ανθρώπους με τέτοια άνεση. Θα προσφέρονται δύο εκδόσεις αυτής της επένδυσης GTX.
Η τυπική έκδοση με βασικό μεταξόνιο, θα διαθέτει μια νέα μπαταρία 79 kWh, ενώ το μοντέλο με εκτεταμένο μεταξόνιο, θα έχει επίσης ένα νέο πακέτο των 91 kWh, εκ των οποίων οι 86 kWh θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Μπορεί να είναι δυνατή η εμβέλεια έως και 416 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP, ενώ οποιοδήποτε μοντέλο θα μπορεί να φορτιστεί από 10-80% σε «λιγότερο από μισή ώρα».
Stand-Out Styling
Εμφανίζεται ένας εμπρός προφυλακτήρας ειδικά για το GTX, με μαύρη κυψελοειδή μάσκα, που κρύβει αεροκουρτίνες, ενώ τα άκρα της μπροστινής όψης, έχουν τριγωνικά φώτα LED. Προχωρώντας προς τα πίσω, οι εξωτερικοί καθρέφτες είναι βαμμένοι σε γυαλιστερό μαύρο, ένα φινίρισμα που εμφανίζεται ξανά με τους προαιρετικούς τροχούς Caracas των 21 ιντσών.
Διατίθενται επίσης ζάντες της Townsville που είναι μαύρες με όψη κομμένη σε διαμάντια, αλλά μάλλον θα παραμείνουμε στα τυπικά κράματα Venlo των 19 ιντσών. Η VW δεν τσιγκουνεύτηκε τη βαφή και αν θέλετε να συνδυάσετε αυτή τη νέα βαφή Cherry Red, με δίχρωμο μεταλλικό φινίρισμα Mono Silver, είναι εφικτό. Διατίθενται επίσης, σε έξι άλλες συμπαγείς επιλογές και τέσσερα άλλα δίχρωμα φινιρίσματα.
Ευρύχωρο και κομψό εσωτερικό ειδικά για GTX
Η VW κράτησε τα πράγματα απλά στο εσωτερικό, με το GTX να λαμβάνει απλές, αλλά εφικτές αλλαγές, που περιλαμβάνουν μοναδικό σχεδιασμό καθίσματος και μαύρη κεφαλή. Τα καθίσματα είναι καλυμμένα με μαύρο μικροφλές ArtVelours Eco, με νέο διαμαντένιο μοτίβο, σε αντίθεση με κόκκινες ραφές και σωληνώσεις.
Κόκκινη σταυροβελονιά εμφανίζεται και στο τιμόνι, το οποίο έχει κόκκινη κεντρική επένδυση και διακριτικό σήμα GTX. Το τυπικό μοντέλο, είναι ένα πενταθέσιο όχημα, με τριθέσιο αναδιπλούμενο πάγκο 60:40 στη δεύτερη σειρά, αλλά μπορείτε να το έχετε ως εξαθέσιο με δύο μεμονωμένα καθίσματα στη δεύτερη σειρά και άλλα δύο στην τρίτη.
Η έκδοση με μακρύ μεταξόνιο, έχει πρόσβαση στις ίδιες επιλογές, αλλά μπορεί επίσης να έχει ένα επταθέσιο με πάγκο δεύτερης σειράς και δύο μεμονωμένα καθίσματα στην τρίτη σειρά. Το μοντέλο με μακρύ μεταξόνιο, θα είναι διαθέσιμο με πανοραμική ηλιοροφή, με δυνατότητα ρύθμισης, τη μεγαλύτερη που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε VW.
Η λειτουργικότητα ChatGPT
Το Buzz GTX, θα εμφανιστεί με λειτουργία ChatGPT AI. Θα υπάρχει επίσης μια τυπική οθόνη αφής 12,9 ιντσών (από 12,0) και μια φωτιζόμενη μπάρα αφής για έλεγχο θερμοκρασίας και έντασης. Θα προσφέρεται επίσης μια προαιρετική head-up οθόνη.
Όσον αφορά τη ρυμούλκηση, το κανονικό μοντέλο μπορεί να διαχειριστεί λίγο περισσότερο από 1.800 κιλά, ενώ το μοντέλο με μακρύ μεταξόνιο διαχειρίζεται περίπου 1.600 κιλά.
Τα συνήθη χαρακτηριστικά ασφαλείας, ενώνονται με μια λειτουργία απομακρυσμένης στάθμευσης, που ονομάζεται Park Assist Plus, η οποία περιλαμβάνει μια λειτουργία μνήμης ιδανική για τη στάθμευση του οχήματός σας σε ένα σημείο που χρησιμοποιείται τακτικά, όπως το γραφείο ή το σπίτι.