Αν αυτό το όνομα θυμίζει στους παλιότερους κάτι, είναι πιθανότατα επειδή η Vanwall κέρδισε το πρώτο πρωτάθλημα κατασκευαστών στη F1 το 1958, λίγο πριν κλείσει.
Πρόσφατα η εταιρεία αναβιώθηκε απο την ομάδα ByKolles Racing, γι’ αυτό και το Vanwall Hypercar, δανείστηκε το όνομά του από τον αρχικό ιδρυτή, Tony Vandervell. Δύο εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες με το λανσάρισμα του: η βασική S των 350 ίππων και μια πιο «άγρια» η S Plus, που περιορίζεται στις 500 μονάδες και θα έχει 650 ίππους.
Και οι δύο θα είναι εξοπλισμένες με τετρακίνηση και θα περιλαμβάνουν ειδικά συστήματα ελέγχου της ιπποδύναμης καθώς και ηλεκτρικά σύστήματα υποβοήθησης της πέδησης. Η Vanwall ανέφερε επίσης ένα βάρος και για τις δύο εκδόσεις περίπου 1.800 κιλών.
Όσον αφορά το στυλ, ο Vandervell έχει υιοθετήσει μια ρετρό προσέγγιση, με το μπροστινό μέρος να χρησιμοποιεί ευθείες γεωμετρικές γραμμές, για να του δώσει μια vintage όψη. Το καπό έχει επίσης δύο πλευρικές υποδοχές που ακουμπούν στα φτερά, ενώ η σχεδίαση όπως ισχυρίζεται η Vanwall, βοηθά επίσης το σώμα να ρέει όμορφα σχεδιαστικά πάνω στα ελαστικά χαμηλού προφίλ, που ειναι τοποθετημένα σε ζάντες ελαφριών κραμάτων με διαστάσεις 21 ή 22 ιντσών.
Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, το Vandervell χρησιμοποιεί λεπτές, δυναμικές αυλακώσεις κατά μήκος του αμαξώματος του για καλύτερη αεροδυναμική. Θα έρθει διαθέσιμο με μια γκάμα έξι χρωμάτων, συμπεριλαμβανομένου του Vanwell Racing Green. Το Vandervell hyper-hatch, θα διατίθεται προς πώληση από το πρώτο τρίμηνο του 2024.