Έχοντας ήδη σημειώσει μια αξιοσημείωτη πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά, το Toyota Yaris Cross ενισχύει περαιτέρω την παρουσία του σε μια κατηγορία που όχι τυχαία έχει αναδειχθεί στη δημοφιλέστερη της γηραιάς ηπείρου.
Το ιαπωνικό crossover επιστρέφει με αλλαγές στο τεχνολογικό οπλοστάσιό του και στον πλουσιότερο από ποτέ κατάλογο του εξοπλισμού του. Η σημαντικότερη είδηση έρχεται από το μηχανοστάσιο και ειδικότερα από το υβριδικό σύνολο, το οποίο με αφετηρία τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης του 1,5 λίτρου και το νέο, ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 16 επιπλέον ίππους, φτάνοντας τους 132.
Η νέα έκδοση του Toyota Yaris Cross προσφέρεται εκδόσεις με κίνηση στους δύο ή τους τέσσερις τροχούς και χωρίς να καταργεί εκείνη που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
Στην τυπική διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα, οι 16 επιπλέον ίπποι μεταφράζονται σε περίπου μισό δευτερόλεπτα, ενώ ελαφρώς υψηλότερη είναι και η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου για τη νέα έκδοση των 132 ίππων.
Η τεχνολογία έχει τον πρώτο λόγο και στο εσωτερικό του ανανεωμένου Toyota Yaris Cross, όπου δεσπόζει η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής των 12,3 ιντσών.
Τα νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού αναβαθμίζουν το πλέγμα προστασίας που προσφέρει το ιαπωνικό crossover στον χειριστή του, υιοθετώντας τις πλέον προηγμένες εφαρμογές ενεργητικής ασφάλειας.
Την παράσταση, πάντως, επιχειρούν να κλέψουν οι δύο νέες εξοπλιστικές διαμορφώσεις, οι διάθεση των οποίων ξεκινά παράλληλα με εκείνη της ανανεωμένης εκδοχής του Toyota Yaris Cross.
Πρόκειται για τις εξοπλιστικές γραμμές Premiere και GR Sport, οι οποίες εστιάζουν σε διαφορετικές αξίες επεκτείνοντας την γκάμα εκδόσεων του δημοφιλέστερου crossover της ελληνικής αγοράς.
Στη μεν Premiere Edition το Yaris Cross προβάλει μια ιδιαίτερα εκλεπτυσμένη εικόνα, το δε GR Sport τονίζει τη δυναμική πτυχή ενός αυτοκινήτου που δεν έχει επενδύσει μέχρι σήμερα στις υψηλές επιδόσεις.