Site icon TheCars.gr

Toyota Tacoma X-Runner 421 PS: ντρίφτ στο χωράφι![Βίντεο]

Toyota Tacoma X-Runner 421 PS: ντρίφτ στο χωράφι![Βίντεο]

Αυτό το αναμφισβήτητα πρωτότυπο φορτηγό, τράβηξε τα βλέμματα αρκετών επισκεπτών, στην έκθεση SEMA 2023 που πραγματοποιήθηκε στο Λας Βέγκας της Αμερικής.

Η Toyota συνηθίζει να δίνει έμφαση στις off-road κατασκευές μεσαίου μεγέθους, όσον αφορά τα pick-up της Tacoma. Η Toyota όμως επανέφερε το όνομα X-Runner από το παρελθόν και το «χάρισε» στην νέα έκδοση σπορ φορτηγού της Tacoma για το 2024, που ανάμεσα σε άλλες τροποποιήσεις και «καλούδια», διαθέτει τώρα χαμηλότερη ανάρτηση απο πριν και επιπλέον δύναμη.

"Tacoma X-Runner Concept": SEMA Build Episode 3 | Toyota

Το νέο «αγροτικό» με την αρκετά μεγάλη καμπίνα και με κίνηση στους πίσω τροχούς, είναι περισσότερο χαμηλωμένο και τροφοδοτείται από έναν τροποποιημένο εξακύλινδρο κινητήρα σε διάταξη V χωρητικότητας 3,4 λίτρων με δύο τούρμπο της Tundra, ο οποίος αποδίδει 421 ίππους και 48 κιλά ροπής.

Toyota Tacoma X-Runner 421 PS: ντρίφτ στο χωράφι![Βίντεο]

Καθόλου άσχημα, αφού είναι κατά 100 ίππους περίπου περισσότερο ισχυρός, απο τον 4 κύλινδρο υβριδικό της Tacoma με τα 326 άλογα! Η Toyota ενίσχυσε επίσης το πλαίσιο και διεύρυνε το πλάτος του αυτοκινήτου κατά περίπου τρεις ίντσες. Ένας μασίφ άξονας από το Tundra με τελική σχέση μετάδοσης 4,30:1, καθώς και ένα κλειστό ηλεκτρονικό διαφορικό, μοιράζει τη ροπή στους πίσω τροχούς.

Ο σωλήνας της εξάτμισης κατευθύνεται τώρα ακριβώς στο πλάι του φορτηγού. Κάτω από το ενισχυμένο δομικά αμάξωμα, είναι τοποθετημένη η αερανάρτηση από το Tundra που για αυτή την επιλογή η Toyota λέει ότι βοηθά το Tacoma να οδηγεί σε χαμηλότερο ύψος ενώ εξακολουθεί την ίδια στιγμή να μπορεί να μεταφέρει το επιτρεπόμενο βάρος φορτίου στην «καρότσα».

Toyota Tacoma X-Runner 421 PS: ντρίφτ στο χωράφι![Βίντεο]

Τα επιπλέον ελατήρια στην ανάρτηση είναι πιο σκληρά, όπως και τα τέσσερα αμορτισέρ της Bilstein των 2,5 ιντσών. Το φορτηγό πατάει σε ένα σετ ζαντών Lacks Enterprises 21 ιντσών από ανθρακονήματα, με κέντρα από σφυρήλατο αλουμίνιο που «φορούν» τα σπορ ελαστικά της Michelin 285/45R21. Το εν λόγω κόνσεπτ, θα έλεγα ότι θυμίζει αρκετά σπορ φορτηγά από τη δεκαετία του 1990 – 2000 (Dodge Dakota 5.9 R/T, Nissan Frontier, Desert Runner σε ατμοσφαιρική και υπερτροφοδοτούμενη μορφή, όπως και το Ford Ranger Sport στις εκδόσεις V6.

Όσο για την επιλογή ενός τόσο δυνατού κινητήρα με την κίνηση πίσω και με μια ελαφριά άδεια «καρότσα», σίγουρα η εταιρεία στοχεύει και σε ένα άλλο κοινό, που εκτός απο τις «αγροτικές» δουλειές, του αρέσουν και μερικά ντρίφτ στο χωράφι!

Exit mobile version