Η πληροφορία ότι η Toyota πρόκειται να επαναφέρει το MR2 στη γραμμή παραγωγής, εμπλουτίζοντας την γκάμα των οδηγοκεντρικών προτάσεών της κυκλοφορεί εδώ και καιρό στα δημοσιογραφικά γραφεία.
Βέβαια, κανείς μέχρι τώρα δεν μπορούσε να προβλέψει με ασφάλεια το πότε το ιαπωνικό roadster θα αποκτήσει διάδοχο και ποιες θα είναι οι προδιαγραφές του.
Τι γνωρίζουμε για το νεο Toyota MR2
Σήμερα νέες πληροφορίες έρχονται στο φως της δημοσιότητας, περιγράφοντας το νέο Toyota MR2 ως μια old school κατασκευή, η οποία θα φέρει έναν υπερτροφοθοτούμενο κινητήρα βενζίνης και όχι κάποιο υβριδικό ή ηλεκτρικό σύνολο.
Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν το νέο Toyota MR2 να ακολουθεί το παράδειγμα των GR Yaris και GR Corolla, αφήνοντας το τρικύλινδρο θαύμα του 1,6 λίτρου να κάνει τη βρώμικη δουλειά με 300 αδάμαστους ίππους.
Αυτό συνεπάγεται ότι το νέο MR2 θα εξελιχθεί από την Gazoo Racing, την ομάδα που επιμελείται τις υψηλών επιδόσεων προτάσεις του Ιάπωνα κατασκευαστή και υπογράφει τα αγωνιστικά πρωτότυπα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλυ και Αντοχής.
Με 300 ίππους και βάρος που δεν θα ξεπερνά τα 1.300 κιλά, το νέο Toyota MR2 πρόκειται να πλασαριστεί ανάμεσα στα κορυφαία roadster της εποχής μας, προσφέροντας επί της ουσίας ότι λείπει από το Mazda MX-5. Τις επιδόσεις.
Στην περίπτωση, μάλιστα, που ο σχεδιασμός του νέου Toyota MR2 ακολουθήσει τις σχεδιαστικές γραμμές του πρωτότυπου Toyota FT-SE, τότε θα έχουμε να κάνουμε με μια εντυπωσιακή, σε όλα τα επίπεδα, κατασκευή.
Μια κατασκευή που θα κλείνει το μάτι στον πιουρίστα της διπλανής πόρτας, διατηρώντας το μηχανικό κιβώτιο και τη μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα ανάμεσα στις προδιαγραφές του.
Σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα, το νέο Toyota MR2 θα περάσει στη γραμμή παραγωγής το 2026, προσθέτοντας ένα ακόμα παλαιάς κοπής σπορ αυτοκίνητο στη φαρέτρα της ιαπωνικής φίρμας