Site icon TheCars.gr

Toyota Lexus LBXQ: Ένα Crossover για πόλεμο!

Το LBX, που κυκλοφόρησε πέρυσι, είναι μια premium παραλλαγή του Yaris Cross και στο Σαλόνι Αυτοκινήτων του Τόκιο του 2024, το τμήμα πολυτελείας της Toyota, παρουσίασε μια ιδέα που τροφοδοτείται από τη μονάδα G16E-GTS.

Μικρότερο από το UX που διατίθεται στις Ηνωμένες Πολιτείες, το LBX διαθέτει τώρα μπόλικη ισχύ 300 ίππων από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,6 λίτρων. Η ενσωματωμένη μονάδα των τριών κυλίνδρων, παράγει 295 λίβρες ροπής, που ταιριάζει απόλυτα με το GR Corolla Morizo edition. Είναι ενδιαφέρον ότι το crossover επιδόσεων, φέρει επίσης το παρατσούκλι Morizo, το ψευδώνυμο του προέδρου της Toyota, Akio Toyoda.

Ενώ το GR Corolla διατίθεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, το πικάντικο LBX έρχεται εξοπλισμένο με ένα πρόσφατα αναπτυγμένο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Αυτό έκανε το ντεμπούτο του στο 2024 GR Yaris στο ίδιο σαλόνι αυτοκινήτου του Τόκιο στην Ιαπωνία αυτή την εβδομάδα. Παρόμοια με την εφαρμογή του στο hot hatch, το κιβώτιο ταχυτήτων κινεί και τους τέσσερις τροχούς στο μικρό crossover.

Γνωστό με το πλήρες όνομά του ως Lexus LBX Morizo RR, το εκθεσιακό αυτοκίνητο βρίσκεται ελαφρώς πιο χαμηλά στο δρόμο χάρη σε μια πιο σκληρή διάταξη της ανάρτησης. Διαθέτει επίσης πιο φαρδύ αμάξωμα και ζάντες των 19 ιντσών με ελαστικά 235/45 R19. Οι μηχανικοί τοποθέτησαν μια μπροστινή ανάρτηση με γόνατο MacPherson και ένα πίσω διπλό ψαλίδι, μαζί με δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς.

Έχει επίσης ένα σωρό κίτρινες πινελιές ως σπορ νότα στο χαρακτηριστικό χρώμα του Akio Toyoda. Ένα LBX υψηλής απόδοσης θα έφερνε μια  ραγδαία αύξηση στην απόδοση σε σύγκριση με την κανονική έκδοση, η οποία διαθέτει ένα αδύναμο υβριδικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης που αποδίδει μόλις 134 ίππους.

Ωστόσο, η Lexus δεν έχει πει ακόμα κάτι για την πιθανή χρονικά έναρξη του LBX Morizo RR στην παραγωγή.

Exit mobile version