Toyota: Κατασκευάζει μοτοσικλέτες; Η σχέση της εταιρείας με τους δύο τροχούς

Toyota: Κατασκευάζει μοτοσικλέτες; Η σχέση της εταιρείας με τους δύο τροχούς

Όταν σκέφτεστε Ιάπωνες κατασκευαστές μοτοσικλετών, ονόματα όπως Yamaha, Kawasaki και Suzuki σας έρχονται στο μυαλό.

Αλλά ίσως δεν ξέρετε ότι η Toyota, κάποτε πουλούσε μοτοσικλέτες και έχει δημιουργήσει μερικά εκπληκτικά μοντέλα μέσα στα χρόνια.

Ενώ η ιδέα της αγοράς οποιουδήποτε προϊόντος Toyota που δεν είναι αυτοκίνητο ή φορτηγό μπορεί να φαίνεται περίεργη, υπάρχουν παραδείγματα στη βιομηχανία όπως η BMW και η Honda, που προσφέρουν τόσο τετράτροχα όσο και δίτροχα οχήματα.

Πριν από περισσότερα από 70 χρόνια, όταν η Toyota άρχισε να πουλάει μοτοσικλέτες ως αποτέλεσμα μιας οικονομικής άνθησης στη χώρα, πολλοί από τους μεγαλύτερους Ιαπωνικούς κατασκευαστές μοτοσικλετών ξεκινούσαν ταυτόχρονα.

Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, η Ιαπωνία είδε τεράστια ανάπτυξη στη βιομηχανία μοτοσικλετών, ιδιαίτερα στη δεκαετία του 1950, με τη ζήτηση να αυξάνεται απότομα. Μόνο 127 μοτοσυκλέτες παρήχθησαν το 1945, αλλά μέχρι το 1960, οι Ιαπωνικοί κατασκευαστές είχαν παράγει 1.349.090 μονάδες.

Κατά τη διάρκεια αυτής της χρονικής περιόδου, ο Kazuo Kawamata, ο οποίος θα δημιουργούσε την Toyo Motors, ήταν ένας μηχανικός που άρχισε να εργάζεται για την Toyota τη δεκαετία του 1940.

Ανέπτυξε αρκετές βελτιώσεις για τους κινητήρες των μοτοσικλετών που χρησιμοποιούνταν εκείνη την εποχή και ξεκίνησε την Toyo Motors, η οποία έγινε μέρος της Toyota.

Η Toyota πουλούσε μοτοσικλέτες στις αντιπροσωπείες της, κατασκευασμένες από την Toyo Motors, ξεκινώντας από το 1949 και τελειώνοντας το 1960. Οι μοτοσικλέτες Toyo προσέφεραν πολλά μοντέλα που κυμαίνονταν μεταξύ 50cc και 256cc.

Toyota: Concept μοντέλα μηχανών

Η Toyota έκανε κάποιες πιο πρόσφατες προσπάθειες. Συχνά, ένας κατασκευαστής δημιουργεί ένα concept όχημα για να δει εάν το κοινό ενδιαφέρεται και για να δείξει τι είναι δυνατό στο μέλλον.

Στην περίπτωση της Toyota, οι προσπάθειές στη concept μοτοσικλέτα 2009 JGRMX motorcycle 001, προορίζονταν να επιδείξουν το βάθος της προσαρμογής που είναι δυνατή με μια μηχανή στυλ motocross.

Φυσικά, αυτή η μοτοσικλέτα δεν θα ήταν δυνατή χωρίς τα κλασικά μοντέλα που άνοιξαν τον δρόμο για τις σημερινές μοτοσικλέτες εκτός δρόμου. Η συνεργασία για την κατασκευή περιλάμβανε την Joe Gibbs Racing Toyota NASCAR Group, την Joe Gibbs Racing Motocross Group, την Toyota και την Yamaha.

Σε ένα άλλο συνεργατικό έργο, η Toyota και η Pokémon συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν μια μοτοσικλέτα που μοιάζει με τον θρυλικό χαρακτήρα Miraidon. Με ένα βιολετί, ασημί, μαύρο και κίτρινο χρωματικό σχήμα, το Toyota Miraidon Project ενσωμάτωσε το σχήμα του δράκου στη μοτοσικλέτα.

Αυτή η μοναδική κατασκευή έγινε για μια έκθεση μηχανικής, που είχε στόχο να δείξει στα παιδιά, μία διασκεδαστική πλευρά της βιομηχανίας.

Δείτε επίσης

F1: Τί δήλωσε ο Πέρεζ μετά τη «ντροπή» στο Μπακού

F1: Τί δήλωσε ο Πέρεζ μετά τη «ντροπή» στο Μπακού

Κουίζ: Είσαι ο απόλυτος ειδικός; Μπορείς να κάνεις το 3/3;

Κουίζ: Είσαι ο απόλυτος ειδικός; Μπορείς να κάνεις το 3/3;

Τεστ: Μπορείς να βρεις τα δύο ίδια αυτοκίνητα σε 15″;

Τεστ: Μπορείς να βρεις τα δύο ίδια αυτοκίνητα σε 15″;

Μπορεί ένα βρώμικο αμάξι να αυξήσει την κατανάλωση καυσίμου;

Μπορεί ένα βρώμικο αμάξι να αυξήσει την κατανάλωση καυσίμου;

Είναι τα μεγάλα αυτοκίνητα πιο ασφαλή από τα μικρά; Ποιο είναι το πιο θανατηφόρο;

Είναι τα μεγάλα αυτοκίνητα πιο ασφαλή από τα μικρά; Ποιο είναι το πιο θανατηφόρο;

Γιατί τα υβριδικά σημειώνουν αύξηση στις πωλήσεις;

Γιατί τα υβριδικά σημειώνουν αύξηση στις πωλήσεις;