Toyota Camry NASCAR Cup Car: με νέα «πανοπλία» [Βίντεο]

Toyota Camry NASCAR Cup Car: με νέα «πανοπλία» [Βίντεο]

Όπως ακριβώς το αυτοκίνητο παραγωγής, το αγωνιστικό αυτοκίνητο σχεδιάστηκε στις ΗΠΑ από την Calty design Research της Toyota στην Καλιφόρνια. Τόσο η Ford όσο και η Toyota, έχουν εκμεταλλευτεί την ευκαιρία να κάνουν κρυφές αεροδυναμικές βελτιώσεις για τα αγωνιστικά τους της σειράς Cup.

Η Toyota φαίνεται να έχει υιοθετήσει μια πιο ισορροπημένη προσέγγιση, προκειμένου να μεγιστοποιήσει κάθε στοιχείο, που της επιτρέπουν οι κανονισμοί NASCAR μέσα στο πλαίσιο της αεροδυναμικής απόδοσης. Με την πρώτη ματιά, το αυτοκίνητο Camry Cup φαίνεται να είναι πιο «συγκρατημένο» από την απερχόμενη έκδοση, αλλά μια πιο προσεκτική ματιά, δείχνει μια ποικιλία λεπτομερειών, που υποδεικνύουν συνολικά βελτιωμένες αεροδυναμικές επιδόσεις, μαζί με καλύτερη συμβατότητα για πίστες όπως οι Daytona και Talladega.

Οι νέες αλλαγές

Ξεκινώντας από τα βασικά, μπορούμε να δούμε ότι το καπό έχει αλλάξει σε πιο επίπεδο και ορθογώνιο σχήμα, με νέες στενές εξόδους αγωγών, που φαίνεται να έχουν μετακινηθεί προς τα μέσα. Αυτές οι έξοδοι αγωγών στο καπό, είναι ένα από τα μεγαλύτερα στοιχεία, όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο το αγωνιστικό αυτοκίνητο NASCAR, μετακινεί τον αέρα και η Toyota δείχνει να τις έχει επανασχεδιάσει απο την αρχή.

Toyota Camry NASCAR Cup Car: με νέα «πανοπλία» [Βίντεο]

Αυτοί οι αγωγοί είναι ο  τρόπος με τον οποίο ο αέρας αποβάλλεται από το ψυγείο. Προχωρώντας κάτω από το καπό, προς τον μπροστινό προφυλακτήρα, παρατηρούμε μια ευδιάκριτη επίπεδη περιοχή, όπου βρίσκεται το γράμμα “CAMRY” στο μπροστινό μέρος. Αυτή η επίπεδη περιοχή, πιθανότατα υποδεικνύει μια προσπάθεια, στο να γίνει καλύτερη η «αναπνοή» του Camry σε πίστες υπερταχυτήτων, όπως η Ατλάντα, η Ντεϊτόνα και η Ταλαδέγκα, που απαιτούν τα αυτοκίνητα να είναι «πλάτη με πλάτη».

Ενώ η Toyota έχει σπεσιαλίστες οδηγούς αγώνων superspeedway, όπως ο Bubba Wallace και ο Denny Hamlin στο στρατόπεδο της, δεν έχει δει ακόμα μια μεγάλη επιτυχία σε αυτούς τους τύπους της πίστας. Η βελτιστοποίηση του αυτοκινήτου, θα του επιτρέψει να είναι πιο ανταγωνιστικό το επόμενο έτος. Βλέπουμε στοιχεία του προφυλακτήρα του αυτοκινήτου παραγωγής, βελτιστοποιημένα για το αγωνιστικό αυτοκίνητο, με τον τρόπο διαμόρφωσης των γωνιακών αεραγωγών σε σχήμα C.

Toyota Camry NASCAR Cup Car: με νέα «πανοπλία» [Βίντεο]

Το κάτω μέρος του προφυλακτήρα είναι επίσης βαθμιδωτό για να στέλνει αέρα στο πλάι του αυτοκινήτου. Η πολυπλοκότητα του μπροστινού προφυλακτήρα είναι πιο αξιοσημείωτη, ως μια γωνιακή εμφάνιση που δείχνει στην άκρη να έχει σχήμα Κ, προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η ροή του αέρα. Κοιτάζοντας τις κάτω γωνίες του, αυτό το νέο σκαλοπάτι ή ράμπα, είναι μια αξιοσημείωτη απόκλιση από την προηγούμενη σχεδίαση της Toyota.

Αυτές οι ράμπες είναι πιθανώς σχεδιασμένες με γνώμονα τον έλεγχο της μπροστινής κάθετης δύναμης, αλλά τίποτα στο αμάξωμα ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου δεν είναι ποτέ περιττό. Οι ράμπες θα πρέπει επίσης να προσφέρουν στις ομάδες περισσότερες επιλογές, όσον αφορά τη ρύθμιση του αυτοκινήτου και τη σχέση τους με άλλα αεροδυναμικά στοιχεία, όπως το επίπεδο κάτω αμάξωμα.

Toyota Camry NASCAR Cup Car: με νέα «πανοπλία» [Βίντεο]

Προχωρώντας προς τα κάτω στο πλάι, βλέπουμε ότι η περιοχή πάνω από τα πάνελ έχει ελαφρώς ισοπεδωθεί. Το σήμα TRD έχει επίσης αφαιρεθεί, καθώς η κορυφαία έκδοση της νέας παραλλαγής Camry, είναι τώρα το XSE. Ενώ το πίσω μέρος του αυτοκινήτου δεν βλέπει τόσες αλλαγές όπως το μπροστινό, επιτυγχάνει μια ελαφρύτερη, πιο σμιλεμένη εμφάνιση, εν μέρει λόγω του στυλ του τετάρτου πάνελ, που οδηγεί σε λοξότμητες γωνίες του προφυλακτήρα μαζί με τα πιο λεπτά ψεύτικα πίσω φώτα για να μιμηθεί έτσι, το αυτοκίνητο παραγωγής.

Toyota Camry NASCAR Cup Car: με νέα «πανοπλία» [Βίντεο]

“Είμαστε ενθουσιασμένοι που φέρνουμε αυτό το αυτοκίνητο στην πίστα και συνεχίζουμε για τα επόμενα χρόνια,” είπε ο Paul Doleshal, διευθυντής του ομίλου μηχανοκίνητου αθλητισμού, της Toyota Motor North America. “Ο όγκος της δουλειάς που καταβάλλεται στην παραγωγή αυτού του αυτοκινήτου είναι σημαντικός και ευχαριστούμε όλους στην TRD και την Calty Design για τις προσπάθειές, τους να δημιουργήσουν ένα κορυφαίο όχημα για τους συνεργάτες της ομάδας μας, ώστε να συναγωνίζονται για νίκες και πρωταθλήματα.”

Τα αναβαθμισμένα αγωνιστικά, θα δουν την πίστα για πρώτη φορά την επόμενη εβδομάδα, καθώς μερικές ομάδες θα ξεκινήσουν τις δοκιμές πριν από τη σεζόν στο Phoenix Raceway.


About the author


Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε