Ένα grand finale περιμένει το Volkswagen Golf και όλες εκείνες τις εκδόσεις που εφοδιάζονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, η 8η κατά σειρά γενιά του γερμανικού best seller είναι η τελευταία η οποία προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης και diesel, καθώς ο διάδοχος του μικρομεσαίου hatchback θα κινείται με τη βοήθεια της ηλεκτρικής ενέργειας.
Μέχρι ωστόσο να φτάσουμε στο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Golf, η Volkswagen θα επιχειρήσει να κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον για την ήδη υπάρχουσα γενιά του, η οποία έμελλε να λανσαριστεί λίγο πριν το ξέσπασμα της πανδημίας του Covid-19 και να περάσει στα ψηλά, χάνοντας το momentum και την ευκαιρία να σημειώσει μία ακόμα εμπορική επιτυχία.
Το Volkswagen Golf έχασε την πρώτη θέση των πωλήσεων στην ευρωπαϊκή αγορά, όχι όμως και την ελπίδα ότι κάποια στιγμή μπορεί να επιστρέψει σε αυτήν. Η ανανεωμένη έκδοση του Golf 8ης γενιάς θα αποκαλυφθεί εντός του 2024 και θα έχει τουλάχιστον τέσσερα χρόνια μπροστά του για να αποδείξει ότι μπορεί να επαναλάβει τα κατορθώματα του παρελθόντος.
Οι αλλαγές στις επιφάνειες του αμαξώματός δεν θα είναι θεαματικές και θα εντοπίζονται στο μπροστινό τμήμα, στο οποίο οι ανασχεδιασμένοι προβολείς θα συνδέονται φυσικά με μια φωτεινή μπάρα LED και το επίσης φωτιζόμενο σήμα της Volkswagen.
Εκτός από τους προβολείς, αλλαγές στον σχεδιασμό τους θα παρουσιάζουν τα πίσω φωτιστικά σώματα, οι προφυλακτήρες και οι ζάντες.
Στο εσωτερικό, το ζητούμενο θα είναι η βελτίωση της εμπειρίας χρήσης και χειρισμού του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και δεν αποκλείεται να δούμε τη Volkswagen να εγκαταλείπει άρον-άρον το μοντέλο των χειριστηρίων αφής.
Κάτω από το καπό του Golf, τον πρώτο λόγο θα έχουν τα ήπια υβριδικά σύνολα σε μια προσπάθεια περιορισμού των ρύπων και της κατανάλωσης καυσίμου. Το παρών αναμένεται να δηλώσει και η plug-in υβριδική έκδοση GTE, όπως και οι κορυφαίες GTI και GTD.
Την τελευταία παράστασή του πρόκειται να δώσει και το τετρακίνητο Volkswagen Golf R με ισχύ μεγαλύτερη των 300 ίππων.
Όσο για την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του Volkswagen Golf, αυτή αναμένεται το 2028 και θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, πολύ διαφορετική από εκείνη που φιλοξενεί την οικογένεια μοντέλων ID.