Σήμα της Hyundai: Πόλλοι νομίζουυν ότι το σήμα της Hyundai είναι απλά ένα λοξό «H». Στην πραγματικότα συμβολίζει κάτι διαφορετικό, άλλα κάτι με το οποίο θα συμφωνήσουν όλοι όσοι είναι κάτοχοι μοντέλου της.
Η Hyundai, αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες μάρκες αυτοκίνητων στις παγκόσμιες αγορές. Από SUV μοντέλα που έχουν κερδίσει μεγάλος μέρος του αγοραστικού κοινού, όπως το Tuscon, μέχρι και τα σπορ «πυραυλάκια» i20 και i30 στις στις N εκδόσεις τους. Η ιστορία της μάρκας, όμως πάει πολύ πιο πίσω.
Συγκεκριμένα, η Huyndai ξεκίνησε ως εταιρεία το 1947 και σήμερα έχει εδραιωθεί ως μια από τις πιο μεγάλες μάρκες, εξάγοντας αυτοκίνητα σε 190 χώρες παγκοσμίως.
Πέρα από τα πρόσφατα, σχετικά, μοντέλα της όπως το Tuscon, η νοτιοκορεάτικη μάρκα έχει φέρει εμβληματικά μοντέλα για τους ελληνικούς δρόμους, όπως το Hyundai Elantra ή το Huyndai Accent. Σήμερα, θα δεις στους ελληνικούς δρόμους αρκετά τέτοια αυτοκίνητα, κάτι που αποδεικνύει περίτρανα την αξιοπίστια και την διάρκεια των μοντέλων της.
Πάνω στα μοντέλα της Hyundai, ανεξαρτήτως ηλικίας, θα δεις να δεσπόζει το σήμα της Hyundai. Με μια πρώτη μάτια θα φτάσεις κατευθείαν στο συμπέρασμα ότι πρόκειται απλα για το γράμμα «Η», το πρώτο γράμμα του ονόματος της μάρκας. Ωστόσο, το σήμα της μάρκας πρεσβεύει κάτι παραπάνω από αυτό. Για να δούμε ποιο είναι το κρυφό μήνυμα πίσω από το σήμα της Huyndai και ποιος είναι ο συμβολισμός που έχει βάλει στο σήμα η κορεατική εταιρεία.
Σήμα Hyundai: Μια εγκάρδια χειραψία
Το σήμα της Νοτιοκορεάτικης μάρκας η αλήθεα είναι πως παραπέμπει αρκετά στο γράμμα «H» του αλφαβήτου, κάτι στο οποίο σίγουρα αποσκόπει να ο σχεδιασμός, ωστόσο η ίδεα πίσω από το σήμα είναι κάτι παραπάνω από αυτό.
Στην πραγματικότητα, αντιπροσωπεύει μια χειραψία ανάμεσα σε δύο μέρη, συμβολίζοντας έτσι την συνέπεια και αφοσίωση της μάρκας στην εξυπηρέτηση των οδηγών που διαλέγουν τα μοντέλα της και στη συνεργασία μεταξύ κατόχων και μάρκας.
Το όβαλ σχήμα πίσω από τη χειράψια αντιπροσωπεύει το σχήμα της γης και το την επιτυχία της Hyundai στην παγκόσμια αγορά.
Το γράμμα «H» δεν παραπέμπει στο αρχικό της λέξης Hyundai, άλλα στη λέξη «Hanja», η οποια στα κορεατικά σημαίνει «μοντερνισμός», μια έννοια με την οποία η Hyundai ταυτίζεται, θέλοντας να φέρει καινοτομία και εφευρετικότητα σε όλα τα μοντέλα της.
Τέλος, η Hyundai διαλέξε το ασημί χρώμα για το σήμα, ένα χρώμα που αντιπροσωπεύει τη χάρη και την πείρα.