Η κορυφαία στιγμή στη σύγχρονη ιστορία της Hyundai έμελλε να γραφτεί στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood όπου και αποκαλύφθηκε το Ioniq 5 N των 650 ίππων.
Μετά από αρκετούς μήνες αναμονής, η αυλαία άνοιξε και η κορυφαία ηλεκτροκίνητη πρόταση στη μέχρι τώρα πορεία της Hyundai αποτελεί γεγονός.
Το Ioniq 5 N αποτελεί το επιστέγασμα της τεχνολογικής υπεροχής της Hyundai, η οποία εκφράζεται μέσα από δυναμικές και αποδοτικές ηλεκτροκίνητες προτάσεις.
Με δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν για κάθε άξονα- και συνδυαστική απόδοση, η οποία μέσα από τη λειτουργία N Boost μπορεί να φτάσει ακόμα και τους 650 ίππους, το Ioniq 5 N αποδεικνύει μέχρι πού μπορούν να φτάσουν οι Κορεάτες.
Το Hyundai Ioniq 5 N αποτελεί μία από τις κορυφαίες ηλεκτροκίνητες προτάσεις των ημερών μας, έχοντας την ικανότητα να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα και να κινείται με την ιλιγγιώδη ταχύτητα των 260 χλμ./ώρα.
Το οπλοστάσιο του ηλεκτροκίνητου Hyundai ενισχύεται από το σύστημα προσομοίωσης της λειτουργίας ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και τα αναβαθμισμένα φρένα με τις τετραπίστονες δαγκάνες και τους αεριζόμενους δίσκους των 400 mm για τον μπροστινό άξονα.
H Hyundai ανακοίνωσε τη χωρητικότητα των συσσωρευτών ηλεκτρικής ενέργειας –αυτή ανέρχεται στα 84 kWh- όχι όμως και την αυτονομία που θα είναι ικανές να προσφέρουν.
Θα μπορούσε βέβαια να θεωρήσει κανείς ασφαλή την πρόβλεψη ότι το Hyundai Ioniq 5 N των 650 ίππων θα μπορεί να καλύψει μια απόσταση μεγαλύτερη των 400 χιλιομέτρων πριν επιστρέψει σε κάποιο σημείο φόρτισης.
Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να αναφέρουμε ότι οι εκτεταμένες παρεμβάσεις στον αεροδυναμικό σχεδιασμό του αμαξώματος έχουν μεταβάλλει και τις εξωτερικές διαστάσεις.
Το συνολικό μήκος, λοιπόν, αυξήθηκε κατά 80 χιλιοστά, το πλάτος κέρδισε 40 χιλιοστά ενώ το ύψος περιορίστηκε κατά 20 χιλιοστά.
Οι σφυρήλατες ζάντες των 21 ιντσών είναι σχεδόν βέβαιό ότι δεν θα περάσουν απαρατήρητες, όπως απαρατήρητα δεν πρόκειται να περάσουν και τα μπάκετ καθίσματα του εσωτερικού.
Άγνωστο παραμένει πότε το Ioniq 5 Ν θα ενταχθεί και επισήμως στον στόλο της Hyundai, οδηγώντας το γαϊτανάκι του εξηλεκτρισμού.