Οι οδηγοί με κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ενημερωθεί να ρίχνουν ένα απλό διάλυμα στα οχήματά τους για να αποφύγουν την καταστροφή τμημάτων του κινητήρα και να εξοικονομήσουν καύσιμα.
Οι ιδιοκτήτες βενζίνης και ντίζελ μπορούν να ενισχύσουν την αποδοτικότητα των καυσίμων τους προσθέτοντας ένα κοινό διάλυμα στα οχήματά τους ενόψει του καλοκαιριού, σύμφωνα με έναν κορυφαίο εμπειρογνώμονα.
Ο Darren Miller, εκπρόσωπος των ειδικών στην αυτοκίνηση WantsYourCar.com, τόνισε τη σημασία της χρήσης διαλυμάτων ψυκτικού υγρού στο εσωτερικό των οχημάτων.
Ο Darren παραδέχτηκε ότι οι οδηγοί πρέπει να διατηρούν «τα κατάλληλα επίπεδα ψυκτικού υγρού κινητήρα» με το διάλυμα που διατίθεται στις περισσότερες αλυσίδες και καταστήματα αυτοκινήτων.
Προσθέτει ότι η μη συμπλήρωση του ψυκτικού υγρού θα μπορούσε να αποβεί μπούμερανγκ, καθώς ο ζεστός καιρός είναι πιθανό να προκαλέσει «σοβαρή ζημιά στον κινητήρα».
Ένας πιο ζεστός κινητήρας θα καίει περισσότερο καύσιμο για να διατηρήσει την υψηλότερη θερμοκρασία με τους ιδιοκτήτες καύσης να πλήττονται πιθανότατα με πιο τακτικές αναπληρώσεις στις αντλίες.
Ο Darren είπε: «Η διατήρηση των σωστών επιπέδων ψυκτικού υγρού στον κινητήρα είναι το κλειδί, ειδικά σε ζεστό καιρό, καθώς η υπερθέρμανση μπορεί να προκαλέσει σοβαρή ζημιά στον κινητήρα. Να θυμάστε ότι τα χαμηλά επίπεδα ψυκτικού υγρού είναι επικίνδυνα και μπορούν να οδηγήσουν σε δαπανηρές επισκευές».
«Η τακτική συντήρηση του συστήματος κλιματισμού σας είναι απαραίτητη, ιδίως μετά τη χειμερινή περίοδο».
«Η συσσώρευση βακτηρίων μέσα στο σύστημα μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την ποιότητα του αέρα και την αποτελεσματικότητα της ψύξης, καθιστώντας το επαγγελματικό σέρβις σημαντικό για την καλύτερη απόδοση και οδηγική εμπειρία».
Το γεγονός αυτό έρχεται καθώς το κόστος της βενζίνης και του ντίζελ συνεχίζει να παραμένει υψηλό, με τα τέλη να έχουν αυξηθεί κατά 10 πένες ανά λίτρο από τις αρχές του 2024.
Τα τέλη μειώθηκαν ελαφρώς τον Μάιο, αλλά οι ειδικοί σε θέματα βλαβών και ασφάλισης αυτοκινήτων της RAC πρότειναν ότι οι οδηγοί εξακολουθούν να πληρώνουν υπερβολικά στις αντλίες.
Ωστόσο, τα τελευταία στοιχεία από το RAC Fuel Watch είναι ότι η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης και του ντίζελ «θα πρέπει να μειωθεί» σύντομα.
Η Heart Autocare αποκάλυψε ότι οι οδηγοί θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο να κάνουν ένα «ξέπλυμα ψυκτικού υγρού» πριν από το καλοκαίρι για να είναι ασφαλείς.
Αυτό είναι το σημείο όπου το παλιό ψυκτικό υγρό αφαιρείται σε αντάλλαγμα με ένα φρέσκο διάλυμα, βοηθώντας στην απομάκρυνση της βρωμιάς και της σκουριάς από το σύστημα.
Εξήγησαν: «Ένα άλλο πλεονέκτημα της έκπλυσης του ψυκτικού υγρού είναι ότι μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της αποδοτικότητας των καυσίμων. Όταν το ψυκτικό υγρό μολύνεται, μπορεί να προκαλέσει τη θερμότερη λειτουργία του κινητήρα από το κανονικό».
«Αυτό σημαίνει ότι καίγεται περισσότερο καύσιμο προκειμένου να διατηρηθεί η επιθυμητή θερμοκρασία, με αποτέλεσμα να μειώνεται η οικονομία καυσίμου».
«Ξεπλένοντας το ψυκτικό υγρό, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι ο κινητήρας σας λειτουργεί στην πιο αποδοτική του θερμοκρασία και να βελτιώσετε τη συνολική οικονομία καυσίμου.»