Το σύστημα προστασίας από πιάσιμο του Rivian R1T τέθηκε σε δοκιμασία μετά την εμφάνιση βίντεο με δοκιμή του μπροστινού πορτμπαγκάζ.
- Το Rivian R1T διαθέτει αυτόματο μηχανισμό κλεισίματος του μπροστινού πορτμπαγκάζ, που ανταγωνίζεται εκείνον του Tesla Cybertruck.
- Το Rivian R1T μπαίνει σε δοκιμή με καρότο στο μπροστινό πορτμπαγκάζ.
Το βίντεο ενός Rivian R1T που κόβει ένα καρότο θα κάνει τους ιδιοκτήτες να προσέχουν πολύ τα δάχτυλά τους. Το σύστημα αυτόματου κλεισίματος του μπροστινού πορτμπαγκάζ είναι σχεδιασμένο να σφίγγει πιο δυνατά με κάθε προσπάθεια κλεισίματος.
Το σύστημα προστασίας από πιάσιμο φέρεται να λειτούργησε αρχικά, αλλά όχι στη συνέχεια. Όπως φαίνεται και από άλλο βίντεο που κυκλοφόρησε πρόσφατα, τα συστήματα προστασίας τόσο του Tesla Cybertruck όσο και του Rivian R1T έχουν αμφισβητηθεί λόγω της πιθανότητας τους να τραυματίσουν δάχτυλα.
Στο βίντεο, το οποίο τραβήχτηκε από ιδιοκτήτη Rivian R1T λίγο μετά την παρουσίαση τριών νέων ηλεκτρικών οχημάτων από την Rivian, φαίνεται το σύστημα προστασίας να ενεργοποιείται όταν το πορτμπαγκάζ έρχεται αρχικά σε επαφή με το καρότο.
Ωστόσο, στη δεύτερη και τρίτη προσπάθεια, το σύστημα φαίνεται να ασκεί μεγαλύτερη πίεση προκειμένου να ξεπεράσει το εμπόδιο του λαχανικού. Σύμφωνα με το βίντεο, το σύστημα προστασίας λειτούργησε μόνο στην πρώτη προσπάθεια και απέτυχε στις επόμενες.
Το πορτμπαγκάζ σταματά αρχικά όταν συναντά αντίσταση, αλλά στη συνέχεια ασκεί μεγαλύτερη δύναμη μέχρι να καταφέρει να κόψει το καρότο στη μέση.
Αυτό το βίντεo προκαλεί ανησυχίες για την ασφάλεια των δαχτύλων και των άκρων των χρηστών, καθώς φαίνεται ότι τα συστήματα προστασίας πιασιμάτων των Αμερικανών κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων δεν προσφέρουν επαρκή προστασία.
Το σύντομο βίντεο δημοσιεύτηκε στο r/Rivian Subreddit και προκάλεσε συζητήσεις σχετικά με τους πιθανούς τραυματισμούς που θα μπορούσε να προκαλέσει σε δάχτυλα και άκρα ενηλίκων και παιδιών.
Σύμφωνα με προηγούμενα δημοσιεύματα, το σύστημα προστασίας σταματούσε το αυτόματο κλείσιμο του μπροστινού πορτμπαγκάζ όταν συναντούσε το καρότο.
Σχολιαστές υπέθεσαν ότι το βίντεο δοκιμής του Rivian R1T με καρότο ίσως αποδεικνύει πως το μπροστινό πορτμπαγκάζ είναι σχεδιασμένο να σφίγγει πιο δυνατά όσο περισσότερες προσπάθειες κλεισίματος γίνονται.
Αυτό θα μπορούσε να αποτελεί σχεδιαστικό λάθος, καθώς οι μηχανικοί πιθανώς υπέθεσαν ότι οι επανειλημμένες προσπάθειες κλεισίματος σημαίνουν την ύπαρξη εμποδίου που χρειάζεται να στριμωχτεί για να κλείσει το πορτμπαγκάζ. Προς το παρόν, ωστόσο, πρόκειται μόνο για εικασίες.