Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία είχε δημοσιεύσει στο X, την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης μέχρι πρότινος γνωστή ως Twitter, ότι το μήνα Μάρτιο κατάφερε να κατασκευάζει 5.000 αυτοκίνητα την εβδομάδα στο εργοστάσιο στο Gruenheide που βρίσκεται κοντά στο Βερολίνο.
Ωστόσο, οι εργαζόμενοι που ζήτησαν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους δήλωσαν στο Business Insider ότι αυτό ήταν κάτι που συνέβη μόνο μια φορά και ότι η μέση παραγωγή από τότε ήταν πολύ χαμηλότερη.
Από την πλευρά της, η Tesla δήλωσε πριν λίγους μήνες ότι προσλάμβανε λιγότερους προσωρινούς εργαζόμενους από όσο στην αρχή, επειδή δεν τους χρειαζόταν πλέον, αλλά ότι οι στόχοι παραγωγής της ήταν σε καλό δρόμο.
Το Business Insider ισχυρίστηκε ότι φωτογραφίες με το λογισμικό ροής εργασιών της Tesla έδειξαν ότι ο κατασκευαστής είχε μειώσει τον στόχο του για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο σε 870 αυτοκίνητα ανά ημέρα. Ακόμα και αυτός ο στόχος υπολειπόταν τις πραγματικότητας, αφού μόλις 692 αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν στις 25 Ιουλίου και 806 στις 28 Ιουλίου, σύμφωνα με τη ίδια πηγή.
Ο εσωτερικός στόχος αναπροσαρμόστηκε έκτοτε σε 750 αυτοκίνητα την ημέρα, δηλαδή σε λιγότερα από 4.000 την εβδομάδα, ανέφερε το άρθρο, επικαλούμενο μη κατονομαζόμενους εργαζόμενους στο εργοστάσιο.
Η Tesla φάνηκε απρόθυμη να σχολιάσει σε σχετικές ερωτήσεις του Reuters.
Από τη μεριά του, το Business Insider δήλωσε ότι η εταιρεία δεν σχολίασε μια σειρά ερωτήσεων σχετικά με την παραγωγή του εργοστασίου.
Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει μειώσει αρκετές φορές τις τιμές των αυτοκινήτων της στις ΗΠΑ, την Κίνα και άλλες αγορές από τα τέλη του περασμένου έτους και έχει αυξήσει τις εκπτώσεις και τον αριθμό κινήτρων με στόχο τη μείωση των αποθεμάτων, καθώς προσπαθεί να προστατευτεί από τον ανταγωνισμό και την οικονομική αβεβαιότητα.
Πηγή: Automotive News