Site icon TheCars.gr

Τα ηλεκτρικά του 2024: Πότε θα έρθουν στην Ελλάδα

Από την Alfa Romeo Milano και το Citroen e-C3 έως τα αυτοκίνητα της κινέζικής Seres, αυτά είναι τα EV που θα έρθουν στην χώρα μας μέσα στην χρονιά

Το 2024 είναι μια από τις πλέον καθοριστικές χρονιές για την εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης καθώς αναμένεται η νέα γενιά των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV) που έχουν σημαντικά καλύτερες τεχνικές προδιαγραφές από τα μοντέλα που διατίθενται τώρα στην αγορά.

Τους επόμενους μήνες οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα λανσάρουν τις δημιουργίες τους που έχουν ένα κοινό στοιχείο, δεν εκπέμπουν ούτε ένα γραμμάριο CO2.

Οι περισσότερες εταιρείες προετοιμάζονται πυρετωδώς για τη μετάβαση από τα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης που καταναλώνουν βενζίνη είτε ντίζελ στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα νέας γενιάς που φέρουν τουλάχιστον έναν ηλεκτροκινητήρα και δεν μολύνουν το περιβάλλον με CO2 και άλλους επικίνδυνους αέριους ρύπους.

Τα αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων είναι το μέλλον της αυτοκίνησης παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στη προσπάθεια τους να διεισδύσουν στη παγκόσμια αγορά, λόγω της περιορισμένης αυτονομίας, των πανάκριβων τιμών πώλησης, των ελλείψεων στο δημόσιο δίκτυο φόρτισης και της δυσκολίας στον καθορισμό της υπολειμματικής αξίας.

Ωστόσο είναι η μοναδική επιλογή μας για να μειωθεί η επιβάρυνση του περιβάλλοντος από τους επικίνδυνους ρύπους και να περιορίσουμε την κλιματική αλλαγή.

Ας δούμε 10 από αυτά που θα έρθουν στην ελληνική αγορά το 2024 με αλφαβητική σειρά.

Alfa Romeo Milano

Alfa Romeo Milano

Η Alfa Romeo, αξιοποίησε την τεχνογνωσία της Stellantis για να εξελίξει και να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο σχετικά μικρών διαστάσεων κατάλληλο και για το αστικό περιβάλλον. Το ονόμασε Milano και η παγκόσμια πρεμιέρα του θα πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο του 2024.

Ανήκει στη κατηγορία των B-SUV και η γκάμα του περιλαμβάνει δυο κινητήριες μονάδες, η μια είναι ηλεκτρική μηδενικών ρύπων και η δεύτερη ανήκει στη κατηγορία των μονάδων που καταναλώνουν βενζίνη και φέρει ηπία υβριδική τεχνολογία.

Αποτελεί μια ακόμη προσπάθεια της Stellantis, να δημιουργήσει ένα μοντέλο που βασίζεται στο πάτωμα και στη τεχνολογία των Jeep Avenger και Fiat 600.

Citroen e-C3

Citroen C3

Είναι η πιο φιλόδοξη προσπάθεια της Citroen, να δημιουργήσει ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο το οποίο θα έχει σχετικά χαμηλή τιμή πώλησης. Εντάσσεται στη στρατηγική της Stellantis που προσβλέπει στην ταχύτατη αύξηση του μεριδίου της αυτοκινητοβιομηχανίας στην αγορά των EV.

Σχεδιαστικά ξεχωρίζουν οι πολλές γωνίες στο αμάξωμά και νέα φωτιστικά σώματα. Δίνει έμφαση στην άνεση, υιοθετώντας όλες τις λύσεις που έχει στην «φαρέτρα» της η γαλλική εταιρεία.

Το ηλεκτροκίνητο e-C3 εφοδιάζεται με μοτέρ ισχύος 113 ίππων και μπαταρία 44 kWh. Αυτονομία 320 χιλιομέτρων.

Cupra Tavascan

Cupra Tavascan

 

Για την κατασκευή του χρησιμοποιείται η πλατφόρμα MEB του Ομίλου VW. Έχει μήκος 4.644 χιλ., και μεταξόνιο 2.766 χιλ. Θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις όσον αφορά την ηλεκτρική μονάδα παράγωγης ενέργειας: Με ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα, η απόδοση καθορίστηκε στους 286 ίππους.

Με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, η απόδοση ανεβαίνει στους 335 ίππους. Η τετρακίνητη εκδοχή VZ, εξοπλίζεται με μπαταρία των 77 kWh. Η αυτονομία φτάνει τα 550 χλμ.

Fiat Panda

Fiat Panda

Η νέα γενιά του Fiat Panda έχει μεγαλύτερο μήκος από την υπάρχουσα, καθώς φθάνει περίπου τα 4 μ. Διαθέσιμο και ως αμιγώς ηλεκτρικό. Αναμένεται να έχει προσιτή τιμή, ακόμα και στην ηλεκτρική του έκδοση. Στην αγορά το περιμένουμε μέσα στο καλοκαίρι του 2024.

Ford Explorer

Ford Explorer

Το μεσαίου μεγέθους ηλεκτροκίνητο SUV Ford Explorer, έρχεται να συμπληρώσει την ηλεκτρική γκάμα επιβατικών αυτοκίνητων της μάρκας, η οποία ήδη διαθέτει την δημοφιλή Mustang Mach-E.

Αποτελεί προϊόν της συνεργασίας της Ford με τον όμιλο VW και χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MEB που προορίζεται για τα ηλεκτρικά μοντέλα του γερμανικού ομίλου. Έχει δυνατότητα ταχείας φόρτισης από 10% έως 80% σε μόλις 25 λεπτά της ώρας.

Lancia Ypsilon

Lancia Ypsilon

Στη νέα της γενιά η Lancia Ypsilon, θα είναι και αμιγώς ηλεκτρική. Εξοπλίζεται με το σύνολο που συναντάμε στα αντίστοιχα μοντέλα της Stellantis. Απόδοση 156 ίπποι, μπαταρία 51 kWh, αυτονομία 400 χλμ.

Peugeot E-3008

Peugeot E-3008

Έχει μήκος 4,54 μ., πλάτος 1,89 μ., ύψος 1,64 μ. και μεταξόνιο 2,73 μ. Θα είναι διαθέσιμο σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις Allure και GT. Η γκάμα περιλαμβάνει τρεις κινητήριες μονάδες και δύο μπαταρίες. Η εισαγωγική έκδοση εφοδιάζεται με μπαταρία 73 kWh και έναν κινητήρα εμπρός. Η απόδοση καθορίστηκε στους 213 ίππους. Αυτονομία τα 525 χλμ. Η μεσαία έκδοση Long Range έχει έναν ηλεκτρικό κινητήρα εμπρός, ισχύς 231 ίπποι, μπαταρία 98 kWh και αυτονομία 700 χλμ. Η κορυφαία τετρακίνητη έκδοση Dual Motor αποδίδει συνολικά 326 ίππους.

Renault 5 E-Tech

Renault 5 E-Tech

Είναι ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, με μήκος κάτω από 4μ., αμιγώς ηλεκτρικό, με δυο μπαταρίες. Αυτονομία πάνω από 400 χλμ. Στα σημαντικά του στοιχεία είναι η τιμή του, η οποία θα είναι κοντά στα 25.000 ευρώ.

Παγκόσμια πρεμιέρα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2024.

Volvo EX-30

Volvo EX-30

Η εισαγωγική πισωκίνητη έκδοση, έχει μπαταρία 51 kWh, ενώ η μεγαλύτερη επίσης πισωκίνητη, έχει μπαταρία 64 kWh. Η αυτονομία για τις συγκεκριμένες εκδόσεις που αποδίδουν 272 ίππους, διαμορφώνεται στα 344 και 475 χλμ. αντίστοιχα.

Στην κορυφή τοποθετείται η έκδοση Twin Motor, που εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, διαθέτει τετακίνηση και αποδίδει 428 ίππους.

Seres

Seres

Η πρεμιέρα της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην ελληνική αγορά, πραγματοποιείται με την κορυφαία πρόταση στην γκάμα της. Το Seres 5, είναι ένα πολυτελές ηλεκτρικό SUV, με μήκος 4,71 μ. Η ισχυρότερη έκδοση του, προσφέρεται με δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 585 ίππων. ροπής.

Η κορυφαία έκδοση, πέρα από το αλουμινένιο πλαίσιο και τις ανεξάρτητες αναρτήσεις, ξεχωρίζει γιατί χαρίζει επιδόσεις παραπλήσιες με εκείνες των supercars!

Exit mobile version