Το υβριδικό hypercar V16 της Bugatti έχει πολλά να αναδείξει, ωστόσο αυτά είναι τα πέντε πιο ωραία κομμάτια.
Η Bugatti μόλις παρουσίασε το τελευταίο επταψήφιο υπεραυτοκίνητό της, το Tourbillon. Αν και αψηφά την πρόσφατη παράδοση της μάρκας να ονομάζει τα οχήματά της με ονόματα αξιόλογων οδηγών από την ιστορία της, το όνομα έχει νόημα. Όχι μόνο επειδή ένα tourbillon είναι ένα εξαιρετικό μηχανικό αντικείμενο κατασκευασμένο με ακριβείς αντοχές, ή επειδή είναι, όπως και η ίδια η μάρκα, μια γαλλική εφεύρεση, αλλά επειδή δεν μπορεί κανείς να το συλλαβίσει χωρίς τη λέξη Billion, και ότι η καθαρή αξία είναι η τιμή εισόδου για τους ιδιοκτήτες της Bugatti.
Τα στατιστικά στοιχεία του αυτοκινήτου είναι εντυπωσιακά. Έφυγε ο τρελός τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας W16 8,0 λίτρων που τροφοδοτούσε τους προκατόχους του Tourbillon, την Chiron και την Veyron (και όλες τις παραλλαγές τους) με ισχύ που κυμαίνονταν από 1000 έως 1578 ίππους.
Έχει αντικατασταθεί από ένα ακόμη πιο εξωφρενικό σύστημα κίνησης: έναν φυσικό αναπνευστήρα 8,3 λίτρων V-16 με 1000 ίππους, σε συνδυασμό με μια τριάδα ηλεκτροκινητήρων 800 ίππων, δύο που κινούν τους εμπρός τροχούς και ένας που βοηθά το ICE στο μέσο του σκάφους στους πίσω τροχούς.
Αν και η Bugatti ισχυρίζεται ότι, αφού ξεπέρασε το φράγμα των 300 μιλίων/ώρα, το κυνήγι ρεκόρ τελικής ταχύτητας είναι πλέον άκομψο, η επιτάχυνση και η V-max θα είναι αρκετά έντονες ώστε να παρέχουν προσωρινά συμπληρωματικά λίφτινγκ στους πελάτες της, κρατώντας τους κροταλίες μακριά από τα πτερύγιά τους.
Αλλά τώρα που οι καυτές επιδόσεις εκτός γραμμής είναι διαθέσιμες σε οποιονδήποτε έχει αρκετές κυψέλες ιόντων λιθίου – ή ένα συμβόλαιο με την Rimac Technologies, την ηλεκτρική θυγατρική της Rimac Automobili, της κροατικής κατασκευάστριας υπεραυτοκινήτων με μπαταρίες με την οποία η Bugatti συγχωνεύτηκε πριν από μερικά χρόνια – μια Bugatti πρέπει να προσφέρει κάτι περισσότερο. Πρέπει να προσφέρει μια εμπειρία, μια ευκαιρία, μια διαρκή απόλαυση. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά υπάρχουν και τα κάνει το νέο αυτοκίνητο.