Σε λιγότερους από τρεις μήνες από σήμερα, το νέο Suzuki Swift θα βρίσκεται στην ελληνική αγορά, επιχειρώντας να επιστρέψει στην κορυφή μια ιδιαίτερα ανταγωνιστικής κατηγορίας, όπως αυτή των αυτοκινήτων πόλης.
Δοκιμασμένη συνταγή
Το νέο Suzuki Swift διαθέτει όλα τα εφόδια ώστε να πρωταγωνιστήσει στη χώρα μας, ακολουθώντας μια δοκιμασμένη και αναμφίβολα ψψψ.
Μια συνταγή που επιβάλλει τη διατήρηση των εξωτερικών διαστάσεων κάτω από το όριο των τεσσάρων μέτρων και το συνολικό βάρος σε εξίσου χαμηλά επίπεδα, επιτρέποντας ακόμα και στον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης του 1,2 λίτρου να ανταποκριθεί στα καθήκοντά του.
Πλήρως υβριδικό σύνολο
Πρόκειται για το ήπια υβριδικό σύνολο με απόδοση 82 ίππων, το οποίο όπως όλα δείχνουν δεν θα είναι και το μοναδικό στην γκάμα του ιαπωνικού supermini.
Αναφορές κάνουν λόγο ότι νέο Suzuki Swift θα εφοδιάζει και με ένα πλήρως υβριδικό σύνολο, ανάλογο με εκείνο που χρησιμοποιεί στο Yaris η Toyota, χαρίζοντας σε έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης σε γεννήτρια και μεταφέροντας την ευθύνη της κίνησης των μπροστινών τροχών σε ένα ηλεκτρικό μοτέρ.
Το υβριδικό σύστημα του νέου Suzuki Swift θα παραπέμπει στο e-power της Nissan και θα χαρίζει, πέρα από την αναμενόμενα υψηλή αποδοτικότητα, τα χαρακτηριστικά κίνησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Η υβριδική έκδοση του Suzuki αναμένεται να έρθει στην ευρωπαϊκή ήπειρο το 2027, σχεδόν τρία χρόνια μετά το εμπορικό του λανσάρισμα στη γηραιά ήπειρο. Στο διάστημα που θα μεσολαβήσει δεν αποκλείεται να δούμε και μια έκδοση «Sport», χωρίς ωστόσο να έχει ξεκαθαριστεί ποιος θα μπορούσε να είναι αυτός κινητήρας που θα καταφέρει να ανταποκριθεί σε αυτόν τον ρόλο, εκπληρώνοντας ταυτόχρονα τις υποχρεώσεις του σε ό,τι αφορά και στις εκπομπές ρύπων.