Το μοντέλο έκανε το επίσημο ντεμπούτο του σε μια εκδήλωση Fan της Ιαπωνικής φίρμας, στο Florida Subiefest, τον προηγούμενο μήνα. Όταν η Subaru ανακοίνωσε ότι το WRX τρέχουσας γενιάς δεν θα διαθέτει την θρυλική έκδοση STI, αρκετοί ανήσυχοι θαυμαστές της, θορυβήθηκαν!
Η εταιρεία έβγαλε απο την «ναφθαλίνη» ένα παλιό όνομα απο το 2006, για να αναβιώσει το λογότυπο TR, το οποίο σημαίνει “Tuner Ready”. Τότε, ήταν ένα απογυμνωμένο μοντέλο που προοριζόταν για να το τροποποιήσουν οι πελάτες, συνήθως για αγωνιστική χρήση. Κόστιζε 1000 ευρώ λιγότερο από το τυπικό WRX, και συνοδευόταν με άβαφα καπάκια καθρεπτών, βασικά καθίσματα και μη δερμάτινο τιμόνι.
Το 2024 WRX TR, έχει μια διαφορετική προσέγγιση. Τα στάνταρ φρένα έχουν αντικατασταθεί από εξαπίστονες μπροστινές δαγκάνες της Brembo, πίσω δαγκάνες δύο εμβόλων, μεγαλύτερα τακάκια και δίσκους και μεγαλύτερο κύριο κύλινδρο. Σύμφωνα με τη Subaru, τα ελατήρια στο TR είναι πιο άκαμπτα από πριν και η σκληρότητα στα αμορτισέρ έχει επαναρυθμιστεί.
Η Subaru λέει ότι μεταξύ της νέας ρύθμισης της ανάρτησης και της επαναρυθμισμένης βάσης του τιμονιού, το TR έχει καλύτερο έλεγχο αμαξώματος και απόκριση διεύθυνσης, ενώ έχει επίσης αρκετά καλή ποιότητα κύλισης. Εκεί που το εσωτερικό του τελευταίου TR ήταν λιτό και έτοιμο για αγωνιστικούς προσανατολισμούς, η νέα έκδοση διατίθεται στάνταρ με καθίσματα της Recaro μπροστά.
Τα αγωνιστικά καθίσματα είναι φινιρισμένα σε μαύρο και γκρι Ultrasuede, με αντίθεση τις κόκκινες ραφές και το λογότυπο της Recaro ανάγλυφο στις πλάτες των καθισμάτων. Επιπλέον, η Subaru αφαίρεσε την ηλεκτρική οροφή για εξοικονόμηση βάρους. Το ισχυρό αλλά αξιόλογο σύστημα μετάδοσης κίνησης επιστρέφει για το TR και αυτή διαθέτει μόνο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας μπόξερ των 2,4 λίτρων αποδίδει 271 ίππους και αυξημένα κιλά ροπής. Την εμφάνιση τονίζουν εξωτερικά, ζάντες πολλαπλών ακτίνων 19 ιντσών με γκρι σατινέ φινίρισμα, μαζί με ένα σετ ελαστικών της Bridgestone τύπου Potenza S007, διαστάσεων 245/35 R19 για επιπλέον πρόσφυση. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης την τεχνολογία υποβοήθησης οδηγού EyeSight της Subaru.
Αναμένουμε ότι θα κοστίζει κοντά στις 45.000 ευρώ, ενώ πιθανολογείται ότι θα κάνει την εμφάνισή του στις αντιπροσωπείες, το πρώτο τρίμηνο του 2024.