Αυτό το ελάχιστα χρησιμοποιημένο sportscar, ήταν μια περιορισμένη έκδοση της McLaren, ως φόρος τιμής στον θρίαμβο του Βρετανού θρύλου Stirling Moss στο Mille Miglia του 1955.
Η σπανιότερη και τελευταία έκδοση της Mercedes-Benz SLR McLaren – είναι μία από τις μόλις 75 μονάδες που κατασκευάστηκαν ποτέ.
Η άτρακτος, είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα και τροφοδοτείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V8 5,4 λίτρων με ισχύ 641 ίππους, συνδυασμένο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων.
«Το εκπληκτικό περιθώριο νίκης των 32 λεπτών, που επιτεύχθηκε σε δρόμο πόλεως, μπροστά από τον συμπαίκτη και πέντε φορές πρωταθλητή της Formula 1, Juan Manuel Fangio, διασφαλίζει ότι ο αείμνηστος Sir Stirling Moss διεκδικεί την πιο διάσημη νίκη σε αγώνα, στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού», αναφέρει η αγγελία.
«Η απόλυτη κυριαρχία του στο Mille Miglia του 1955 βοήθησε τη Mercedes-Benz 300 SLR που οδηγούσε εκείνη την ημέρα με τον αριθμό ‘722’, να αποκτήσει τη φήμη του πιο πολύτιμου αυτοκινήτου στον κόσμο.»
«Έτσι, όταν η εταιρεία της Στουτγάρδης συνεργάστηκε με τη McLaren και επανεξέτασε το όνομα ‘SLR’ για το κορυφαίο supercar της δεκαετίας του 2000, ήταν φυσικό το μοντέλο να αποσυρθεί, ως ένας φόρο τιμής στην κορυφαία στιγμή του Moss (ή στις 10 καλύτερες!) πίσω από το τιμόνι.»
«Παρουσιάστηκε στο κοινό, στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Βόρειας Αμερικής του 2009. Η Mercedes-Benz SLR McLaren Stirling Moss ήταν μπροστά από την εποχή της, ως μια σύγχρονη εκδοχή ενός speedster, δέκα χρόνια πριν η Ferrari παρουσιάσει τα Monza SP1 και SP2, η McLaren κυκλοφορήσει την Elva και η Aston Martin λανσάρει τα μοντέλα V12 Speedster και DBR22.»
«Η παραγωγή της Stirling Moss, περιορίστηκε σε 75 μονάδες που ήταν διαθέσιμες, μόνο σε υπάρχοντες ιδιοκτήτες που είχαν αγοράσει μια SLR McLaren, η οποία σχεδιάστηκε με επικεφαλής τον μεγάλο Gordon Murray».
Ο Sir Stirling Craufurd Moss, ήταν ένας Βρετανός οδηγός της Formula 1. Μπήκε στο International Motorsports Hall of Fame, κέρδισε 212 από τους 529 αγώνες στους οποίους συμμετείχε σε διάφορες διοργανώσεις μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Έχει χαρακτηριστεί ως «ο σπουδαιότερος οδηγός που δεν κέρδισε ποτέ το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1». Σε ένα διάστημα 7 ετών, μεταξύ 1955 και 1961, ο Moss τερμάτισε στη 2η θέση τέσσερις φορές και στην 3η θέση τρεις φορές.
Η αγγελία συνεχίζει: «Η αφαίρεση του παρμπρίζ και της οροφής, και ο ανασχεδιασμός των πάνελ του αμαξώματος από ανθρακονήματα, μείωσε το βάρος του αυτοκινήτου κατά περίπου 200 κιλά».
«Ωστόσο το καπό, εξακολουθούσε να φιλοξενεί έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V8 5,4 λίτρων που απέδιδε 641 ίππους στους πίσω τροχούς, ο οποίος επιτρέπει μια έκρηξη στα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 354 χλμ/ώρα.»
«Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία να αποκτήσετε μια SLR McLaren Stirling Moss με ελάχιστη χρήση, με το καντράν να έχει γράψει μόνο 45 χιλιόμετρα.»
«Κατασκευασμένο τον Οκτώβριο του 2009, αυτό το αυτοκίνητο παραγγέλθηκε για τη Γερμανία και επιλέχθηκε η ειδική μεταλλική απόχρωση του Crystal Antimon Grey, ενώ το εσωτερικό του διαμορφώθηκε με δέρμα Black και Anthracite, συμπληρωμένο με προαιρετικό δέρμα Silver Arrow Leather 300 SL Red.»