Έναν ισχυρό σύμμαχο θα έχει στο πλευρό της η Honda στην απέλπιδα προσπάθεια που καταβάλλει ώστε να ανέβει στο τρένο της ηλεκτροκίνησης.
Η ιαπωνική φίρμα δεν έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να παρουσιάσει ένα ηλεκτρικό μοντέλο αξιώσεων με αποτέλεσμα να χάνει όλο και περισσότερο έδαφος σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.
Σε μια απέλπιδα προσπάθεια, λοιπόν, να σταθεί στο ύψος των… ηλεκτρικών περιστάσεων, η Honda ποντάρει στην τεχνογνωσία της Sony, με την οποία και θα συνασπιστεί για τη δημιουργία ενός νέου brand και τουλάχιστον τριών ηλεκτρικών προτάσεων.
Η νέα φίρμα θα ονομάζεται Afeela και εκτός του φουτουριστικού sedan που έχει ήδη παρουσιάσει, μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια πρόκειται να περάσει στην παραγωγή δύο ακόμα μοντέλα.
Η αρχή της Afeela θα γίνει το 2025 με το sportsedan, το οποίο φιλοδοξεί να γίνει το αντίπαλο δέος του Tesla Model 3, ενώ δύο χρόνια αργότερα αναμένεται και ένα SUV.
Έως και το 2028, στη νεοσύστατη γκάμα της Afeela θα έχει πλαισιώσει ένα προσιτό hatchback, το οποίο θα απευθυνθεί σε ένα ευρύτερο αγοραστικό κοινό.
Και τα τρία μοντέλα της Afeela θα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, γεγονός που θα επιταχύνει τη διαδικασία εξέλιξης και παραγωγής, ενώ ταυτόχρονα στην επίτευξη της απαραίτητης οικονομίας κλίμακας.
Για να συμβούν όλα τα παραπάνω, βέβαια, η Afeela θα αυξήσει σταδιακά το εργατικό δυναμικό της, διπλασιάζοντας τον αριθμό των υπαλλήλων που απασχολεί σήμερα.
Το στοίχημα της Afeela δεν θα είναι εύκολο, ωστόσο, η ατολμία που χαρακτηρίζει τους βασικούς ανταγωνιστές της, ίσως της επιτρέψει να βρει τον απαραίτητο γι’ αυτές τις περιπτώσεις ζωτικό χώρο.