Σήμα της Renault: Τι συμβολίζει το έμβλημα της γαλλικής μάρκας και ποια η ιστορία πίσω από αυτό. Εσύ γνωρίζεις το κρυφό μήνυμα πίσω από το Γαλλικό Διαμάντι;
Η Renault αποτελεί μια από τις πιο πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο και μια από τις αγαπήμενες μάρκες των Ευρωπαίων Οδηγών. Τα τελευταία χρόνια έχει φέρει μερικά πολύ πετυχημένα μοντέλα, όπως το Renault Clio ή το Captur, ενώ στην ιστορία της μάρκας έχουμε δει και μερικά cult αυτοκίνητα που αγαπήθηκαν πολύ από τους λάτρες της οδήγησης.
Μιλάμε για αυτοκίνητα, όπως το Renault 5 Turbo ή τις σπορ εκδόσεις του Renault Clio, όπως το Renault Clio Williams, ίσως ένα από τα καλύτερα σπορ μικρά που έχουν κυκλοφορήσει στην αγορά, ένα μοντέλο που έγινε συνωνύμο της κατηγορίας Hot-Hatch.
Και φυσικά, ένα αυτοκίνητο με πολύ γκάζι και αρκετή κληρονομιά στην ιστορία της οδήγησης σε 4 τροχούς.
Επιστρέφοντας στο σήμερα, η γκάμα της Renault είναι πλήρης αφου προσφέρει επιλογές σε βενζίνη, diesel ήπια υβριδικά, υβριδικά, αμιγώς ηλεκτρικά άλλα και υγράεριο.
Σε όλα τα αυτοκίνητα της, πάντως, ανεξαρτήτως καυσίμου, θα δεις το σήμα της Renault. Ένα σήμα, που κοσμεί τα αυτοκίνητα της για πάνω από 100 χρόνια.
Για να δούμε τι είναι και τι ακριβώς σημαίνει το σήμα της Renault.
Τί συμβολίζει το σήμα της Renault
Η Renault είναι μια από τις πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο, καθώς τα πρώτα βήματα της γαλλικής μάρκας έγιναν το 1899. Η αρχική ονομασία ήταν Société Renault Frères και ιδρυτές της ήταν ο μηχανικός Louis Renault και οι δύο αδερφοί του, Marcel και Ferdinand Renault. Το πρώτο σήμα της γαλλικής εταιρείας περιλαμβάνε ένα όβαλ σχήμα που διέθετε και διακόσμηση από κορδέλα, ενώ πάνω του υπήρχαν τα αρχικά του Louis Renault (L. R.).
To 1923 και μετά από 2 ακόμη αλλαγές σήματος, μας έφερε τον πρόγονο του γνωστού σήματος που αναγνωρίζουμε σήμερα, ενώ το 1925 έγινε επίσημα το σήμα της μάρκας.
Φυσικά μιλάμε για το γνωστό διαμάντι(όπως φαίνεται και από το ρομβικό σχεδιασμό του), ενώ το αρχικό σχέδιο περιλαμβάνε ένα εσωτερικό design που έμοιαζε με γρίλια αυτοκινήτου.
Ανά τα χρόνια πέρασε από αρκετά στάδια εξέλιξης, με κιτρινούς χρωματισμούς και το όνομα της εταιρείας να δοκιμάζεται πάνω στο σήμα, για να καταλήξουμε στο διαμάντι που αναγνωρίζουμε σήμερα.
Μάλιστα, το 1977 δοκιμάστηκε το Vasarely diamond, μια αναθεώρηση του σχήματος από το Victor Vasarely, ζωγράφο και εικαστικό καλλιτέχνη, έναν από τους κύριους εκφραστές του κινήματος Op Art. Το σήμα, πλέον, ήταν πιο πλατύ με πιο ξεκάθαρες γραμμές. Το 2015 δοκιμάστηκε ένα πιο «ζεστό», μεγάλο και κάθετο διαμάντι,
Μπορεί η γαλλική εταιρεία να ακολούθησε και αυτή στις επόμενες αλλαγές (2018 και 2021) το ρεύμα των minimal σχεδιασμών που βλέπουμε να υιοθετούν οι σύγχρονες επιχειρήσεις στο branding, ωστόσο το περιγράμμα του διαμάντιου είναι ακόμα εμφανές.