Σέρβις μηχανής: 3 μοτοσικλέτες που δεν χρειάζεσαι αν δεν θέλεις να δίνεις μεγάλα ποσά για τις εργασίες συντήρησης και τα σέρβις
Οι μοτοσικλέτες έχουν αρκετά πλεονεκτήματα σε σχέση με τα αυτοκίνητα, ανάλογα το τι ψάχνει ο καθένας από την δίκυκλη μεταφορά. Για παράδειγμα, κάποιος που έχει πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού του την οικονομία θα σκεφτεί την εξοικονόμηση του καυσίμου, ενώ κάποιος που προτιμά την αδρεναλίνη θα σκεφτεί την ταχύτητα και την παραπάνω ευελιξία που μπορείς να έχεις στον δρόμο με μια μηχανή.
Συνήθως, οι μηχανές είναι και πιο οικονομικές στις εργασίες συντήρησης και στα συνεργεία. Ωστόσο, υπάρχουν στην αγορά κάποιες μοτοσικλέτες, που παρά το γεγονός ότι σίγουρα είναι fun to drive και κάνουν τον αναβάτη να νιώσει τα συναισθηματικά ύψη του μοτοσικλετισμού, οι επισκέψεις στο συνεργείο θα είναι ολίγον τι…δύσκολες.
Για να δούμε 3 μοτοσικλέτες που έχουν αρκετά ακριβές εργασίες συντήρησης και τους λόγους που κάνουν τις επισκέψεις στο συνεργείο τόσο…τσουχτερές.
BMW S 1000 RR
Ξεκινάμε εντυπωσιακά με την BMW S 1000 RR. Το βαυαρικό superbike διαθέτει έναν εντυπωσιακό κινητήρα 999cc και πληθώρα σύγχρονων ηλεκτρονικών βοηθημάτων για τον αναβάτη. Ωστόσο, η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα απαιτεί ένα ασυνήθιστα (για μοτοσικλέτα) υψηλό κόστος συντήρησης.
Κοινά προβλήματα στην συγκεκριμένη μοτοσικλέτα μπορεί να αφορούν βίδες από την ανεμοθώρακα που πέφτουν ή χαλαρές λαβές στο τιμόνι. Άλλα σοβαρότερα προβλήματα που αναφέρουν κάτοχοι περιλαμβάνουν φαινόμενα όπως δυσκολία εκκίνησης, σβήσιμο του κινητήρα και ακόμα και ψεκασμός καυτού λαδιού, παρά τις επανειλημμένες επισκέψεις στο συνεργείο.
Τέλος, η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα εμφανίζει συχνά ζητήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων, προβλήματα στο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων (ABS) και ηλεκτρολογικές βλάβες.
KTM 390
Η KTM 390 είναι μια εντυπωσιακή naked μοτοσικλέτα, που ενδείκνυται για αρχάριους. Και αυτό γιατί είναι μια μοτοσικλέτα που μπορεί να διαχειριστεί σχετικά εύκολα ένας νέος αναβάτης, ενώ η σχεδίαση της και το σύστημα κίνησης δίνουν σίγουρα ένα δυναμισμό που αρέσει στους φίλους της δίκυκλης οδήγησης.
Ο κινητήρας της, πάντως, υγρόψυκτος και ελαφρύς, με 44 ίππους, έχει διχάσει τους ιδιοκτήτες. Κοινά ζητήματα της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας περιλαμβάνουν σβήσιμο του κινητήρα, προβλήματα συμπίεσης και υπερθέρμανση.
Η συντήρηση της KTM 390 έχει υψηλό κόστος, με τα διαστήματα συντήρησης να είναι σχετικά σύντομα, περίπου κάθε 7.500 χλμ..
Ducati Panigale
Η Ducati Panigale είναι ένα από τα πιο δυνατά και εντυπωσιακά σπορ μοντέλα της αγοράς. Με μοναδικό σχεδιασμό και υψηλή απόδοση, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η συντήρησή της μπορεί να είναι ακριβή. Ένας βασικός λόγος για το υψηλό κόστος συντήρησης είναι το σύστημα βαλβίδων Desmodromic.
Αυτό το καινοτόμο σύστημα χρησιμοποιεί εκκεντροφόρους λοβούς και βραχίονες αντί για ελατήρια, ώστε να ελέγχει τις βαλβίδες ανά πάσα στιγμή. Ωστόσο, απαιτεί τακτική συντήρηση που μπορεί να κοστίσει αρκετά χρήματα.