SAIC: στην Ευρώπη θα κατασκευάζονται τα MG

SAIC: στην Ευρώπη θα κατασκευάζονται τα MG

Η MG παραδέχτηκε ότι πιθανότατα θα κοστίσει περισσότερο στην εταιρεία η κατασκευή αυτοκινήτων στην Ευρώπη σε σύγκριση με την παραγωγή τους Κίνα. Ωστόσο, όπως η ίδια δηλώνει, τα οφέλη μιας τέτοιας κίνησης θα είναι περισσότερα από τα αρνητικά.

«Περιμένω ότι θα είναι πιο ακριβή η κατασκευή στην Ευρώπη, αλλά όταν πουλάς 200.000 αυτοκίνητα ετησίως, είναι καιρός να το κάνεις», δήλωσε ο William Wang, επικεφαλής της MG Motor στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη.

Οι πωλήσεις της MG σε όλη την Ευρώπη ανήλθαν σε 99.789 το πρώτο εξάμηνο, έναντι 42.296 την αντίστοιχη περσινή περίοδο, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας έρευνας αγοράς Dataforce.

«Τα πλεονεκτήματα της παραγωγής στην Ευρώπη αντί της Κίνας είναι η κατάργηση του εισαγωγικού δασμού 10%, καθώς και η ταχύτερη αντίδραση στις ανάγκες των πελατών» δήλωσε ο Wang.

Ένα ευρωπαϊκό εργοστάσιο θα ενίσχυε τους δεσμούς με την περιοχή. «Η τοπική παραγωγή σημαίνει συνεργασία με τους ντόπιους. Είναι μεγαλύτερη η δέσμευση» συνέχισε ο Wang.

Υπό το φάσμα της αυξανόμενης απειλής των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη, οι φορείς της βιομηχανίας αποφάσισαν να ζητήσουν υψηλότερους δασμούς στις εισαγωγές για να αντισταθμίσουν ορισμένα από τα ανταγωνιστικά μειονεκτήματα που αντιμετωπίζουν οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες σε τοπικό επίπεδο, συμπεριλαμβανομένων των υψηλότερων τιμών ενέργειας.

Ωστόσο, ο Wang δήλωσε ότι η απόφαση της SAIC να κατασκευάσει αυτοκίνητα στην Ευρώπη δεν ήταν πολιτική. «Είμαστε επιχειρηματίες. Δεν σκεφτόμαστε πάρα πολύ την πολιτική διάσταση», δήλωσε.

Η ανακοίνωση της SAIC ότι σκοπεύει να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο στην Ευρώπη θα ανακουφίσει τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες θα αισθάνονται ότι μπορούν να την ανταγωνιστούν με βάση το κόστος εάν η κινεζική εταιρεία διαθέτει τη δική της μονάδα σε χώρα της γηραιάς ηπείρου.

Η SAIC θα αποφασίσει που ακριβώς θα εγκατασταθεί το νέο εργοστάσιο εντός δύο ή τριών ετών, δήλωσε ο Wang. Αναφορικά με τη χώρα που θα επιλεγεί, είπε χαρακτηριστικά: «Πρέπει να ελέγξουμε το ενεργειακό κόστος, το εργατικό κόστος, τα πάντα, προκειμένου να βρούμε ποια χώρα είναι η καλύτερη. Πρέπει να αποφασίσουμε τα πάντα με κάθε λεπτομέρεια». Τέλος, ο ίδιος επιβεβαίωσε ότι το Ηνωμένο Βασίλειο, η μεγαλύτερη αγορά της MG στην Ευρώπη, είναι μία πιθανή επιλογή.

Πηγή: Automotive News

 


About the author


Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε