Site icon TheCars.gr

Renault Symbioz: Συμβιώνεις μαζί του

Renault Symbioz: Συμβιώνεις μαζί του

Το όνομα Symbioz προέρχεται από την ελληνική «συμβίωση», μία έννοια άρρηκτα συνδεδεμένη με το DNA της Renault, όπως δηλώνει εξάλλου και το σλόγκαν της εταιρείας «αυτοκίνητα για να ζείς/cars for living».

Πρόκειται για μία λέξη που συναντά κανείς σε πολλές γλώσσες: « symbiosis» στα Αγγλικά, «simbiose» στα Ισπανικά και «simbiosi» στα Ιταλικά, καθιστώντας το όνομα Symbioz εύκολα αντιληπτό στο ευρύ κοινό.

Compact υβριδικό

Renault Symbioz: Συμβιώνεις μαζί του

Το Symbioz ενσωματώνει τη νέα σχεδιαστική προσέγγιση της μάρκας. Αυτό το νέο SUV είναι το πιο compact υβριδικό μοντέλο της μάρκας που ανήκει στην κατηγορία C, με μήκος μόλις 4,41μ.

Το εσωτερικό του έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες ολόκληρης της οικογένειας, καθώς προσφέρει γενναιόδωρους χώρους, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές τους.

Τεχνολογία

Το μοντέλο προσφέρει ό,τι καλύτερο διαθέτει η δημοφιλής γαλλική φίρμα στον τομέα της τεχνολογίας, όπως:

Renault Symbioz: Συμβιώνεις μαζί του

Γυάλινη πανοραμική ηλιοροφή νέας γενιάς «Solarbay», που χρησιμοποιεί τεχνολογία PDLC και μετατρέπεται σε αδιαφανή χωρίς τη χρήση κουρτίνας.

Full hybrid κινητήριο σύνολο E-Tech των 145 ίππων, σε ένα όχημα με μειωμένο βάρος (κάτω από 1.500 κιλά), για περισσότερη οδηγική ευχαρίστηση και χαμηλότερη κατανάλωση, όπως ανακοίνωσε η μάρκα.

Η ικανοποίηση του οδηγού

Η Renault συνδέεται με τους οδηγούς της και επιθυμεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες τους, είτε πρόκειται για ιδιώτες ή για εταιρικούς χρήστες. Με αυτό το σκεπτικό, η μάρκα έχει παρουσιάσει στο ευρωπαϊκό segment C, μία σειρά από μοντέλα, σε ηλεκτρικές αλλά και υβριδικές εκδόσεις, που συμπληρώνει το ένα το άλλο:

E-Tech full hybrid: Symbioz compact οικογενειακό SUV, μήκους 4.41 μ. Austral, premium, high-tech SUV, μήκους 4.51 μ.Arkana, coupé SUV με δυναμικό design, μήκους 4.56 μ.

E-Tech electric:
Mégane, high-tech και compact, μήκους 4.20 μ. Scénic, νέο οικογενειακό ηλεκτρικό σημείο αναφοράς, μήκους 4.47 μ.

Παρουσία σε 118 χώρες

Renault Symbioz: Συμβιώνεις μαζί του

Ο όμιλος Renault είναι γαλλική αυτοκινητοβομηχανία που παράγει επιβατικά αυτοκίνητα, επαγγελματικά οχήματα, λεωφορεία και φορτηγά και είναι παρούσα σε 118 χώρες.

Η εταιρεία Renault ιδρύθηκε το 1898 ως Société Renault Frères από τον Λουί Ρενώ και τους αδελφούς του Μαρσέλ και Φερνάν. Ο Λουί ήταν ένας εξαιρετικά ευφυής και πολλά υποσχόμενος νεαρός μηχανικός, ο οποίος είχε μάλιστα ήδη σχεδιάσει και κατασκευάσει αρκετά μοντέλα πριν ενωθεί με τους αδελφούς του, που είχαν ήδη αποκτήσει εμπειρία στον τομέα των επιχειρήσεων, δουλεύοντας για την επιχείρηση υφασμάτων του πατέρα τους.

Σχεδιασμός και παραγωγή

Renault Symbioz: Συμβιώνεις μαζί του

Συγκεκριμένα, στην οικογενειακή επιχείρηση, ο Λουί διαχειριζόταν τον τομέα του σχεδιασμού και της παραγωγής, ενώ ο Μαρσέλ και ο Φερνάν ασχολούνταν με τη διεύθυνση της εταιρείας. Το πρώτο αυτοκίνητο της ήταν το Renault Voiturette, πουλήθηκε σε ένα φίλο του Λουί.

Οι αδελφοί Ρενώ αναγνώρισαν αμέσως την δημοσιότητα, την οποία θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί η εταιρεία τους με τη συμμετοχή των οχημάτων της σε αγώνες και η Renault έγινε γνωστή μετά τις άμεσες επιτυχίες της στους πρώτους αγώνες από πόλη σε πόλη της Γαλλίας, γεγονός που έφερε την άμεση επέκταση της εταιρείας.

Απώλεια

Τόσο ο Λουί όσο και ο Μαρσέλ Ρενώ οδηγούσαν τα αυτοκίνητα της εταιρείας στους αγώνες, όμως ο Μαρσέλ σκοτώθηκε σε ένα δυστύχημα κατά τη διάρκεια του αγώνα του 1903 Παρίσι – Μαδρίτη.

Γκραν Πρι

Παρόλο που ο Λουί Ρενώ δεν συμμετείχε ξανά σε αγώνες από τότε, οι δραστηριότητες της εταιρείας του συνεχίστηκαν και αναπτύχθηκαν, όπως το Renault AK 90CV, που κέρδισε το πρώτο Γκραν Πρι το 1906. Ο Λουί ανέλαβε τη διοίκηση της εταιρείας ως ο μόνος εναπομείνας αδελφός Renault, όταν το 1906 ο Φερνάν αποσύρθηκε για λόγους υγείας.

Ο πρώτος υπερτροφοδότης

Η φήμη της Renault όσον αφορά τις καινοτομίες, άνθισε από νωρίς. Το 1899, η Renault δημιούργησε το πρώτο 4-πορτο σεντάν αυτοκίνητο, ενώ κατοχύρωσε την πατέντα του πρώτου υπερτροφοδότη (τούρμπο). Εκείνη την εποχή, τα αυτοκίνητα ήταν είδος πολυτελείας και η τιμή των μικρότερων Renault που ήταν διαθέσιμα εκείνη την εποχή ξεκινούσε από 3.000 φράγκα, αντανακλώντας αυτή την τάση. Για έναν μέσο εργαζόμενο, αυτό το ποσό μπορούσε να εξοικονομηθεί σε χρονική περίοδο 10 ετών

Exit mobile version