Rally Dakar: Ματίας Έκστρομ - Ο Σουηδός λάτρης των αμμόλοφων!

Rally Dakar: Ματίας Έκστρομ - Ο Σουηδός λάτρης των αμμόλοφων!

Ο Ματίας Έκστρομ δηλώνει με αποφασιστικότητα, ότι το να οδηγήσει και να κερδίσει το Ντακάρ, είναι η πιο φοβερή πρόκληση της καριέρας του. Αυτό δείχνει τη μεγάλη σημασία του αγώνα για αυτόν τον τρομερό τύπο από τη Σουηδία. Όταν ,βρίσκεται πίσω από το τιμόνι ενός αυτοκινήτου, ανεξάρτητα από το έδαφος, ο Mατίας Έκστρομ πάντα ήξερε τι πρέπει να κάνει.

Γρήγορος επί παντός εδάφους!

Rally Dakar. Ματίας Έκστρομ. Ο Σουηδός λάτρης των αμμόλοφων!

Γεννημένος στη Σουηδία, αυτό το παλικάρι σφυρηλάτησε το πάθος του για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό με όλα τα είδη οχημάτων, ενώ απολάμβανε τους ανοιχτούς χώρους της χώρας του. Οι διακρίσεις ήρθαν αργότερα με δύο τίτλους DTM, και μετά από ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross. Στη μεγάλη του καριέρα έχει, τρεις νίκες στον αγώνα των πρωταθλητών και τον πρώτο του τίτλο στη σειρά Pure ETCR. Η παρουσία του Έκστρομ στο Ντακάρ ήταν δεδομένη. Γνήσιο παιδί της Audi, ο Σουηδός έχει περάσει ολόκληρη την καριέρα του με τον θρυλικό Γερμανό κατασκευαστή. Πριν καθίσει στη θέση του οδηγού του RS Q e-tron, ο 43χρονος είχε μια γεύση από το Ντακάρ το 2021, όταν έτρεξε με Yamaha T3. Αν και η εμπειρία ήταν περίπλοκη, του άνοιξε τα μάτια. Αν και δεν ολοκλήρωσε το ράλι, εκτίμησε τις δυσκολίες που αντιμετώπισε.

Ντεμπούτο με την Audi!

Rally Dakar. Ματίας Έκστρομ. Ο Σουηδός λάτρης των αμμόλοφων!

Ένα χρόνο αργότερα, ήταν στο μεγάλο ντεμπούτο της Audi. Ο Σουηδός είχε τις καλύτερες επιδόσεις της ομάδας τερματίζοντας 9ος. Στο περσινό Ντακάρ, δυστυχώς η συνολική απόδοση της ομάδας της Audi, ήταν απογοητευτική. Αν και ήταν ο μόνος από τους τρεις οδηγούς, που τερμάτισε, το αποτέλεσμα της 14ης θέσης του, δεν ήταν παρά μια τεράστια απογοήτευση. Ενώ, η ομάδα της Audi βελτίωνε το RS Q e-Tron στις γερμανικές εγκαταστάσεις της, προτίμησε να επιστρέψει πίσω από το τιμόνι ενός CanAm T3 για να αποκτήσει ακόμα περισσότερη εμπειρία στο Άμπου Ντάμπι, το Μεξικό και την Αργεντινή (γύροι W2RC). Ο Σουηδός έπρεπε να περιμένει μέχρι τα τέλη Ιουλίου και το Baja Aragon για να ανέβει ξανά στα βουνά του Dakar, πριν τρέξει στο Ράλι του Μαρόκου τον Οκτώβριο, όπου τερμάτισε όγδοος. Υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος για την τρελή προσπάθεια του Ματίας Έκστρομ να κερδίσει το Dakar και ο χρόνος τρέχει.

Έφταιξε το γκαράζ του πατέρα του!

“Μεγάλωσα στη Σουηδία, όπου υπάρχει τόσος χώρος και ευκαιρίες για να οδηγήσεις ένα αυτοκίνητο αν σου αρέσει… Έχουμε τεράστια έκταση γης” είπε ο Έκστρομ. “Συν τοις άλλοις, υπήρχε και το γκαράζ του πατέρα μου. Σε όλη τη διάρκεια της καριέρας μου, ως οδηγός πίστας, πάντα προσπαθούσα να κάνω διαφορετικά πράγματα. Έχω αγωνιστεί στο WRC και το NASCAR. Έχω δοκιμάσει ένα αυτοκίνητο LMP στο Le Mans και έκανα πολλά rallycross στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Ένα από τα αγαπημένα μου τρόπαια είναι το Race of Champions, το οποίο κέρδισα τρεις φορές και μάλιστα, δύο φορές εναντίον του Mίκαελ Σουμάχερ και μία φορά εναντίον του Σεμπαστιάν Λεμπ” είπε ο Έκστρομ.

Το Ντακάρ δεν συγχωρεί!

«Το να είμαι μέρος του Ράλι Dakar ήταν, και εξακολουθεί να είναι, η μεγαλύτερη πρόκληση της καριέρας μου. Όλοι θα ήθελαν να το κερδίσουν, αλλά μόλις συνειδητοποιήσετε τη δουλειά που απαιτείται για να φτάσετε εκεί, είμαι σίγουρος, ότι πολλοί άνθρωποι θα τα παρατούσαν πριν καν προσπαθήσουν. Δεν μπορείς να κερδίσεις με τύχη. Κερδίζεις με ταλέντο, εμπειρία, σωστή στάση και νοοτροπία. Το τελευταίο Ντακάρ ήταν πολύ δύσκολο για την ομάδα της Audi και εμένα. Νομίζαμε ότι ήμασταν έτοιμοι. Υπήρχαν μερικά μικρά προβλήματα με το αυτοκίνητό μου. Στη συνέχεια, ο Στεφάν Πετερανσέλ και ο Κάρλος Σάινθ είχαν έξοδο και οι δύο, γεγονός που τους εμπόδισε να διεκδικήσουν μια καλή θέση στη γενική κατάταξη. Το Ντακάρ δεν συγχωρεί. Οι δύο εβδομάδες πρέπει να κυλήσουν ομαλά, χωρίς πρόβλημα”.

Στο Ντακάρ όλοι θυμούνται το νικητή!

Rally Dakar. Ματίας Έκστρομ. Ο Σουηδός λάτρης των αμμόλοφων!

“Ήρθε η ώρα να προσπαθήσουμε ξανά. Κάναμε όλη τη δουλειά, που έπρεπε και ελπίζουμε να είναι αρκετή για να κερδίσουμε το ράλι” είπε ο Έκστρομ. “Νομίζω, ότι είμαστε πιο ταπεινοί, αλλά και καλύτερα προετοιμασμένοι. Το Ντακάρ είναι παρόμοιο με εκείνους τους μεγάλους αγώνες, όπως το Indy 500 ή το Le Mans, όπου όλοι θυμούνται μόνο τον νικητή και κανείς δεν νοιάζεται, ποιος τερμάτισε δεύτερος ή τρίτος».


About the author


Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε