Rally Dakar: Τρίτη ειδική διαδρομή, η απάντηση της Toyota!

Rally Dakar: Τρίτη ειδική διαδρομή, η απάντηση της Toyota!

Σήμερα, τρίτη μέρα του επίπονου ράλι Ντακάρ οι οδηγοί της Toyota δήλωσαν βροντερό παρών! Κέρδισαν την 3η ειδική διαδρομή και πήραν τα ηνία του αγώνα. Ο Βραζιλιάνος Λούκας Μοράες με το Hilux της Toyota του, ήταν ο νικητής της διαδρομής Al Duwadimi – Al Salamiya, ενώ ο Σαουδάραβας Γιαζίντ Αλ Ρατζί έριξε τον Κάρλος Σάινθ από την κορυφή της γενικής κατάταξης και οδηγεί αυτός πλέον τον αγώνα.

Επίθεση και πρωτιά στα τελευταία χιλιόμετρα!

Rally Dakar. 3η ειδική διαδρομή. Η απάντηση της Toyota!

 

Η τρίτη ειδική διαδρομή του αγώνα Al Duwadimi – Al Salamiya, διέθετε 733 χιλιόμετρα, εκ των οποίων τα 438 χιλιόμετρα ήταν χρονομετρημένα. Ο Λούκας Μοράες βρήκε ρυθμό και κατάφερε να επιβληθεί των Ματίας Έκστρομ – Audi – Αλ Ρατζί – Toyota- και Νάσερ Αλ Ατίγια – Hunter. Η πρώτη θέση άλλαξε κατά τη διάρκεια της μέρας αρκετές φορές χέρια με τελικό νικητή τον Βραζιλιάνο της Toyota. Mάλιστα, ο Νάσερ Αλ Ατίγια πίστεψε, πως θα μπορούσε να πάρει την πρώτη του φετινή νίκη σε ειδική διαδρομή του Ντακάρ. Ο Καταριανός είχε με το Hunter του μια διαφορά 22 δευτερολέπτων στο προτελευταίο σημείο αναφοράς, αλλά ο Μοράες δεν είχε πει την τελευταία του λέξη. Ο Βραζιλιάνος ήταν απίστευτα γρήγορος στα τελευταία χιλιόμετρα και πήρε τη νίκη μέσα από τα χέρια του Αλ Ατίγια. Μάλιστα ο Καταριανός έχασε θέσεις, τόσο από τον Έκστρομ -Audi – όσο και από τον Αλ Ρατζί – Toyota – που έκλεισε την πρώτη τριάδα. Ο Αλ Ατίγια τερμάτισε μόλις 4ος.

Λεμπ και Σάινθ είχαν προβλήματα!

Rally Dakar. 3η ειδική διαδρομή. Η απάντηση της Toyota!

O Στεφάν Πετερανσέλ – Audi – βελτίωσε τη θέση του στη γενική κατάταξη, ενώ ο Σεμπαστιέν Λεμπ – Hunter – στάθηκε άτυχος, παρόλο που βελτίωσε τη θέση του στη γενική. “Είχα ξανά κλατάρισμα, συγκεκριμένα τρία. Δεν το βάζουμε, όμως κάτω θα επιτεθούμε αύριο”, είπε ο τρομερός Γάλλος του WRC για τη σημερινή μέρα. Ο Κάρλος Σάινθ από την άλλη, μπορεί να έχασε τη πρώτη θέση στη γενική κατάταξη, όμως συνεχίζει τον αγώνα του, καθώς ξέρει, που και πότε, πρέπει να επιτεθεί. «Αυτή δεν ήταν μια καλή ειδική διαδρομή για μένα, έχασα περίπου πέντε λεπτά, μετά βρήκα ρυθμό και πήγαινα γρήγορα. Τελικά βρέθηκα πίσω από τον Ματίας Έκστρομ και παραλίγο να τουμπάρω. Είχαμε ένα κλατάρισμα και έπρεπε να σταματήσουμε, για να επαναφέρουμε κάποια πράγματα στο αυτοκίνητο, όπως τον ανιχνευτή πρόσκρουσης».

Στο δρόμο για την Al Hofuf!

Rally Dakar. 3η ειδική διαδρομή. Η απάντηση της Toyota!

Αύριο η 4η ειδική διαδρομή Liason, διαθέτει 332 γρήγορα και σχετικά εύκολα χιλιόμετρα σε σχέση με τα προηγούμενα τερέν. Τα 299 χιλιόμετρα είναι χρονομετρημένα. Η πλοήγηση και εδώ θα είναι σημαντικός παράγοντας.


About the author


Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε