Site icon TheCars.gr

Ράλι Ντακάρ: Ο Έκστρομ κέρδισε τον πρόλογο, ο Ντε Μέβιους την πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα

Ράλι Ντακάρ

Το σκληρότερο ράλι της γης ξεκίνησε την Παρασκευή με μια “διαδρομή – πρόλογο”, όπως την αποκαλούν οι διοργανωτές. Η διαδρομή ήταν κατατακτήρια- δηλαδή τα αποτελέσματα της, καθόρισαν τη σειρά εκκίνησης του αγώνα. Tην κατατακτήρια διαδρομή κέρδισε ο Σουηδός Ματίας Έκστρομ με Audi, ενώ ο πραγματικός αγώνας ξεκίνησε το Σάββατο με την πρώτη ειδική διαδρομή του Ντακάρ, να την κερδίζει ο νεαρός Γκιγιόμ Ντε Μέβιους με Toyota.

Ράλι Ντακάρ

Πρώτος ήταν ο Έκστρομ με Audi

Το Ντακάρ του 2024 ξεκίνησε με τον πρόλογο των 157 χιλιομέτρων, εκ των οποίων τα 27 της Ειδικής Διαδρομής ήταν γύρω από την πόλη Alula.

Ο χρόνος της “διαδρομή – προλόγου” δεν μετράει στη γενική κατάταξη, σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της FIA του 2024, οπότε στην πρώτη ειδική του Σαββάτου όλοι ξεκίνησαν χωρίς χρόνο. Ο Σουηδός Έκστρομ με το ηλεκτροκίνητο Audi Rs Q E-Tron E 2 ήταν ταχύτερος κατά 23 δευτερόλεπτα από το δεύτερο πλήρωμα. Ο Γκουιντέρο με Toyota GR DKR Hilux T1 ήταν στη δεύτερη θέση μπροστά από τον Λεμπ και το Prodrive Hunter Brx τους. Διάφορα μηχανικά προβλήματα, καθώς και κλαταρίσματα ελαστικών, αντιμετώπισαν, ο περσινός νικητής του Ντακάρ Νάσερ Αλ Ατίγια, που τερμάτισε μόλις 12ος και ο Κάρλος Σάινθ, που έπεσε πολύ πίσω – μόλις 34ος με το ηλεκτροκίνητο Audi Rs Q E-Tron E 2 του.

Ράλι Ντακάρ

Ο Κάρλος Σάινθ είχε τρία κλαταρίσματα

Το Σάββατο, στην πρώτη ειδική διαδρομή με το βραχώδες έδαφος στην παλιά ηφαιστειακή κοιλάδα κοντά στην πόλη Al Henakiyad , ο Κάρλος Σάινθ παρόλο, που ξεκινούσε από την 34η θέση κατάφερε να τερματίσει δεύτερος. “Είμαι πολύ ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα στην ειδική, παρόλο που είχα τρία κλαταρισμένα ελαστικά” είπε ο Κάρλος Σάινθ. “Είμαστε τυχεροί, γιατί καταφέραμε να σώσουμε τον αέρα σε ένα από τα ελαστικά και να τερματίσουμε έτσι, τα τελευταία 50 χιλιόμετρα της ειδικής διαδρομής”.

Ράλι Ντακάρ

Ο Γκιγιόμ Ντε Μεβιους με Toyota κέρδισε την πρώτη ειδική διαδρομή

Ωστόσο την έκπληξη έκανε ο νεαρός Γκιγιόμ Ντε Μέβιους με Toyota. Ο νεαρός Βέλγος ήταν ταχύτερος όλων και μάλιστα πήρε τα ηνία του αγώνα στο 367ο χιλιόμετρο από τα 414 χιλιόμετρα της συνολικής διαδρομής. Ο Ντε Μέβιους συμμετέχει για πρώτη φορά στη μεγάλη κατηγορία του Ντακάρ και δεν είναι άλλος, από τον γιο του γνωστού στο ελληνικό κοινό από τις συμμετοχές του στο Ράλι Ακρόπολις, Γκρεγκουάρ Ντε Μέβιους. Στην τρίτη θέση ήταν ο Νοτιοαφρικανός Ντε Βιγιέ με Toyota Hilux pick-up. Ο Σεμπαστιάν Λεμπ αντιμετώπισε πολλά προβλήματα και τερμάτισε τελικά στη 19η θέση με το Hunder του, ενώ ο team mate του και περσινός νικητής του αγώνα, Νάσερ Αλ Ατίγια ήταν ακόμα πιο πίσω. Ο Πετερανσέλ αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα με το ηλεκτροκίνητό του Audi και έχασε πάνω από 30’, τερματίζοντας τελικά 26ος.

Ράλι Ντακάρ

Ράλι Ντακάρ: Η δύσκολη ειδική διαδρομή της Κυριακής

Η σημερινή δεύτερη διαδρομή του Ράλι Ντακάρ με συνολικό μήκος 463 χλμ., από τα οποία τα 192 χιλιόμετρα είναι ειδική διαδρομή, διέθετε δύο τμήματα. Το ένα ήταν με πολύ γρήγορα κομμάτια και τα πιο ισχυρά οχήματα είχαν την ευκαιρία να φτιάξουν διαφορά, ενώ τα τελευταία 30 χιλιόμετρα της διαδρομής, ήταν γεμάτα αμμόλοφους και παγίδες για όλα τα πληρώματα. Μείνετε συντονισμένοι για να μάθετε τι έγινε σήμερα στο Ράλι Ντακάρ.

Exit mobile version