Η ιστορία ξεκινά το 2016, όταν η Lexus παρουσίασε την φιλοσοφία kinetic seat στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού.
Σχεδιάστηκε για να αντιδρά κινητικά, τόσο στο βάρος του επιβάτη, όσο και στην κίνηση του οχήματος, έτσι ώστε με το να κάθεσαι απλά στο κάθισμα, η κίνηση του κεφαλιού, να μειώνεται και το οπτικό σου πεδίο να σταθεροποιείται. Λίγα χρόνια αργότερα, το 2019, οι μηχανικοί δημιούργησαν το TMNA Garage Concept, το οποίο προώθησε την αρχική ιδέα και το ξαναφαντάστηκαν ως κάτι που θα μπορούσε τελικά να βγει στην παραγωγή.
Όλοι όσοι είδαν το κάθισμα, φαίνεται να το λάτρεψαν, συμπεριλαμβανομένων των υψηλότερων στην επετηρίδα της εταιρείας, που ενθάρρυναν τη συνεχή ανάπτυξη.
Το νέο κάθισμα IsoDynamic μειώνει την κούραση και βελτιώνει την εστίαση του οδηγού
Το προκύπτον κάθισμα IsoDynamic, έχει δοκιμαστεί και έχει διανύσει χιλιάδες χιλιόμετρα, σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτό υπόσχεται να βελτιώσει την άνεση και την εστίαση του οδηγού, ενώ παράλληλα μειώνει την κούραση, καθώς η εξάντληση πίσω απο το τιμόνι σε ένα μακρύ ταξίδι, γίνεται γρήγορα αναπόφευκτη.
Το κάθισμα χρησιμοποιεί ένα σύστημα απορρόφησης των κραδασμών, με αέρα πάνω από λάδι, που επιτρέπει την κατακόρυφη καθώς και την πλευρική κίνηση ταυτόχρονα, για να αμβλύνει την κίνηση του σώματος και να σταθεροποιήσει το κεφάλι και το λαιμό, έτσι ώστε να διατηρηθεί η ευθυγράμμιση με τη σπονδυλική στήλη». Το ειδικό «εφέ» απόσβεσης, μπορεί να ρυθμιστεί ανάλογα με το βάρος και τις προτιμήσεις του οδηγού.
Το σύστημα θα συνοδεύεται από μια χειροκίνητη αντλία και ένα μάνουαλ, που θα βοηθάει τον οδηγό να προσδιορίσει τις βέλτιστες ρυθμίσεις. Για παράδειγμα, η Toyota προτείνει στους οδηγούς που ζυγίζουν 77- 91 κιλά, να προσαρμόσουν το κάθισμα σε 65 PSI για την κατακόρυφη ρύθμιση και σε 20 PSI για την πλευρική ρύθμιση.
Παρά τα πρόσθετα χαρακτηριστικά, τα καθίσματα διαθέτουν ρύθμιση ισχύος, ηλεκτρική οσφυϊκή υποστήριξη τεσσάρων κατευθύνσεων, θέρμανση και αερισμό. Το μόνο που λείπει είναι η έλλειψη ανάκλισης ισχύος.
Ενώ τα καθίσματα IsoDynamic θα κάνουν το ντεμπούτο τους στο Tacoma TRD Pro, οι υπεύθυνοι σημείωσαν ότι ήδη εξετάζουν την προσθήκη τους και σε άλλα μοντέλα.