Site icon TheCars.gr

Πρόστιμα – φωτιά: τα νέα αόρατα ραντάρ έπιασαν δουλειά

Πρόστιμα - φωτιά: τα νέα αόρατα ραντάρ έπιασαν δουλειά

Στη διάθεση των αρμόδιων διευθύνσεων της Τροχαίας βρίσκονται πλέον τα νέα υπερσύγχρονα ραντάρ, τα οποία εποπτεύουν την κίνηση στους κεντρικούς οδικούς άξονες της χώρας, με σκοπό τον περιορισμό των παραβάσεων που σχετίζονται με την υπερβολική ταχύτητα.

Πρόκειται για συσκευές οι οποίες αποκτήθηκαν πριν από μερικούς μήνες και πλέον έχουν αναλάβει υπηρεσία κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου που συνδέει την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη. Ειδικότερα έχουμε να κάνουμε με φωτογραφικά συστήματα καταγραφής τα οποία παραδόθηκαν στο Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Π.Α.Θ.Ε. Μαγνησίας από την Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.

Μάλιστα η εταιρεία διαχείρισης του αυτοκινητοδρόμου «ΠΑΘΕ Μαλιακός-Κλειδί» φρόντισε και για την εκπαίδευση του προσωπικού του εν λόγω τμήματος, ώστε να εξασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία ενός ιδιαίτερα προηγμένου και αποτελεσματικού «όπλου» στην προσπάθεια ενίσχυσης των ελέγχων.

Πρόστιμα - φωτιά: τα νέα αόρατα ραντάρ έπιασαν δουλειά

Το φωτογραφικό σύστημα καταγραφής οχημάτων TraffiStar S290 M τοποθετείται σε τρίποδο, χρησιμοποιούν τεχνολογία ραντάρ 3D τελευταίας τεχνολογίας και κάμερα υψηλής ανάλυσης σε μόνο ένα περίβλημα. Παράλληλα φέρουν έγχρωμη οθόνη TFT 6,5” και αισθητήρα που επιτρέπει τη μέτρηση της ταχύτητας με ιδιαίτερα υψηλή ακρίβεια.

Πρόστιμα - φωτιά: τα νέα αόρατα ραντάρ έπιασαν δουλειά

Το χαμηλό βάρος τους καθιστά δυνατή την εύκολη εγκατάσταση και αποσυναρμολόγησή τους, την ίδια ώρα που η χρήση τους γίνεται άκοπα, μέσω μόλις τριών κουμπιών. Παράλληλα, το περίβλημά τους είναι ιδιαίτερα ανθεκτικό στο νερό και τη σκόνη, με την τεχνολογία τους να επιτρέπει τον ταυτόχρονο εντοπισμό των οχημάτων που κινούνται έως και σε 6 λωρίδες κυκλοφορίες, σε αμφότερες τις κατευθύνσεις. Αξίζει, δε, να σημειωθεί ότι οι χειριστές των ραντάρ μπορούν να ορίσουν εύκολα διαφορετικά όρια ταχύτητας για αυτοκίνητα και φορτηγά.

Τα νέα ραντάρ της Τροχαίας βρίσκονται ήδη σε πλήρη λειτουργία και τοποθετούνται από τις ελεγκτικές αρχές κατά μήκος ενός τμήματος περίπου 200 χιλιομέτρων. Καθίσταται πρακτικά αδύνατος ο εντοπισμός του «μπλόκου» καθώς μόνον όταν πλησιάσει κανείς πολύ κοντά στο σημείο ελέγχου μπορεί κανείς να αντιληφθεί τι ακριβώς συμβαίνει.

Exit mobile version