Τι γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το νέο Macan. Ο κινητήρας, η ισχύς και η δυνατότητα να ξαναγεμίζει την μπαταρία του από 10 έως 80 τοις εκατό, σε μόλις 22 λεπτά!
Η Porsche έδωσε στη δημοσιότητα πληροφορίες για το επερχόμενο Macan EV, το ηλεκτρικό SUV που θα είναι η δεύτερη είσοδος της μάρκας στα EV.
Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε ακόμα για την οδηγική του συμπεριφορά, επειδή η Porsche τόνισε ότι αυτό είναι ένα πρωτότυπο όχημα, που δεν έχει ακόμα τελική ανάρτηση, σύστημα διεύθυνσης ή ρύθμιση φρένων. Τα αυτοκίνητα προπαραγωγής, είναι συνήθως καμουφλαρισμένα.
Το στρογγυλεμένο σχήμα, σε συνδυασμό με το σκούρο φινίρισμα, κάνει το νέο Macan EV, να φαίνεται μικρότερο από ό,τι είναι. Στην πραγματικότητα, το μεταξόνιό του είναι σημαντικά μεγαλύτερο (αν και δεν έχουν δημοσιευτεί επίσημες προδιαγραφές). Αυτό γίνεται για να δημιουργηθεί χώρος για την μπαταρία δαπέδου των περίπου 100 kWh που παρέχει περίπου 90 κιλοβατώρες χρησιμοποιήσιμης ενέργειας. Οι προβολείς είναι τοποθετημένοι κάθετα, ακριβώς από κάτω στην μπροστινή όψη.
Η Porsche δεν μπορεί επίσης να κρύψει τα ελαστικά και τους τροχούς, που είναι Pirelli Scorpion MS Elect για όλες τις εποχές, μεγέθους 235/55R-20 εμπρός και 285/45R-20 πίσω στο βασικό μοντέλο. Το λεγόμενο “κορυφαίο” μοντέλο (η Porsche δεν γνωστοποιεί ακόμη ονόματα εξοπλισμού), φορά ελαστικά Michelin Pilot Sport All Season 4 που αποτελούνται από 255/40R-22 μπροστά και 295/35R-22 πίσω. Η Porsche είναι πολύ πιο προσεχτική σχετικά με τις μηχανικές λεπτομέρειες που σχετίζονται με το σύστημα κίνησης EV.
Δύο σύγχρονοι κινητήρες εναλλασσόμενου ρεύματος μόνιμου μαγνήτη, τροφοδοτούν τα τετρακίνητα Macan EV και σε αντίθεση με το σεντάν Taycan με το πίσω κιβώτιο δύο ταχυτήτων, τα δύο άκρα κινούνται μέσω ενός ενιαίου συστήματος άμεσης μετάδοσης κίνησης.
Η βασική απόδοση ισχύος και ροπής δεν έχει αποκαλυφθεί, αλλά η Porsche έχει επιβεβαιώσει τη μέγιστη απόδοση για το κορυφαίο μοντέλο στους 603 ίππους και 737 λίβρες-πόδια ροπής. Αυτοί οι αριθμοί μπορεί να αλλάξουν, επειδή η Porsche υιοθετεί ένα νέο πρότυπο προσδιορισμού ισχύος EV, που αναπτύχθηκε πρόσφατα.
Γνωρίζουμε επίσης ότι το Macan EV, θα έχει ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800 volt, όπως το Taycan. Θα μπορεί να αντλεί ηλεκτρική ενέργεια με μέγιστη ταχύτητα 270 κιλοβάτ και τελικά να ξαναγεμίζει την μπαταρία του από 10 έως 80 τοις εκατό, σε μόλις 22 λεπτά, φυσικά σε έναν κατάλληλα εξοπλισμένο σταθμό ταχείας φόρτισης DC. Ομοίως, η αρχιτεκτονική των 800 βολτ, του δίνει σημαντική ικανότητα αναγεννητικής πέδησης, που φτάνει τα 240 κιλοβάτ, η οποία ανέρχεται σε 0,44 g επιβράδυνσης, χωρίς να εμπλέκονται τα τακάκια και οι δίσκοι των φρένων. Αλλά αυτό το επίπεδο επιβράδυνσης, δεν εκφράζεται ποτέ σε λειτουργία οδήγησης αποκλειστικά μόνο απο το πεντάλ, καθώς η θέση της Porsche δεν έχει αποκλίνει από τη στάση της στο Taycan, δηλαδή όλη η ενεργοποίηση του φρένου, θα γίνει μέσω του πεντάλ του φρένου και ο υπολογιστής θα αποφασίσει εάν η επιθυμία του οδηγού θα πραγματοποιηθεί μέσω των φρένων ανάκτησης ή τριβής.
Η μόνη επιλογή του οδηγού, είναι μεταξύ της λειτουργίας coasting/sailing και μιας ρύθμισης light regen, που απλώς μιμείται τη γνωστή αίσθηση του φρεναρίσματος κινητήρα ενός αυτοκινήτου με βενζίνη.