Porsche 911 Targa: Η Theon Design αποκαλύπτει restomod με 403 ίππους

Porsche 911 Targa: Η Theon Design αποκαλύπτει restomod με 403 ίππους

Το πρώτο 911 Targa της Theon Design, έχει έναν κινητήρα flat-six 4,0 λίτρων απόδοσης 403 ίππων, που απηχεί την εξαιρετική αναλογία ισχύος προς βάρος του 991 GT3.

Το GBR003, διαθέτει σύστημα εξάτμισης κατά παραγγελία, τεχνολογία F1 και απόσβεση TracTive, για «αιχμηρό» χειρισμό και απόδοση. Οι εξωτερικές λεπτομέρειες σε παστέλ μπλε χρώμα και τα πολυτελή φινιρίσματα των εσωτερικών χώρων, δίνουν στο GBR003 μια εντυπωσιακά όμορφη εμφάνιση.

Porsche 911 Targa

Η Theon Design, αποκάλυψε λοιπόν το τελευταία της επίτευγμα, που ονομάζεται GBR003. Αυτή είναι μια ιδιαίτερη δημιουργία και έχει την τιμή να είναι η πρώτη 911 Targa της Theon. Κάτω από το εξαιρετικό αμάξωμα από ανθρακονήματα, χτυπά η αερόψυκτη καρδιά των 4,0 λίτρων, του επίπεδου 6 κύλινδρου κινητήρα.

Porsche 911 Targa

Με 403 ίππους και 320 lb-ft ροπής, ο υπέροχος αυτός κινητήρας, φτάνει στην απίστευτη τιμή των 100 ίππων ανά λίτρο. Με απόλυτο βάρος 1.228 κιλά, το GBR003 έχει την ίδια αναλογία ισχύος προς βάρος με μια 911 GT3 γενιάς 991.

Porsche 911 Targa

Το flat-six, εκπέμπει το χαρακτηριστικό ουρλιαχτό του, μέσω ενός εξατομικευμένου συστήματος εξάτμισης, που δίνει στο Targa, μια διπλή προσωπικότητα.

Κατά την καθημερινή οδήγηση, η εξάτμιση εκπέμπει έναν πιο συγκρατημένο θόρυβο, αλλά μόλις ανοίξουν οι βαλβίδες, ο κινητήρας «τρελαίνεται». Οι βαλβίδες μπορούν να χειριστούν χειροκίνητα από τον οδηγό, αλλά ανοίγουν επίσης αυτόματα, όταν το όχημα οδηγείται με το πόδι στο πάτωμα.

Pin-Sharp Handling ευγενική προσφορά της τεχνολογίας F1

Η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων, κατασκευασμένο σύμφωνα με τις προδιαγραφές 993 RS. Τα πεντάλ έχουν τοποθετηθεί για να διευκολύνουν τη μετατόπιση της φτέρνας και των ποδιών.

Με ένα ελαφρύ σφόνδυλο, η απόκριση του γκαζιού έχει ενισχυθεί, καθιστώντας το όχημα πιο ευαίσθητο στις εντολές του οδηγού. Η ισχύς πέδησης, προέρχεται από το σύστημα πέδησης της 993 RS, το οποίο επιτρέπει στο GBR003 να σταματάει ακαριαία.

Porsche 911 Targa

Ο Theon έχει κάνει χρήση της τεχνολογίας από την Formula 1, για την κατασκευή του συστήματος στήριξης από ανθρακονήματα. Η διάταξη περιλαμβάνει δύο καθίσματα κατασκευασμένα από εποξειδική προεμποτισμένη ίνα άνθρακα και «σάντουιτς» κηρήθρας Nomex, αεροδιαστημικής ποιότητας.

Η Theon χρησιμοποίησε την τεχνολογία CAD, για να εξασφαλίσει ότι τα καθίσματα ταιριάζουν τέλεια στο σασί του Targa. Μόλις κατασκευαστούν αυτά, συνδέονται στο πλαίσιο και τα διαφράγματα, για να παρέχουν στους ενθουσιώδεις οδηγούς την καλύτερη δυνατή εμπειρία οδήγησης.

Το GBR003 μπορεί να υπερηφανεύεται για το σύστημα απόσβεσης TracTive Active Controlled Electronics πέντε σταδίων, το οποίο δίνει στο Targa την ακριβή ευκρινή οδική συμπεριφορά ως το αδερφάκι του κουπέ.

Το εξωτερικό είναι υπέροχο

Όλη αυτή η απίστευτη τεχνολογία εμπνευσμένη από τη μηχανική και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, είναι «τυλιγμένη» σε ένα μαγευτικά όμορφο σώμα. Το αμάξωμα από ανθρακονήματα του GBR003, είναι φινιρισμένο σε παστέλ μπλε χρώμα, με χρώμα από την Porsche, σε αντίθεση κατά μήκος των μαρσπιέ και των προφυλακτήρων.

Porsche 911 Targa

Τα μόνα εξωτερικά πάνελ που δεν είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, είναι οι πόρτες, για λόγους προστασίας από πλευρική πρόσκρουση. Η Theon Design, δίνει σημασία σε κάθε λεπτομέρεια.

Ως αποτέλεσμα, οι δαγκάνες των φρένων, έχουν ταιριάξει χρωματικά με τις ρίγες του αμαξώματος και είναι ορατές πίσω από τις υπέροχες ζάντες Fuchs των 18 ιντσών, οι οποίες πατάνε σε ελαστικά Michelin Pilot 4S. Υπάρχουν πολλά να απολαύσετε, με κάθε ματιά του GBR003 να αποκαλύπτει μια ακόμη όμορφη λεπτομέρεια.

Από τους τετραπλούς σωλήνες εξάτμισης μέχρι την αεροτομή ducktail, αυτό είναι ένα πραγματικά όμορφο Targa. Είναι εκπληκτικό να πιστεύει κανείς ότι ήταν κάποτε ένα 911 της γενιάς 964, αλλά αυτό δείχνει ότι η Theon είναι «γκουρού» στο restomod.

Το υπέροχο εσωτερικό αντλεί έμπνευση από άλλα μοντέλα της Porsche

Το εσωτερικό είναι ένα απόλυτο αριστούργημα, που συνδυάζει πολυτελή υλικά, με αίσθηση μηχανοκίνητου αθλητισμού. Για να διατηρηθεί το βάρος χαμηλό, η καμπίνα διαθέτει πολλές επιφάνειες από ανθρακονήματα, μερικές από τις οποίες έχουν καλυφθεί με δέρμα.

Τα καθίσματα έχουν στολιστεί με δέρμα ημι-ανιλίνης σε χρώμα γλυκόριζας, με αυθεντικό γκρι Pepita Porsche Agate. Τα πίσω καθίσματα, αντλούν έμπνευση από το bucket κάθισμα της Porsche 928 και διαθέτουν ενσωματωμένα υπογούφερ.

Porsche 911 Targa

Μιλώντας για το ηχοσύστημα, το GBR003 διαθέτει ένα εξατομικευμένο ηχοσύστημα, με σύστημα Bluetooth Pioneer P99RS, το οποίο διοχετεύει τον ήχο μέσω έξι ηχείων Focal και ενός ενισχυτή Focal.

Η οροφή Targa, έχει αναβαθμιστεί, για να διασφαλιστεί ότι ταιριάζει στο ενισχυμένο σασί και έχει διακοσμηθεί με υψηλής ποιότητας υλικό μοχέρ. Όταν ο καιρός είναι φωτεινός, η οροφή μπορεί να αποθηκευτεί σε μια ειδική θήκη μεταφοράς, η οποία στη συνέχεια τοποθετείται στο δερμάτινο πορτμπαγκάζ .

Όσο για την τιμή, αυτό το αριστούργημα της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν είναι φθηνό. Οι τιμές για το Targa ξεκινούν από 526.000 δολάρια, ένα εκπληκτικά υπέρογκο ποσό.

Τσέκαρε τις γνώσεις σου

Ποιο ήταν το μικρό όνομα του ιδρυτή της Porsche;

Correct! Wrong!

Δείτε επίσης

Το κρυφό μήνυμα πίσω από το σήμα της Hyundai – Μήπως νόμιζες οτι ήταν απλά το γράμμα «H»;

Το κρυφό μήνυμα πίσω από το σήμα της Hyundai – Μήπως νόμιζες οτι ήταν απλά το γράμμα «H»;

Supercars: 5 γρήγορα ιταλικά αυτοκίνητα με 350+ χλμ./ώρα

Supercars: 5 γρήγορα ιταλικά αυτοκίνητα με 350+ χλμ./ώρα

F1: Ανακοίνωση της FIA για το φιάσκο με τα safety cars και την ποινή Norris

F1: Ανακοίνωση της FIA για το φιάσκο με τα safety cars και την ποινή Norris

Δείκτης βενζίνης:Γιατί βάζεις καύσιμο και δεν κουνιέται – 4 λόγοι που δεν σου λέει σωστά το καύσιμο που έχεις

Δείκτης βενζίνης:Γιατί βάζεις καύσιμο και δεν κουνιέται – 4 λόγοι που δεν σου λέει σωστά το καύσιμο που έχεις

Check Engine: Πώς να σβήσεις την ένδειξη στο ταμπλό

Check Engine: Πώς να σβήσεις την ένδειξη στο ταμπλό

F1 – Qatar GP: Τα αποτελέσματα του αγώνα

F1 – Qatar GP: Τα αποτελέσματα του αγώνα