Site icon TheCars.gr

Ποιο μοντέλο της Toyota έχει κινητήρα BMW;

BMW B58 Engine

Η BMW έχει αποκτήσει ανάμικτη φήμη όσον αφορά τους κινητήρες της. Ενώ η εταιρεία έχει δημιουργήσει μερικά απίστευτα αξιόπιστα μοντέλα, είναι επίσης υπεύθυνη και για ορισμένους κινητήρες που «αδειάζουν» το πορτοφόλι.

Η BMW παράγει κινητήρες με τούρμπο από τη δεκαετία του 1970, αλλά η μάρκα άρχισε πραγματικά να λαμβάνει σοβαρά υπόψη την παραγωγή κινητήρων με τούρμπο στα μέσα της δεκαετίας του 2000. Οι αρχικές προσπάθειες με κινητήρες όπως ο N54 και ο N63 έβλαψαν τη φήμη αξιοπιστίας της BMW για χρόνια μετά την κυκλοφορία τους, ωστόσο η BMW έχει ξεπεράσει τα περισσότερα από τα σοβαρά προβλήματα αυτών των παλαιότερων κινητήρων.

Σήμερα, η BMW κατασκευάζει μερικούς από τους πιο αξιόπιστους κινητήρες με τούρμπο στον κόσμο, με τον B58 να αποτελεί τον κορυφαίο που έχει να προσφέρει η εταιρεία. Αυτός ο εν σειρά εξακύλινδρος κινητήρας 3,0 λίτρων με τούρμπο παρουσιάστηκε ως το κορυφαίο επίτευγμα της σειράς modular κινητήρων της BMW το 2015 – μια σειρά κινητήρων σχεδιασμένη εξ αρχής για να είναι όσο το δυνατόν πιο ευέλικτη, αξιόπιστη, αποδοτική και ισχυρή.

Επωφελούμενος από την τεχνολογία TwinPower Turbo της BMW – εκτός από άλλα χαρακτηριστικά εστιασμένα στην επίδοση και την οικονομία, όπως ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων double-VANOS, η μεταβλητή ανύψωση βαλβίδων Valvetronic και ο άμεσος ψεκασμός υψηλής πίεσης – ο B58 ήταν ο πιο πολυσυζητημένος και προηγμένος εν σειρά εξακύλινδρος κινητήρας που είχε δημιουργήσει ποτέ η BMW το 2015.

Η ευελιξία είναι πραγματικά το πιο ισχυρό χαρακτηριστικό του B58. Αυτός ο κινητήρας εφοδιάζει σπορτίφ μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων των κορυφαίων εκδόσεων της σειράς F, όπως τα 340i και M240i. Ωστόσο, μπορεί επίσης να βρεθεί κάτω από το καπό των μεγαλύτερων και βαρύτερων οχημάτων της BMW, όπως τα X3, X4, X5, Σειρά 7 και ακόμη και του τεράστιου πολυτελούς SUV X7.

Αυτό περιλαμβάνει και οχήματα εκτός της BMW, όπως την τελευταία γενιά του Toyota Supra, η οποία διαθέτει επίσης κινητήρα B58.

Το B58 συνέχισε να εξελίσσεται

bmw-has-revised-and-refreshed-the-b58-over-its-production-life-1715267531

Η BMW δεν ήταν ποτέ πολύ ξεκάθαρη όσον αφορά το σύστημα ονομασίας των κινητήρων της. Όπως και πολλοί άλλοι κινητήρες BMW, έτσι και ο B58 διαθέτει διάφορες εκδόσεις που αντιστοιχούν σε διαφορετικές ρυθμίσεις και αναβαθμίσεις ισχύος.

Το 2018, η BMW εισήγαγε μια σημαντική ενημέρωση για τον B58, αλλάζοντας σημαντικά χαρακτηριστικά όπως ο σχεδιασμός της κυλινδροκεφαλής, το σύστημα καυσίμου, το σύστημα ψύξης και την αλυσίδα χρονισμού. Στην κοινότητα της BMW, αυτή η νεότερη έκδοση ονομάζεται “τεχνική ενημέρωση B58” ή εν συντομία B58TU.

Η ενημέρωση αυτή διαίρεσε επίσης τη σειρά κινητήρων B58 σε εκδόσεις “μέσης ισχύος” και “υψηλής ισχύος”, με τους B58 μέσης ισχύος να αποδίδουν 335 ίππους και τις εκδόσεις υψηλής ισχύος να αποδίδουν 382 ίππους.

Μετά την πρώτη τεχνική ενημέρωση του B58, τα μη σπορτίφ μοντέλα έλαβαν την έκδοση μέσης ισχύος του B58, ενώ τα σπορτίφ μοντέλα έλαβαν την έκδοση υψηλής ισχύος. Για παράδειγμα, τα μοντέλα που έληγαν με την ονομασία 40i που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2018 και 2023, συμπεριλαμβανομένων των G05 X5 xDrive40i, G07 X7 xDrive40i και των G30 και G31 540i (μεταξύ άλλων), χρησιμοποιούσαν τον B58 335 ίππων.

Μεταξύ 2018 και 2024, τα σπορτίφ μοντέλα που σημειώνονταν με “M” πριν από τον αριθμό μοντέλου τους, όπως τα G20 και G21 M340i και G01 X3 M40i, χρησιμοποιούσαν την έκδοση υψηλής ισχύος 382 ίππων.

Η BMW κυκλοφόρησε μια άλλη τεχνική ενημέρωση για τον κινητήρα B58 – γνωστή ως B58TU2 – το 2023. Οι κύριες διαφορές περιλαμβάνουν αναβαθμίσεις στο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VANOS και την ενσωμάτωση ενός νέου υβριδικού συστήματος, αυξάνοντας την ισχύ στους 375 ίππους.

Πηγή: https://www.slashgear.com/

Exit mobile version