Ποδηλάτης αψηφά τους νόμους της φυσικής

Ποδηλάτης αψηφά τους νόμους της φυσικής

Φαίνεται ότι η παγκόσμια έλλειψη ανταλλακτικών χτύπησε αρκετά σκληρά τον Stefan Mueller.

Το όλο θέμα του είναι να κάνει απίστευτα πράγματα που φαίνονται αδύνατα και το βίντεο που θα δείτε δεν αποτελεί εξαίρεση.

Ρίξτε μια ματιά στο βίντεο παραπάτω για να δείτε τον Mueller να αποδεικνύει ότι τελικά, δεν χρειάζεστε πίσω τροχό,

Αυτό σίγουρα θα το επιχειρούσε κάποιος που εχει τοσο την γνώση όσο και την άνεση να μην χρειάζεται να ανησυχεί για το πώς να πληρώσει για ένα νέο πλατό ή ντεραγιέ.

Είναι απίστευτα εντυπωσιακό και την ίδια στιγμή επικίνδυνο για μη γνώστες του αντικειμένου.

Σίγουρα ο Mueller θα πρέπει να έχει κάποιο παλιό σκελετό πάνω στον οποίο δοκιμάζει αυτά τα πράγματα, γιατί παρόλο που σίγουρα του τον χορηγούν, εξακολουθεί να είναι τρέλα να διακινδυνεύεις τόσο πολύ για ένα τέτοιο κατόρθωμα.

Ακόμα και το να κάνεις nose press/endo με τον πίσω τροχό και χωρίς συνέπειες είναι αρκετά δύσκολο.  Η πιθανότητα δε, να σπάσει ο σκελετός και το ντεραγιέ αξίας 3 έως 4.000 δολαρίων είναι υπερβολική.

Συγχαρητήρια στον Mueller που κάνει αυτά και άλλα τέτοια ριψοκίνδυνα κόλπα για τη διασκέδασή μας σε τακτική βάση.

Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε