Σύμφωνα με την Linda Jackson, CEO της μάρκας, η Peugeot έχει επί του παρόντος ένα «εύρωστο» βιβλίο παραγγελιών και επιδιώκει να επεκτείνει τις επιλογές ηλεκτρικών οχημάτων, παρά το ότι διαφαίνεται όλο και περισσότερο ότι η ζήτηση αποδυναμώνεται παγκοσμίως.
Στο πλαίσιο της προώθησης των EV, η μάρκα λανσάρει ένα πρόγραμμα pay-as-you-go στην Ευρώπη, όπου οι πελάτες μπορούν να πληρώνουν μια μηνιαία και ανά χιλιόμετρο καταβολή για το μοντέλο e-208.
Η Peugeot, που ανήκει στον όμιλο Stellantis, είδε τις πωλήσεις των ηλεκτρικών της οχημάτων να παραμένουν σταθερές παρά τον ανταγωνισμό από τους κινέζους κατασκευαστές. Ωστόσο, η συνεχιζόμενη συζήτηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση σχετικά με τις λεπτομέρειες της πράσινης μετάβασης επηρεάζει αρνητικά τη στροφή προς τα EV.
Οι δυνητικοί πελάτες βρίσκονται «ελαφρώς σε σύγχυση καθώς τα μηνύματα από την Ε.Ε. δεν είναι ξεκάθαρα» όσον αφορά τη χρήση συνθετικών καυσίμων και το χρονοδιάγραμμα για τη σταδιακή κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, δήλωσε η Linda Jackson.
Ωστόσο, καθώς η στροφή προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συνεχίζεται, οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες δέχονται αυξανόμενες πιέσεις προκειμένου να κατασκευάζουν φθηνότερα οχήματα υψηλής ποιότητας. Ο ανταγωνισμός έχει ενταθεί καθώς ο πληθωρισμός και η παγκόσμια επιβράδυνση πυροδότησαν επιθετικές μειώσεις τιμών από την Tesla και άλλους.
Για την Peugeot, η δυνατότητα αξιοποίησης των τεχνολογιών της οικογένειας των 14 εμπορικών σημάτων της Stellantis είναι το κλειδί για την αποδοτικότερη παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.
Η μάρκα δεν σχεδιάζει να εισέλθει στην αγορά των ΗΠΑ και στοχεύει να συνεχίσει να αναπτύσσεται στη Νότια Αμερική και σε άλλες χώρες, όπως η Νότια Αφρική, η Μαλαισία, η Ταϊλάνδη και το Μαρόκο.
Ταυτόχρονα, η εταιρεία σχεδιάζει να ενσωματώσει μία ραγδαία εξελισσόμενη γκάμα σχεδιαστικών επιλογών ώστε να ανταποκρίνεται στις επιθυμίες και τις ανάγκες των αγοραστών. Μεταξύ άλλων, η Peugeot θα παρουσιάσει ένα ορθογώνιο τιμόνι, εμπνευσμένο από τα βιντεοπαιχνίδια, από το 2026 ή το 2027.