Μολονότι οι τα πολυμορφικά οχήματα ανήκουν ήδη στο παρελθόν έχοντας εγκαταλείψει προ πολλού την ενεργό δράση, η ανάγκη της χωροταξικής ευελιξίας και της γενικότερης ευρυχωρίας που κατά κανόνα προσέφεραν εξακολουθεί να υπάρχει.
Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίον προτάσεις, όπως το Peugeot 5008 έχουν κατακτήσει το δικό τους κοινό, συνδυάζοντας αρμονικά τις πολυχρηστικές δεξιότητές τους με τον εκδρομικό χαρακτήρα ενός τυπικού crossover.
Δεν αποτελεί έκπληξη, λοιπόν, το γεγονός ότι η Peugeot έχει στα σκαριά τη δεύτερη γενιά του πληθωρικού crossover, το οποίο θα ακολουθήσει και πάλι το παράδειγμα του κατά τι μικρότερου 3008, αποκτώντας για πρώτη φορά στη μέχρι τώρα πορεία του μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.
Από τη στιγμή μάλιστα που το νέο Peugeot 3008 φαίνεται να υιοθετεί ένα δυναμικότερο σχεδιαστικό προφίλ, προσεγγίζοντας τις σχεδιαστικές συνήθειες ενός coupe SUV, ο ρόλος του 5008 στην γκάμα της γαλλικής φίρμας αυτομάτως αναβαθμίζεται.
Η ηλεκτρική εκδοχή του επταθέσιου Peugeot 5008 θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική STLA, εξασφαλίζοντας μέγιστη αυτονομία της τάξης των 700 χιλιομέτρων, ωστόσο, δεν θα πρέπει να αποκλείσει κανείς και το ενδεχόμενο να εξελιχθούν θερμικές εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης και diesel.
Πανομοιότυπο με το 3008 θα είναι και το πιλοτήριο του οδηγού, το οποίο ουσιαστικά αποτελεί μια μετεξέλιξη του i-cockpit, με το ενιαίο πάνελ των δύο ψηφιακών μονάδων να στέκεται αγέρωχο στην κορυφή του ταμπλό.
Όπως προαναφέραμε, το νέο Peugeot 5008 θα προσφέρεται και σε επταθέσιες εκδόσεις, δικαιολογώντας απόλυτα τον τίτλο του πολυχρηστικού.
Η ύπαρξη τρίτης σειράς καθισμάτων με τη σειρά της προϋποθέτει και την αύξηση του συνολικού μήκους, το οποίο αναμένεται να προσεγγίζει τα 4,7 μέτρα.
Η αποκάλυψη του νέου Peugeot 5008 θα πραγματοποιηθεί εντός της χρονιάς, συνεπώς οφείλει κανείς να περιμένει τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2024 ώστε να γνωρίσει από κοντά το γαλλικός crossover.