Το επιτυχημένο παράδειγμα δύο καταξιωμένων SUV του ομίλου Stellantis πρόκειται να ακολουθήσει η Opel ώστε να δημιουργήσει χώρο στην γκάμα της και να επανεντάξει σε αυτήν το γνωστό στους περισσότερους Insignia.
Ενός μοντέλου που παρά τη θεαματική εμπορική επιτυχία της πρώτης γενιάς του, αποτέλεσε ένα από τα θύματα της απόλυτης κυριαρχίας των SUV σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη, χάνοντας τη θέση του από τη γραμμή παραγωγής της Opel.
Παρά, λοιπόν, το σύντομο πέρασμά του από τους δρόμους της Ευρώπης και τις μόλις δύο γενιές, το Insignia πρόκειται να επιστρέψει στην πρώτη γραμμή της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας έχοντας νωρίτερα μετασχηματιστεί σε ένα crossover.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι σήμερα, το νέο Insignia θα σταθεί δίπλα στα Peugeot 408 και Citroen C5 X, διεκδικώντας ταυτόχρονα και τον τίτλο του κορυφαίου Opel των ημερών μας.
H επόμενη γενιά του Opel Insignia αναμένεται το 2025 και σύμφωνα με τον επικεφαλής της Opel, Florian Huettl, θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, υιοθετώντας έναν εναλλακτικό μεν, δυναμικό δε σχεδιασμό.
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που είδαν στο πρωτότυπο Opel Experimental Concept (φωτ.) το οποίο αποκάλυψε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία στην πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου τη νέα σχεδιαστική γλώσσα την οποία πρόκειται να ακολουθήσουν οι Γερμανοί τα αμέσως επόμενα χρόνια, ξεκινώντας από την τρίτη κατά σειρά γενιά του Insignia.
Σε κάθε περίπτωση, το νέο Opel Insignia πρόκειται να βασιστεί στην πλατφόρμα STLA του ομίλου Stellantis, η οποία έχει εξελιχθεί ευθύς εξαρχής ώστε να φιλοξενήσει ηλεκτροκίνητες προτάσεις, προσφέροντας σημαντικά πλεονεκτήματα.
Ένα από αυτά είναι η ταχύτητα φόρτισης, ή αν προτιμάτε η η ισχύς φόρτισης των 285 kW, την ίδια στιγμή που η μέγιστη αυτονομία, επιλέγοντας τη μεγαλύτερη σε χωρητικότητα μπαταρία, θα φτάνει έως και τα 700 χιλιόμετρα.
Περισσότερα για το νέο Opel Insignia αναμένεται να γίνουν γνωστά μέσα στην επόμενη χρονιά, πλησιάζοντας στην παγκόσμια πρεμιέρα του αυτοκινήτου στα τέλη του 2024.