Στην εξέλιξη ενός ακόμη ηλεκτρικού μοντέλου της προχωρά η Opel, επιστρέφοντας σε μια κατηγορία από την οποία έλλειπε τα τελευταία χρόνια.
To νέο αυτοκίνητο πόλης της Opel θα τοποθετηθεί κάτω από το γνωστό στους περισσότερους Corsa, αποτελώντας τον φυσικό διάδοχο του Karl ή του ακόμη παλαιότερου Agila.
Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του θα είναι η εξαιρετικά προσιτή τιμή του, η οποία θα εκκινεί κάτω από το ψυχολογικό φράγμα των 20.000 ευρώ, παρά το γεγονός ότι θα πρόκειται για μια αμιγώς ηλεκτρική πρόταση.
Το μικρό και προσιτό Opel θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, γνωστή με την κωδική ονομασία STLA, την οποία σήμερα μπορεί να συναντήσει κανείς στο νέο ηλεκτρικό Citroen C3.
Κρίνοντας, λοιπόν, από το γεγονός ότι οι άνθρωποι της Citroen κατάφεραν να εξελίξουν μια ηλεκτροκίνητη πρόταση χωρίς να υπερβούν σε κόστος τα 20.000 ευρώ, το μικρότερο σε διαστάσεις Opel ίσως να είναι ακόμη πιο προσιτό, επιτρέποντας στη γερμανική φίρμα να τοποθετήσει μια άκρως ανταγωνιστική πρόταση απέναντι στο Volkswagen ID.1.
Το μικρού αυτοκινήτου πόλης της Opel θα προηγηθεί εκτός των άλλων και το νέο Fiat Panda ακολουθώντας την ίδια ακριβώς συνταγή, με σκοπό να αποτελέσει μια προσιτή ηλεκτρική πρόταση ικανή να ανταπεξέλθει σε αστικές και περιαστικές διαδρομές.
Αυτό σημαίνει ότι ο διάδοχος του Agila πρόκειται να περάσει στη γραμμή παραγωγής μετά το 2025, όταν και το σημερινό Corsa θα φθάνει στη δύση της καριέρας του στην ευρωπαϊκή αγορά.