Site icon TheCars.gr

Οικονομία καυσίμου: 3 υβριδικά με κατανάλωση κάτω από 4,5 λτ./100 χλμ.

Οικονομία καυσίμου

123rf

Οικονομία καυσίμου: 3 υβριδικά με κατανάλωση που δεν ξεπερνάει τα 4,5 λτ./100 χλμ σύμφωνα με τις μετρήσεις κατανάλωσης σε μεικτό κύκλο WLTP

Είναι γνωστό πως τα υβριδικά αυτοκίνητα εξοικονομούν πολύ καύσιμο σε σχέση με τα συμβατικά βενζινοκινήτα και ακόμη περισσότερο σε σχέση με τα βενζινοκίνητα πενταετίας+.

Σίγουρα, έχουν μεγαλύτερο κόστος αγοράς από ένα μεταχειρισμένο άλλα σε βάθος χρόνου, η απόσβεση είναι αρκετά μεγάλη.

Ειδικά για κίνηση εντός αστικού ιστού, το ηλεκτρικό σύνολο ενος υβριδικού αυτοκινήτου είναι βοηθάει αρκετά το αυτοκίνητο να κινήθει εκεί που ένας βενζινοκινήτηρας δυσκολευέται και χρειάζεται παραπάνω καύσιμο, στο σταμάτα-ξεκίνα και στις χαμηλές ταχύτητες.

Στην αγορά υπάρχουν πολλές προτάσεις με υβριδικά κινητήρια σύνολα, από πολλές εταιρείες. Μάλιστα, best seller στις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων είναι το υβριδικό Yaris Cross, με 6.994 πωλήσεις νέων αυτοκίνητων.

Σήμερα, σας παρουσιάζουμε 3 αυτοκίνητα με καταναλώσεις κάτω από 4,5 λτ./100 χλμ. σε μεικτή κατανάλωση. 

3 υβριδικά με κατανάλωση κάτω από 4,5 λτ./100 χλμ.

  1. Renault clio Ph2
  2.  Mazda 2 Hybrid
  3. Toyota Yaris Hybrid

 

Renault Clio Ph2 με κατανάλωση 4 λτ./100 χλμ.

Οικονομία καυσίμου
Renault

Μιλάμε για το Renault Clio με τον Full Hybrid κινητήρα E-tech 1.6 λτ. .Το μικρό των Γάλλων στην συγκεκριμένη έκδοση απόδιδει 145 ίππους, αφού τα τρια μοτέρ (ένας βενζινοκινητήρας και 2 ηλεκτροκινητήρες) συνεργαζόνται με το αυτόματο κιβώτιο πολλαπλών προγραμμάτων του E-Tech συστήματος της Renault.

Η γαλλική μάρκα υπόσχεται εξοικονόμηση έως και 40% σε καύσιμο και χαμηλότερη συνδυασμένη κατανάλωση που δεν ξεπερνά τα 4λτ./100km (βάσει πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP, Μάρτιος 2023). Μάλιστα, μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας και φόρτισης της μπαταρίας με τα φρεναρίσματα, η Renault υποστηρίζει πως μέχρι και 80% των μετακινήσεων εντός αστικού ιστού θα γίνεται αμιγώς ηλεκτρικά. 

Η τιμή του Renault Clio με το υβριδικό σύστημα ξεκινά στην έκδοση από 28.670 €, τοποθετώντας το αρκετά ψηλά σε σχέση με άλλα υβριδικά της κατηγορίας του.

Mazda 2 Hybrid: Kατανάλωση στα 3,8 -4,2 για το ιαπωνικό μικρό

Οικονομία καυσίμου
Mazda

Ακόμα ένα αυτοκίνητο πόλης που εμφανίζει εξαιρετική κατανάλωση σε μεικτό κύκλο είναι το Mazda 2 Hybrid. Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που δεν έχει σχέση με την Mild Hybrid έκδοση του Mazda 2, ουσιαστικά είναι διαφορετικό αυτοκίνητο, αφού το Mazda 2 Hybrid αποτελεί «repackaging» του Toyota Yaris, στο πλαίσιο συνεργασίας των δύο εταιρείων.

Και στο υβριδικό σύστημα της Mazda, όπως και στο Yaris,  βλέπουμε ενάν 3κύλινδρο 1.500άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης με απόδοση 92 PS που συνεργάζεται με το ηλεκτρικό μοτέρ (80 PS), με την συνδυαστική ισχύ να φτάνει στους 116 ίππους.

To αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα του Mazda 2 υπόσχεται κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ εντός πόλης και 4,2 λτ/100 χλμ. σε συνδυαστικό κύκλο. 

Με τελική τιμή 20.942 ευρώ, το Mazda 2 Hybrid είνα ιφθήνοτερο του Toyota Yaris, έχει όμως 3 χρόνια μικρότερη εγγύηση. 

Toyota Yaris: To best-seller με την κορυφαία οικονομία

Οικονομία καυσίμου
Toyota

Ένα από τα αγαπημένα μοντέλα των ελλήνων, εδώ και χρόνια και ένα μοντέλο που αγαπήθηκε ιδιαίτερα στην 4η και τρέχουσα γεννιά του, το Toyota Yaris παρουσιάζει τους ίδιους κορυφαίους αριθμούς κατανάλωσης με το Mazda 2, αφού μιλάμε για το ίδιο υβριδικό σύστημα κίνησης των 116 PS.

Η κατανάλωση που υπόσχεται η Toyota είνα στα 3,8-4 (λίτρα/100χλμ.) σε συνθήκες WLTP, ενώ το Yaris μπορεί να κάνει ως και το 67% των κινήσεων του εντός πόλης αμιγώς ηλεκτρικά.

Φέτος, το Yaris είδε μόνο το «μεγάλο αδερφάκι του», το Yaris Cross , να το ξεπερνά στις ταξινομήσεις νέων αυτοκίνητων. Η επιτύχια του Yaris είναι σχεδόν αυτονοήτη τα τελευταία χρόνια, αφού συνδυάζει οικονομία, αξιοπιστία και εμφάνιση.

Στην έκδοση Live, το ιαπωνικό μικρό κοστίζει 21.910 €. 

 

Exit mobile version