Ο Κέβιν Μάγκνουσεν κινδυνεύει με αποκλεισμό από αγώνα - όλοι οι οδηγοί της F1 που έχουν αποκλειστεί στο παρελθόν

Ο Κέβιν Μάγκνουσεν κινδυνεύει με αποκλεισμό από αγώνα - όλοι οι οδηγοί της F1 που έχουν αποκλειστεί στο παρελθόν

Η απαγόρευση ολόκληρου αγώνα είναι μια σπάνια ποινή στη Formula 1 και έχει παρατηρηθεί μόνο μερικές φορές στην ιστορία του παγκόσμιου πρωταθλήματος.

Ο Κέβιν Μάγκνουσεν της Haas κινδυνεύει με αποκλεισμό από αγώνα

Ο Κέβιν Μάγκνουσεν της Haas βρίσκεται μόλις δύο βαθμούς ποινής μακριά από έναν πλήρη αποκλεισμό από αγώνα, αφού συγκέντρωσε 10 πόντους ποινής στους πρώτους έξι αγώνες του 2024. Ο Δανός οδηγός διπλασίασε τους πόντους ποινής του κατά το Grand Prix του Miami για διάφορους λόγους, όπως το ότι έφυγε πολλές φορές εκτός πίστας για να αποκτήσει πλεονέκτημα και προκάλεσε σύγκρουση με τον Logan Sargeant.

Αρχικά, ο Μάγκνουσεν χαρακτήρισε τις ποινές του σπριντ “δικαιολογημένες” για τις “ηλίθιες τακτικές” του, αλλά πριν από το GP της Ίmola επιβεβαίωσε ότι θα “πρέπει” να τρέξει διαφορετικά και να “προσέξει να μην αποκλειστεί από αγώνα”.

Όταν ρωτήθηκε εάν θεωρεί ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το τρέχον σύστημα ποινών, ο Μάγκνουσεν δήλωσε: “Το γεγονός ότι κινδυνεύω με αποκλεισμό από αγώνα επειδή οδηγώ εκτός κάποιων λευκών γραμμών – σε μια πίστα ασφάλτου – δεν ξέρω αν το θεωρώ σωστό.

Αλλά έτσι είναι οι κανονισμοί. Το αποδέχομαι, αλλά πιστεύω ότι υπάρχει περιθώριο βελτίωσης. Όχι μόνο όσον αφορά τους βαθμούς [ποινής]. Υπάρχουν περισσότεροι αγώνες τώρα απ’ ό,τι όταν εισήχθησαν το σύστημα και πιστεύω ότι μπορείς να αποκλειστείς από αγώνα για κάτι πολύ μικρό. Αυτό πιστεύω.”

Ο Μάγκνουσεν βρίσκεται πλέον στην κορυφή της κατάταξης της F1 με τους περισσότερους πόντους ποινής φέτος και αντιμετωπίζει τον κίνδυνο πλήρους αποκλεισμού από αγώνα. Το σύστημα ποινών υπάρχει για να ελέγχει τη συμπεριφορά των οδηγών και οποιοδήποτε πόντο δεν λήγει έως ότου περάσουν 12 μήνες από την επιβολή του.

Εάν ένας οδηγός λάβει 12 πόντους ποινής στο δίπλωμά του, θα αντιμετωπίσει αποκλεισμό από αγώνα και δεν θα του επιτραπεί να συμμετάσχει στο επόμενο Grand Prix. Μέχρι στιγμής, κανένας οδηγός δεν έχει αποκλειστεί από αγώνα βάσει του τρέχοντος συστήματος ποινών, το οποίο εισήχθη το 2014.

Ο George Russell, διευθυντής της Ένωσης Οδηγών Grand Prix, μοιράστηκε την θετική επίδραση ενός αποκλεισμού από αγώνα και πρόσθεσε ότι δεν πιστεύει πως χρειάζεται αλλαγή στο σύστημα ποινών. Ο οδηγός της Mercedes δήλωσε: “Αν δούμε τα τελευταία 20 χρόνια, δεν ξέρω πόσοι οδηγοί έχουν αποκλειστεί από αγώνα. Μπορώ μόνο να σκεφτώ έναν σε 20 χρόνια. Στους ποδοσφαιρικούς αγώνες, οι παίκτες αποβάλλονται με κόκκινες κάρτες αρκετά συχνά.”

Μπορείς να το δεις και από τη θετική πλευρά, λέγοντας ότι θα υπήρχε μια ευκαιρία για έναν νεαρό οδηγό να δείξει τι μπορεί να κάνει αν ένας οδηγός δικαιούται αποκλεισμό από αγώνα. Ίσως ο αποκλεισμός να είναι λίγο αυστηρός, αλλά τα πράγματα δεν πρέπει να μένουν χωρίς τιμωρία.

Εκτός από τους πόντους ποινής στο δίπλωμα, υπάρχει μια σειρά από ποινές που μπορούν να επιβληθούν, ανάλογα με τη σοβαρότητα των ενεργειών του οδηγού ή της ομάδας.

Δείτε επίσης

Τι κάνουν οι μαύρες κουκίδες στο παράθυρο αυτοκινήτου – Γιατί απαγορεύεται να τις βγάλεις

Τι κάνουν οι μαύρες κουκίδες στο παράθυρο αυτοκινήτου – Γιατί απαγορεύεται να τις βγάλεις

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης