Αυτό το Nissan Skyline GT-R του 2002, είναι το νούμερο με αύξοντα αριθμό #280, από τα 285 M-Spec Nür, που κατασκευάστηκαν και πωλήθηκαν καινούργια στην Ιαπωνία, όπου παρέμεινε μέχρι το 2014.
Στη συνέχεια πέρασε χρόνο στην Αυστραλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, προτού αγοραστεί από τον πωλητή και εισαχθεί στις ΗΠΑ τον Ιανουάριο του 2023. Βαμμένο σε χρώμα Pearl White, το αυτοκίνητο τροφοδοτείται από έναν διπλό υπερτροφοδοτούμενο 2,6 λίτρων 6 κύλινδρο σε σειρά κινητήρα, με τον κωδικό RB26DETT, που συνδέεται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και ένα σύστημα τετρακίνησης της ATTESA, με πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Ο επιπλέον εξοπλισμός περιλαμβάνει σφυρήλατους τροχούς των 18 ιντσών, δισκόφρενα της Brembo, σύστημα Super HICAS μαζί με το πακέτο Cold Weather, εργοστασιακό CD player και σύστημα πλοήγησης, που βασίζεται σε DVD, αυτόματο έλεγχο κλιματισμού, οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών και υαλοκαθαριστήρα πίσω παραθύρου. Τα καθίσματα έχουν επανεπενδυθεί με μαύρο δέρμα με κίτρινες ραφές και το αυτοκίνητο έχει εφοδιαστεί με σύστημα εξάτμισης της Reimax από ανοξείδωτο χάλυβα, καθώς και ηλεκτρονικό ελεγκτή βαλβίδων της HKS.
Οι εργασίες που πραγματοποιήθηκαν τον Ιανουάριο του 2024, περιελάμβαναν σέρβις των φρένων, αλλαγή λαδιού, αλλαγή υγρού διαφορικού και τοποθέτηση ανταλλακτικών ελαστικών. Η δημοπρασία τελειώνει σε μια εβδομάδα και η τρέχουσα προσφορά στο Bring a trailer, είναι 150.000 δολλάρια.
Ταυτότητα
Αυτό το R34 GT-R, προσφέρεται τώρα στο Ojai της Καλιφόρνια, με εργοστασιακή βιβλιογραφία, αναφορά CarVX, έγγραφα εισαγωγής, επιστολή εμφάνισης ή προβολής, περίληψη επιθεώρησης Ιανουαρίου 2024, πρόσφατα αρχεία σέρβις και τίτλο Montana, στο όνομα του πωλητή LLC. Αυτό το R34 επίσης, είναι το τελευταίο από τα 75 M-Spec Nür αντίτυπα, που παραδόθηκαν από το εργοστάσιο σε Pearl White και διαθέτει πίσω διαχύτη από ανθρακονήματα, μαζί με ρυθμιζόμενο πίσω φτερό.
Προβολείς Xenon, πλευρικοί φανοί σήμανσης, πίσω φως ομίχλης και προαιρετικός υαλοκαθαριστήρας πίσω παραθύρων, είναι η επιπλέον «προίκα». Οι σφυρηλατημένοι τροχοί των 18 ιντσών και έξι ακτίνων, φορούν κεντρικά καπάκια GT-R και ελαστικά Yokohama Advan Sport A/S+ 245/40, που τοποθετήθηκαν τον Ιανουάριο του 2024.
Ο βασικός εξοπλισμός, ήταν ένα ηλεκτρονικά ενεργοποιημένο σύστημα πίσω τροχού Super HICAS, ενώ τα αυτοκίνητα M-Spec Nur διέθεταν από το εργοστάσιο μεγαλύτερα πίσω φρένα, σε σύγκριση με το στάνταρ R34. Το ακαριαίο φρενάρισμα παρέχεται, από δαγκάνες της Brembo με χρυσό φινίρισμα πάνω σε αεριζόμενους δίσκους τόσο μπροστά, όσο και πίσω. Το σέρβις του Ιανουαρίου 2024, περιελάμβανε έκπλυση υγρού φρένων, καθώς και τοποθέτηση νέων τακακιών.
Εσωτερικό
Τα χειροκίνητα ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα σπορ καθίσματα της M-Spec, έχουν επανεπενδυθεί με μαύρο δέρμα με κίτρινες ραφές αντίθεσης, από την Robson Design του Τόκιο της Ιαπωνίας, απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Οι χρωματικές ταπετσαρίες επεκτείνονται και στα πίσω καθίσματα, καθώς και στην κεντρική κονσόλα, το πορτμπαγκάζ και τη λαβή του χειρόφρενου.
Οι πρόσθετες λεπτομέρειες περιλαμβάνουν σύστημα πλοήγησης που βασίζεται σε DVD, συσκευή αναπαραγωγής CD, αυτόματο έλεγχο κλιματισμού, πεντάλ αλουμινίου και πατάκια με το λογότυπο GT-R, μαζί με ηλεκτρικά παράθυρα, καθρέφτες και κλειδαριές θυρών. Ένα ιαπωνικό ηλεκτρονικό κουτί είσπραξης διοδίων, βρίσκεται στα αριστερά της κολόνας του τιμονιού, ενώ λείπει ένα από τα κλιπ του δεξιού πάνελ της πόρτας. Το δερμάτινο τιμόνι είναι εξοπλισμένο με αερόσακο και το πλαισιώνει ένα στροφόμετρο με κόκκινη γραμμή 8000 σ.α.λ, ένας μετρητής πίεσης λαδιού, ένα ταχύμετρο 300 χλμ/ώρα και μετρητές για την παρακολούθηση της θερμοκρασίας του ψυκτικού και της στάθμης του καυσίμου.
Μια πολυλειτουργική οθόνη LCD στο κέντρο του ταμπλό, παρέχει πρόσθετες πληροφορίες, όπως πίεση τούρμπο, είσοδος γκαζιού, μπεκ ψεκασμού και ενδείξεις θερμοκρασίας. Ο ψηφιακός χιλιομετρητής δείχνει 39 χιλιάδες χιλιόμετρα, 500 από τα οποία προστέθηκαν από τον τωρινό πωλητή, ενώ η συνολική χιλιομετρική απόσταση είναι άγνωστη.
Μηχανικά
Ο διπλός υπερτροφοδοτούμενος των 2,6-λίτρων, προήλθε από το εργοστάσιο με ενισχυμένο μπλοκ κινητήρα N1 και διαθέτει μεμονωμένα σώματα γκαζιού, διπλούς εκκεντροφόρους κεφαλής και 24 βαλβίδες. Η ECU λέγεται ότι έχει τροποποιηθεί και το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρονικό ελεγκτή βαλβίδων HKS. Πραγματοποιήθηκε αλλαγή λαδιού τον Ιανουάριο του 2024 και τα αποτελέσματα από τις δοκιμές συμπίεσης, διαρροής και δυναμομέτρου που πραγματοποιήθηκαν εκείνη τη στιγμή μπορούν να προβληθούν στη συλλογή στοιχείων του αυτοκινήτου.
Παρατηρείται διαρροή από τις πίσω φλάντζες του υπερσυμπιεστή, το κάλυμμα του πολλαπλασιαστή έχει ραγίσει και λείπουν τα μπουλόνια στερέωσης του πηνίου. Η ισχύς μεταφέρεται στους τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων και ενός συστήματος τετρακίνησης ATTESA. Το M-Spec ήταν στάνταρ, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ενεργό πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Εγκαταστάθηκε ένα σύστημα εξάτμισης Reimax από ανοξείδωτο χάλυβα επίσης. Μια αναφορά επιθεώρησης του Ιανουαρίου 2024, σημειώνει λυγισμένες συγκολλήσεις με τσιμπήματα στο κάτω μέρος του αμαξώματος, καθώς και ένα βαθούλωμα στη ράγα πλαισίου.
Η χρυσή ετικέτα πλαισίου που είναι τοποθετημένη στο τείχος προστασίας που χωρίζει τον χώρο της μηχανής απο την καμπίνα, αποκωδικοποιείται ως εξής:
G – Δίθυρο κουπέ
GJ – RB26DETT
P – 4WD Super HICAS
R – RHD
W – V-Spec
Y – Εγχειρίδιο έξι σχέσεων
R34 – Μοντέλο
Z – Twin-turbo
Z – Πακέτο για κρύο καιρό
A – Χωρητικότητα τεσσάρων ατόμων
A – Εξαιρετικά λεπτό σκληρό παλτό
A – Υαλοκαθαριστήρας πίσω παραθύρου
M – Μεγάλα πίσω φρένα, μετρητής πολλαπλών οθονών, προηγμένο σύστημα αεροσκαφών, M-Spec Nür
A – Δέκτης τηλεόρασης, στερεοφωνικό single-DIN, ενισχυτής 120 watt με έξι ηχεία, πλοήγηση
D – Πίσω φανός ομίχλης