Site icon TheCars.gr

Nissan Juke 2025: Με σπορ εμφάνιση και πλήρη εξοπλισμό!

Το Nissan Juke city SUV του 2025, διαθέτει τώρα την μεγαλύτερη αναβάθμιση, με σημαντική αναβάθμιση στο εσωτερικό του, ενώ αναμένεται στους εκθεσιακούς χώρους της Ευρώπης στα τέλη του τρέχοντος έτους.

Είναι η ενημέρωση της μέσης διάρκειας, για το δημοφιλές SUV της Nissan. Οι τιμές αναμένεται να αυξηθούν πέρα απο τα 26.500 ευρώ, κοντά στα 34.500 ευρώ περίπου.

Εξωτερικά

Οι εξωτερικές αλλαγές επικεντρώνονται σε ένα νέο κίτρινο χρώμα και όπως ισχυρίζεται η Nissan «η ερώτηση που μας έκαναν πιο συχνά οι πελάτες» από τότε που κυκλοφόρησε το τελευταίο Juke, ήταν «θα υπάρχει κίτρινο;». Λέγεται ότι είναι λίγο πιο χλωμό από το κίτρινο που υπήρχε στο αρχικό Juke, ενώ οι επιλογές της ασπρόμαυρης βαφής έχουν αναθεωρηθεί και υπάρχουν νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου στα πιο ακριβά μοντέλα για την Ευρώπη.

Εσωτερικά

Οι πιο σημαντικές αλλαγές έγιναν στο εσωτερικό, όπου υπάρχει τώρα ένα ζευγάρι οθονών των 12,3 ιντσών για όργανα και ψυχαγωγία, σε σύγκριση με την προηγούμενη οθόνη αφής των 8,0 ιντσών και επίσης οθόνη οδηγού των 7,0 ιντσών, με τους αναλογικούς επιλογείς του απερχόμενου μοντέλου. Η οθόνη αφής infotainment, κλίνει τώρα κατά οκτώ μοίρες προς τον οδηγό για ευκολότερη πρόσβαση, ενώ τρέχει το πιο πρόσφατο λογισμικό της Nissan με ασύρματο Android Auto, που ενώνει το μεταφερόμενο ασύρματο Apple CarPlay, καθώς έχει και βελτιωμένη αναγνώριση φωνής, ενώ στην Ευρώπη θα διατίθεται με ένα ενημερωμένο σύστημα δορυφορικής πλοήγησης, που θα περιλαμβάνει πλέον τοποθεσίες καμερών ταχύτητας και τιμές των καυσίμων.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, όπως φαίνεται στα Qashqai, X-Trail και στα άλλα νέα Nissan, προσφέρει πολλαπλές προβολές και μπορεί να εμφανίσει έναν χάρτη μεταξύ των καντράν. Υπάρχει ένας νέος πίνακας οργάνων για να φιλοξενήσει τη μεγεθυμένη οθόνη αφής, καθώς και μια ανανεωμένη κεντρική κονσόλα, με μακρύτερο υποβραχιόνιο, υποδοχή για πιστωτικές κάρτες, θύρες USB-C (επιπλέον USB-A) και στάνταρ ηλεκτρικό χειρόφρενο. Υπάρχει επίσης μια ασύρματη επιφάνεια φόρτισης smartphone σε ορισμένα μοντέλα, η οποία όπως λέει η Nissanμπορεί να φιλοξενήσει ένα smartphone τόσο μεγάλο όσο ένα iPhone 12 Pro Max“.

Άλλες αλλαγές στο εσωτερικό περιλαμβάνουν ένα αρκετά μεγαλύτερο ντουλαπάκι, θύρες USB-A και USB-C πίσω φόρτισης, ένα νέο μαλακότερο δερμάτινο κάλυμμα τιμονιού, καθώς και νέα μπροστινά καθίσματα με ανασχεδιασμένο ύφασμα και επένδυση με όψη δέρματος.

Ν-Sport

Μια νέα παραλλαγή N-Sport προστέθηκε για την Ευρώπη, με μαύρη οροφή, καθρέφτες, τροχούς, «φρυδάκια» θόλου τροχών, μάσκα και κολόνες στα μοντέλα με κίτρινο εξωτερικό χρώμα, συν κίτρινες εσωτερικές ανταύγειες, ανακυκλωμένα ένθετα καθισμάτων Alcantara και ραφές αντίθεσης.

Η σουίτα ασφαλείας έχει αναβαθμιστεί με ένα σύστημα υποβοήθησης της διατήρησης λωρίδας, που φαίνεται τώρα να μπορεί να ελέγχει το τιμόνι, για να κρατήσει το αυτοκίνητο στη λωρίδα του, αντί να πατά φρένα για να οδηγεί το αυτοκίνητο πίσω στη σωστή γραμμή. Η κάμερα οπισθοπορείας είναι πλέον υψηλότερης ποιότητας.

Μηχανικά

Δεν υπήρξαν αλλαγές στη γκάμα των κινητήρων στην Ευρώπη, αλλά ούτε και στην ανάρτηση του Juke. Κάποιες υπερπόντιες εκδόσεις, αναμένεται να παραμείνουν με έναν υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρου, που αναπτύσσει 114 ίππους και 18 κιλά ροπής, με επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Στην Ευρώπη, ο κινητήρας 1,0 λίτρων αναπτύσσει 117 ίππους με 18 κιλά ροπής ή έως 20 κιλά με «overboost», ενώ μπορεί να παραγγελθεί με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Θα είναι διαθέσιμη επίσης μια υβριδική παραλλαγή, που προέρχεται από τη Renault και συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, χωρίς τούρμπο 95 ίππων και 15 κιλών ροπής, μαζί με ένα ηλεκτροκινητήρα 49 ίππων με 20 κιλά ροπής και μπαταρία 1,2 kWh, για συνδυασμένη απόδοση 144 ίππων.

Η εταιρεία, ισχυρίζεται ότι η κατανάλωση καυσίμου είναι 5,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, 20 τοις εκατό καλύτερη από τον turbo κινητήρα των 1,0 λίτρων. Για την ιστορία, περισσότερα από 1,3 εκατομμύρια Juke έχουν παραχθεί παγκοσμίως από την έναρξη της παραγωγής του μέχρι και σήμερα!

Exit mobile version