Suzuki Swift: Με νέο υβριδικό μοτέρ και περισσότερη ασφάλεια
Το Suzuki Swift αποκτά νέα χαρακτηριστικά, με κύριο άξονα έναν τρικύλινδρο ήπιο υβριδικό κινητήρα των 1,2 λίτρων και έναν «ποταμό» απο συστήματα τεχνολογίας ασφάλειας.
Μια ελαφρώς τροποποιημένη μαύρη μάσκα, συνοδεύεται από τους όμορφους προβολείς σε σχήμα L. Όμως, ενώ το καμπυλωτό μπροστινό μέρος φαίνεται διασκεδαστικό και «παιχνιδιάρικο», το πίσω μέρος δείχνει ελαφρώς αδιάφορο σχεδιαστικά. Είναι πολύ ίσιο, πολύ τετράγωνο και πολύ «σοβαρό».
Πέρα από το αμφισβητούμενο εξωτερικό, η εσωτερική του σχεδίαση και η γκάμα υψηλής τεχνολογίας, επιτρέπουν στο Swift να ξαναξερδίσει νίκες στα σημεία. Η κεντρική κονσόλα είναι στραμμένη προς τον οδηγό, για να βελτιώσει την εργονομία, ενώ ο προσεγμένος συνδυασμός μαύρου/γκρι ταμπλό και επένδυσης των θυρών, διακοσμείται περαιτέρω από σατέν και σκούρους ασημί τόνους.
Στην καρδιά όλων, είναι μια οθόνη αφής HD των εννέα ιντσών και εκτός από τη συνδεσιμότητα smartphone και όλα τα άλλα συνηθισμένα «καλούδια», το Swift φιλοξενεί τώρα ένα ανανεωμένο προηγμένο δίκτυο ασφαλείας, που συνδυάζει χαρακτηριστικά όπως «Υποστήριξη πέδησης διπλού αισθητήρα», «Lane Keep Assist» και ακόμη ένα «Driver Monitoring System». Οι τεχνολογίες οδήγησης είναι επίσης άφθονες, με συσκευές όπως «Traffic Sign Recognition» και «Rear Cross Traffic Alert».
Η τιμή του δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί πριν από την κυκλοφορία του την Άνοιξη του 2024, αλλά αναμένεται να ξεκινήσει κοντά στην αρχική τιμή του απερχόμενου μοντέλου, γύρω στα 20.000 ευρώ.
Δείτε επίσης

Μπορεί να περάσει νερό μέσα στον κινητήρα αυτοκινήτου; (Και τι γίνεται αν συμβεί)

F1 – Hamilton: «Η Mercedes είναι πιο γρήγορη από εμάς»

F1 – Ferrari: «Κρέμονται από τα χείλη του Hamilton», την ώρα που ο Leclerc έχει ανακοινώσει ότι θα κάνει τα δικά του

F1: Χωρίς Verstappen το FP1 στο Μπαχρέιν – Μπαράζ αλλαγών με rookies και αναπληρωματικούς στην πίστα

Παρκάρισμα: Αυτή η κακή συνήθεια καταστρέφει τα δισκόφρενα του αυτοκινήτου
