Πράγματι, το σχέδιο του νέου Suzuki Swift είναι παρόμοιο με το στρογγυλεμένο σχήμα σουπερμίνι που έχουμε συνηθίσει τα τελευταία 20 χρόνια.
https://www.youtube.com/watch?v=fKQUuEVM1jE
Η Suzuki ξεκάθαρα πάει για μια εξελικτική εμφάνιση για το νέο Swift. Διαθέτει και πάλι μια «πλωτή οροφή» που δημιουργείται με το μαύρο χρώμα της κολόνας Α, καθώς και πολλές καμπύλες άκρες και ένα καπό που μοιάζει με κέλυφος για να δώσει στο αυτοκίνητο μια πιο κομψή εμφάνιση.
Το πίσω μέρος διαθέτει φώτα παρόμοια με του τρέχοντος μοντέλου, μαζί με αεροτομή οροφής και κάμερα οπισθοπορείας. Στο εσωτερικό μπορούμε να δούμε μια αναθεωρημένη διάταξη ταμπλό, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας οθόνης αφής εννέα ιντσών με σύστημα infotainment συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto . Κάτω από αυτό υπάρχει ένα σετ φυσικών διακοπτών ελέγχου κλιματισμού και πιο κάτω μερικές θύρες φόρτισης USB.
Ένα νέο σύνολο οργάνων οδηγού εμφανίστηκε, αν και το τιμόνι και ο μοχλός ταχυτήτων φαίνονται πανομοιότυπα με του προηγούμενου μοντέλου. Ένας νέος κινητήρας έχει αναπτυχθεί για το Swift τέταρτης γενιάς. Είναι μια τρικύλινδρη μονάδα βενζίνης 1,2 λίτρων που συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων CVT , κάτι που η Suzuki λέει ότι «βελτιώνει την ησυχία και την απόδοση καυσίμου».
Όπως και πριν, υπάρχει επίσης ήπια υβριδική ισχύς από μια ενσωματωμένη γεννήτρια εκκίνησης και στα ιαπωνικά μοντέλα μια επιλογή τετρακίνησης, αν και πιθανόν ότι τα Ευρωπαικά Swift θα διατίθενται μόνο με κίνηση στους δύο τροχούς. Αναμένουμε ότι το Swift θα φτάσει στην Ευρώπη το επόμενο έτος, με την αρχική τιμή να είναι πιθανότατα υψηλότερη από την αρχική τιμή του τρέχοντος μοντέλου.
Ωστόσο, αυτό θα το καθιστούσε ακόμα ένα από τα φθηνότερα σουπερμίνι στην αγορά, ανταγωνίζοντας τα Citroen C3 , Dacia Sandero και Seat Ibiza.