Site icon TheCars.gr

Νεκροταφεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα: YouTuber αποκαλύπτει όλη την αλήθεια

Εκατοντάδες εγκαταλειμμένα οχήματα ride-share έχουν αφεθεί στην τύχη τους μετά την πτώχευση εταιρειών.

Πολλά από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που φαίνονται στις εικόνες της Κίνας είναι παλιά και έχουν μικρότερη αξία σε σχέση με τα σύγχρονα αυτοκίνητα.

Βίντεο με χιλιάδες ηλεκτρικά αυτοκίνητα στοιβαγμένα σε τακτικές σειρές και εγκαταλειμμένα σε έναν κινεζικό λόφο έχουν γίνει ευρέως γνωστά, αλλά οι ιστορίες πίσω από αυτά δεν είναι πάντα αληθινές.

Ένας λάτρης των αυτοκινήτων στο YouTube έχει απομυθοποιήσει τους μύθους που περιβάλλουν το «νεκροταφείο» ηλεκτρικών αυτοκινήτων και έχει εξηγήσει τι πραγματικά συμβαίνει με τα ανεπιθύμητα οχήματα.

Αντί να υπονοούν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν λειτουργούν στην Ασία ή ότι η Κίνα έχει εγκαταλείψει τις πιο βιώσιμες μεταφορές, η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική.

Η αλήθεια πίσω από τον μύθο  για το «νεκροταφείο» ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Ο λογαριασμός YouTube Inside China Auto έχει επισκεφθεί τον χώρο όπου βρίσκονται πολλά από τα εγκαταλειμμένα αυτοκίνητα στο Banshen, όπου προηγούμενο βίντεο έδειχνε «χιλιάδες Neta V»  αυτοκίνητα στοιβαγμένα.

Ωστόσο, το πρώτο πράγμα που σημειώνει το βίντεο είναι ότι πολλά από τα οχήματα δεν είναι ηλεκτρικά και μόνο ένα μέρος από αυτά που είναι στοιβαγμένα είναι πραγματικά τα μοντέλα Neta V.

Όπως σημειώνεται στο voiceover: «Υπάρχουν μόνο 150 έως 200 αυτοκίνητα που είναι ηλεκτρικά, ίσως και λιγότερα. Υπονοείται ότι αυτά τα οχήματα είναι καταχωρημένα για να δημιουργήσουν ψεύτικους αριθμούς πωλήσεων για επιδοτήσεις, κάτι που και πάλι είναι ψευδές

Συνεχίζει σημειώνοντας ότι τα αυτοκίνητα Neta V είναι περίπου ένα ή δύο ετών, ενώ τα άλλα είναι στην πραγματικότητα πέντε έως έξι ετών και δεν πρέπει να υπολογίζονται στους τρέχοντες αριθμούς για την κινεζική αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Το βίντεο συνεχίζει επίσης σημειώνοντας ότι εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα πωλούνται ετησίως στην Κίνα, και ακόμη και αν το «νεκροταφείο» με τα χιλιάδες αυτοκίνητα υπολογιζόταν σε αυτούς τους αριθμούς, δεν θα είχε τεράστιο αντίκτυπο.

Εξηγώντας τον λόγο για τον οποίο τα οχήματα εγκαταλείπονται σε έναν λόφο, ο αφηγητής επισημαίνει τα αυτοκόλλητα στο πίσω μέρος των οχημάτων.

Πολλά από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ανήκαν προηγουμένως σε εταιρείες ride sharing που προσπάθησαν να αντιγράψουν τις εταιρείες όπως η Uber, αλλά δυστυχώς κατέρρευσαν και τα οχήματά τους έπεσαν σε αχρηστία. Ομοίως, πολλά από αυτά είναι παλαιότερα μοντέλα, απλά έχουν εκλείψει από τα νεότερα και πιο αποδοτικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που διατίθενται.

Έπαινοι για την αλήθεια σχετικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Κίνας

Οι αντιδράσεις των θεατών στο βίντεο έχουν είναι θετικές, με πολλούς να ευχαριστούν τον λογαριασμό YouTube για την απομυθοποίηση των ευρέως διαμοιρασμένων πληροφοριών online.

Ένας χρήστη έγραψε «Σας ευχαριστώ πολύ που πραγματοποιήσατε πραγματική έρευνα επί του πεδίου αντί να δημιουργείτε άγριες εικασίες και να διαδίδετε ψευδείς πληροφορίες όπως κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι. Ελπίζω ότι αυτά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να αποκατασταθούν και να πωληθούν σε άλλες αγορές φθηνά ή να χρησιμοποιηθούν για ανακύκλωση αντί να μένουν εκεί και να σαπίζουν

Ένας άλλος μοιράστηκε «Τελικά πήραμε την αλήθεια για αυτό με στοιχεία. Σας ευχαριστώ για αυτό γιατί τα ψεύτικα βίντεο που μιλούσαν για αυτό διαδόθηκαν σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Ευρώπης, και χρειαζόμασταν απαντήσεις

«Σας ευχαριστώ που κάνατε αυτό το βίντεο,» είπε ένας τρίτος. «Είδα τα ψεύτικα νέα από το YouTube και άρχισα να αμφιβάλλω για τις πωλήσεις της κινεζικής αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Προσφέρατε μια μεγάλη υπηρεσία στον κόσμο αναφέροντας την αλήθεια

Η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Κίνα παραμένει ισχυρή

Μετά το βίντεο, υπήρξε ευρεία συζήτηση ότι η Κίνα ήταν απρόθυμη να χρησιμοποιήσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ότι η βιώσιμη επιλογή μετακίνησης δεν ήταν σωστή για αυτούς.

Ωστόσο, αυτό δεν θα μπορούσε να είναι πιο μακριά από την αλήθεια.

Το «νεκροταφείο» ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι στην πραγματικότητα περισσότερο ένα σημάδι ότι η παλαιότερη τεχνολογία, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων και των μπαταριών, έχει απομακρυνθεί από την αγορά, καθώς πιο αποτελεσματικές και βιώσιμες επιλογές αναλαμβάνουν.

Βλέποντας τους οδηγούς να θέλουν ένα ηλεκτρικό supercar όπως το Yangwang U9, η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν δείχνει κανένα σημάδι επιβράδυνσης.

Exit mobile version